alleen gezien in het schakelshowtje dat hij een aardige kans door geklungel van de MVV-doelman wist te verklooin door te rommelen met de bal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
Goede TT
Die havenarbeiders weten weer waar ze staan.
Iemand gisteren trouwens gezien hoe Beto da Silva inviel bij Jong PSV?
Jammer, op naar het volgende Zuid-Amerikaanse supertalent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen gezien in het schakelshowtje dat hij een aardige kans door geklungel van de MVV-doelman wist te verklooin door te rommelen met de bal.
Die kan er dus niets van.
Dat is hier al wel eerder geopperd door iemand ja (mij onder andere). Als je zo'n goals ziet zoals hij ze maakt, dan zijn dat over het algemeen behoorlijke van Nistelrooy-achtige doelpunten. Daar heeft hij sowieso wel wat van weg qua uitstraling. Alleen werkte Ruud harder en heeft Pereiro een betere techniek en actie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef rubbereend het volgende:
Zou Pereiro ook in de spits kunnen? Op rechts komt hij niet echt tot zijn recht en een schaduwspits hebben we niet echt in dit systeem waar hij volgens mij meer voor gemaakt is.
Wel apart hoe hij zondag op het veld stond. Hij hij de bal aaide met zijn hoofd vlak voordat Moreno 'm binnentikte. Dat moet toch echt beter, wat voor spots je ook bent..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is hier al wel eerder geopperd door iemand ja (mij onder andere). Als je zo'n goals ziet zoals hij ze maakt, dan zijn dat over het algemeen behoorlijke van Nistelrooy-achtige doelpunten. Daar heeft hij sowieso wel wat van weg qua uitstraling. Alleen werkte Ruud harder en heeft Pereiro een betere techniek en actie.
Ook zo'n goal als tijdens het onderlinge duel op het trainingskamp. Echte spitsengoal.
Alles wat hij zondag deed moest beter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel apart hoe hij zondag op het veld stond. Hij hij de bal aaide met zijn hoofd vlak voordat Moreno 'm binnentikte. Dat moet toch echt beter, wat voor spots je ook bent..
Uiteraard. Maar dat had imho ook te maken met de speelstijl. Als het mouwen opstropen is en het vechtvoetval wordt heb je niks aan Pereiro. Het was al heel snel duidelijk dat PSV snelheid miste voorin, wat met Narsingh opgelost werd. Maar goed, dat kan ik 'm allemaal best vergeven, maar zo'n kopkans kan zomaar bepalend zijn..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alles wat hij zondag deed moest beter.
Je zou toch denken dat iemand uit de Uruguayaanse competitie iets meer zijn mouwen op kan stropen, maar het is echt een mooi weer voetballer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat had imho ook te maken met de speelstijl. Als het mouwen opstropen is en het vechtvoetval wordt heb je niks aan Pereiro. Het was al heel snel duidelijk dat PSV snelheid miste voorin, wat met Narsingh opgelost werd. Maar goed, dat kan ik 'm allemaal best vergeven, maar zo'n kopkans kan zomaar bepalend zijn..
Ik denk dat dat momenteel het grootste probleem is met Pereiro. Hij moet leren bikkelen, anders blijft het zo'n typische momentenvoetballer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is hier al wel eerder geopperd door iemand ja (mij onder andere). Als je zo'n goals ziet zoals hij ze maakt, dan zijn dat over het algemeen behoorlijke van Nistelrooy-achtige doelpunten. Daar heeft hij sowieso wel wat van weg qua uitstraling. Alleen werkte Ruud harder en heeft Pereiro een betere techniek en actie.
Ook zo'n goal als tijdens het onderlinge duel op het trainingskamp. Echte spitsengoal.
Aan de andere kant, hij speelt hier natuurlijk pas een half jaartje. Nog alle tijd om bij te leren, je ziet t aan Giniquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand uit de Uruguayaanse competitie iets meer zijn mouwen op kan stropen, maar het is echt een mooi weer voetballer.
Half jaartje aan Willem 2 verhuren?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat momenteel het grootste probleem is met Pereiro. Hij moet leren bikkelen, anders blijft het zo'n typische momentenvoetballer.
Hell no, dat leert ie maar mooi op de trainingenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Half jaartje aan Willem 2 verhuren?
Is toch redelijk onvergelijkbaar met Ruud lijkt me? Ruud maakte stapels intikkers, heb Pereiro tot nu toe alleen nog maar fraaie goals zien maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
scheelt ook dat je die snelheid met Locadia ook mist aan de andere kant. Als Lestiene weer speelt is er meer snelheid voorin. Dat moet ook gaan schelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel apart hoe hij zondag op het veld stond. Hij hij de bal aaide met zijn hoofd vlak voordat Moreno 'm binnentikte. Dat moet toch echt beter, wat voor spots je ook bent..
Ik herinner me een andere van Nistelrooy. Hij maakte er overigens nogal veel, dus daar zullen vast stapels intikkers bij hebben gezeten ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is toch redelijk onvergelijkbaar met Ruud lijkt me? Ruud maakte stapels intikkers, heb Pereiro tot nu toe alleen nog maar fraaie goals zien maken.
(hoewel ik moet toegeven dat Ruud in zijn PSV-tijd ook wel een aantal mooie goals gemaakt heeft)
Zitten veel goals bij die ik nog niet kende, thanks. Maar als je al zijn goals bij United bekijkt (ook op youtube te vinden) dan zijn dat 80 procent intikkers.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik herinner me een andere van Nistelrooy. Hij maakte er overigens nogal veel, dus daar zullen vast stapels intikkers bij hebben gezeten ja.
Een paar mooie
En deze kwam ik nog tegen
Dit zijn ze allemaal, je stelling klopt niet, tel maar na.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zitten veel goals bij die ik nog niet kende, thanks. Maar als je al zijn goals bij United bekijkt (ook op youtube te vinden) dan zijn dat 80 procent intikkers.
Blijkbaar heeft hij zijn speelstijl aangepast in de loop van de jaren.
Ligt aan je definitie van intikker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit zijn ze allemaal, je stelling klopt niet, tel maar na.
Een 'intikker' vind ik een goal die mijn oma ook had gemaakt als ze op die plek had gestaan. Van Nistelrooy kon zijn schoten en kopballen verschrikkelijk goed plaatsen, waardoor het vaak makkelijker leek dan het was. Ook omdat hij keepers vrij eenvoudig op het verkeerde been zette.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van intikker.
Er zitten inderdaad veel prima kopballen en goedgeplaatste schuivers bij, dus in die zin moet ik je gelijk geven. Maar in zijn PSV-tijd maakte hij voor m'n gevoel toch betere goals. Het was geen Aguero of Van Persie waar 50-60 procent wereldgoals zijn. (Je kent de talloze voorbeelden) Maar dat soort spitsen hebben dan vaak weer minder het echte neusje voor de goal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een 'intikker' vind ik een goal die mijn oma ook had gemaakt als ze op die plek had gestaan. Van Nistelrooy kon zijn schoten en kopballen verschrikkelijk goed plaatsen, waardoor het vaak makkelijker leek dan het was. Ook omdat hij keepers vrij eenvoudig op het verkeerde been zette.
Dat soort spitsen scoort over hun hele carriere ook minder, omdat hun manier van spelen meer vormgebonden is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad veel prima kopballen en goedgeplaatste schuivers bij, dus in die zin moet ik je gelijk geven. Maar in zijn PSV-tijd maakte hij voor m'n gevoel toch betere goals. Het was geen Aguero of Van Persie waar 50-60 procent wereldgoals zijn. (Je kent de talloze voorbeelden) Maar dat soort spitsen hebben dan vaak weer minder het echte neusje voor de goal.
Jij roept af en toe echt maar wat he? Maakt me niet uit, maar het komt over alsof je sinds een paar maanden voetbal ontdekt hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad veel prima kopballen en goedgeplaatste schuivers bij, dus in die zin moet ik je gelijk geven. Maar in zijn PSV-tijd maakte hij voor m'n gevoel toch betere goals. Het was geen Aguero of Van Persie waar 50-60 procent wereldgoals zijn. (Je kent de talloze voorbeelden) Maar dat soort spitsen hebben dan vaak weer minder het echte neusje voor de goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |