Je begint wel een enorme zeikerd te worden Robin. Je moet eens wat stevige klappen krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:32 schreef robin007bond het volgende:
Vreselijke TT trouwens. En in deze roerige tijden niet slim om te maken.
Ach. Een beetje chargeren kan nooit kwaad.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:32 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Kaas- het volgende:
Robin komt wel aan het werk. Al is het als parttime IT'er bij Greenpeace ofzo. Dan issie ook vast wel gelukkig. Komt wel goed met die jongen.
Hey Robinquote:Op maandag 18 januari 2016 23:32 schreef robin007bond het volgende:
We doen niet anders in deze reeks, zie de OP.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach. Een beetje chargeren kan nooit kwaad.
Straks wordt iedereen in dit topic gevolgd hierdoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je begint wel een enorme zeikerd te worden Robin. Je moet eens wat stevige klappen krijgen.
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ik denk dat het met iedereen wel goed komt. Zo veel slimme en getalenteerde mensen in deze reeks.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Kaas- het volgende:
Robin komt wel aan het werk. Al is het als parttime IT'er bij Greenpeace ofzo. Dan issie ook vast wel gelukkig. Komt wel goed met die jongen.
Hey Tchockiequote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach. Een beetje chargeren kan nooit kwaad.
Door wie? En hoe?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Straks wordt iedereen in dit topic gevolgd hierdoor.
Dat word je toch wel, topic of niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Straks wordt iedereen in dit topic gevolgd hierdoor.
Uitstekend.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, moet eigenlijk pitten maar geen zin. Met jou?
Toekomstige McDonald's arbeiders wij. Liefst wel in Nijmegen want dan wil ik na m'n shift ook een beetje klagen in cafe de bijstand.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ik denk dat het met iedereen wel goed komt. Zo veel slimme en getalenteerde mensen in deze reeks.
En wij dan.
Blijf je de hele nacht op?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend.
Vandaag hele dag aan een schoolproject moeten werken pffff nu even FOK! ter afkoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |