ahh tot 22 april .. Dus ik heb nu gewoon soort van dipje wat vast wel weer snel over gaatquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Franny!
Twinkle, hoe lang moet je nog? Vervelend dat het je zo veel stress geeft nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snoenk jouw dochtergeweldig!
Ik heb weekend! Had mijn vrije dag geruild dus vier dagen achter elkaar gewerkt. Het went nog steeds niet echt. Had vandaag cursus en was derhalve buurten bij mijn vorige afdeling. Ik mis het... Hoop echt dat ik mijn draai ga vinden de komende maanden. Vrees dat ik het anders heel moeilijk ga krijgen als ik na mijn verlof weer vier dagen moet gaan werken.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels ook op de HAP geweest met Piranha, hij heeft een dubbele oorontsteking. AB, extra pcm en xylo gehaald en hopen dat het snel beter gaat. In z'n bed slapen wil hij niet dus ik ben weer verbannen naar de bank vannacht
.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:45 schreef Crumpette het volgende:
Twink, zo heb je twee keer laadstr loodjes!succes de komende tijd dan..
De meet was supergezellig ja!![]()
Kom er maar in met een foto SQ.
Blue hoe is het met je jongetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.76 en mijn man 1.98 dus het lag wel in de verwachting dat Saar ook lang zou worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
JMterecht dat je verliefd bent!
Saar wat wordt je groot![]()
Zijn jullie ook zo lang GM?
F wil nogsteeds niet op zijn rechterbeen staan.
Kruipen gaat inmiddels wel beter, gelukkig maar.
Ik heb inmiddels spierpijn in mijn armen van het continu tillen.
Nu pas merk ik hoeveel hij zelf doet en loopt en klimt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |