abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159289883
Wat leuk! Zijn er foto's SQ? O+

NTS, wat een kut situatie zo :'( Trek aan de bel, er alleen voor staan is niet fijn en vooral niet eerlijk! :*

Snoenk, wat een leukerd heb je! O+ Evil rabbit :D

Twinkle, succes met leren!

Exode, anders even bij het zkh checken? Spannend dat jullie weer bezig zijn, hopelijk lukt het weer snel!

F heeft vandaag met papa tot 9:30 uitgeslapen! Dat doet ie nou nooit op mijn vrije dag :')
pi_159289960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Franny O+!

Twinkle, hoe lang moet je nog? Vervelend dat het je zo veel stress geeft nu. :*
ahh tot 22 april .. Dus ik heb nu gewoon soort van dipje wat vast wel weer snel over gaat :Y
De laatste loodjes wegen het zwaarste en zulks :s)
Ik ben al zo ver gekomen en ik hoef nog maar 3 maandjes .. wat is 3 maandjes nou?
pi_159290529
Twink, zo heb je twee keer laadstr loodjes! :D succes de komende tijd dan..

De meet was supergezellig ja! O+
Kom er maar in met een foto SQ.

Blue hoe is het met je jongetje?
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:54:16 #179
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159290838
Alle dames die bezig zijn / delen over een volgend kindje: ik hoop jullie allemaal snel in z&g te zien O+

Nts
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoenk jouw dochter :D geweldig!

Ik heb weekend! Had mijn vrije dag geruild dus vier dagen achter elkaar gewerkt. Het went nog steeds niet echt. Had vandaag cursus en was derhalve buurten bij mijn vorige afdeling. Ik mis het... Hoop echt dat ik mijn draai ga vinden de komende maanden. Vrees dat ik het anders heel moeilijk ga krijgen als ik na mijn verlof weer vier dagen moet gaan werken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:56:25 #180
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_159290898
Dames, jullie zijn ontzettend lief :* .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels ook op de HAP geweest met Piranha, hij heeft een dubbele oorontsteking :'(. AB, extra pcm en xylo gehaald en hopen dat het snel beter gaat. In z'n bed slapen wil hij niet dus ik ben weer verbannen naar de bank vannacht :O.
pi_159291569
Sjee NTS hoop dat hij snel opknapt en dat er verandering komt :*

F gaat oke. Hele dag getild en pcm op schema om een spiegel te houden.
Op beentje staan wil hij gewoon niet. Soms vergeet hij het even en gaat dan toch staan met veel huilen als gevolg.
En aan zijn voetje/beentje zitten staat ook garant voor piep en huil.
Arm knulletje, hoop dat hij snel weer meer kan. Want kruipen lijkt ook npg zeer te doen.
pi_159291719
Aww blue dat klinkt sneu. Ik hoop dat hij vannacht een beetje kan slapen en het morgen iets beter gaat. :*

Nts, zo'n oorontsteking is natuurlijk ook heel naar :{ arm kleintje. Maar hoewel dat een momentopname is die iets van een druppel en een emmer doet hier, lijkt het me nog steeds goed om structureel wat rust voor jezelf in te bouwen..
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:26:33 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_159291984
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:45 schreef Crumpette het volgende:
Twink, zo heb je twee keer laadstr loodjes! :D succes de komende tijd dan..

De meet was supergezellig ja! O+
Kom er maar in met een foto SQ.

Blue hoe is het met je jongetje?

Jut en Jul O+
disclaimer
pi_159292096
Nohhhh kijk ze nou samen O+ ! Wat een leuk stel!
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:32:38 #185
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159292260
W&M *;

Wat sneu dat hij nog zo een last van zn voetje heeft :*

Nts zou willen dat ik iets voor je kon doen :*

Chanty :*
pi_159292262
Haha, kijk ze zitten.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159292299
2 seconden daarna vloog de duplo ons om de oren natuurlijk! :7
pi_159292346
Mooi gearrangeerd stel O+
Ik zeg save the date maar alvast!
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:42:24 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159292651
Wat schattig :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159292850
Wat zijn ze leuk zo samen! O+
pi_159295208
Wat betreft eten hebben we hier vanavond een nieuw dieptepunt bereikt. I wilde absoluut geen lasagne eten. Nou vooruit, uiteindelijk wilde ze dan wel een hapje proberen. Dat ging goed. Dus ik werd overmoedig en gaf (ja ik ben haar dan dus aan het voeren :') . Deze ooit zo enorme Rapley-liefhebber :') .) haar nog een hapje; een hapje overheerlijke lasagne met ook een stukje zachte courgette erin.

I hapte gretig toe, kauwde even, begon te rillen, spuugde de courgette uit en trok nog een minuut lang een zuur gezicht terwijl ze dramatisch zat na te shaken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 21 januari 2016 @ 22:49:14 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_159295290
Oh Franny wat een drama _O- hahaha, ze is wel goed bezig met grenzen zoeken :') O+

(Overigens geen schande in voeren hoor! Is hier soms ook nodig ;))

NTS, veel beterschap voor je ventje. Dat kon er ook nog wel bij. :*
disclaimer
pi_159296841
Whahaha franny _O-

Nts sterkte, trek ajb aan de bel!! Hulp vragen is geen schande.

W en M samen O+ en verder weinig onthouden.

Sinds maandag geen honden meer in huis en het is wennen. Elke hond is dessy (dexter) voor saar,maar verder lijkt zij er iig weinig van mee te krijgen. Al ging ze wel mijn tranen drogen vd week en kusjes geven. O+
Het wordt echt een hele dame! Zaterdag gaan we nog een keer naar blijdorp vh abo afloopt en we zijn heel benieuwd hoe ze de beestjes nu vind.

Mijn grote meisje, mijn ma maakte deze foto vandaag.

S. 2014
J. 2016
  vrijdag 22 januari 2016 @ 06:21:58 #194
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159299153
Gm :* Ik vind het echt knap van je dat je deze beslissing gemaakt hebt.
En wat word ze groot O+

Haha Franny kleine dramaqueen O+

Nts hoe is je nacht gegaan? :*

En blue heeft F. Een beetje kunnen slapen?

Ik word als het goed is vandaag tante van een neefje *O* schoonzus is sinds gisteren in ziekenhuis om te bevallen.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 08:09:02 #195
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_159299499
Even snel, bijlezen lukt nog steeds niet met m'n duffe kop :O .
Piranha en ik hebben samen op de bank gebivakkeerd vannacht. Tot 1.00uur elk uur huilend wakker maar toen de 2e dosis ab erin zat ging het gelukkig beter. Tussen de huils door nog kunnen slapen tot 6.00uur en toen vond Draak het wel welletjes, maar Piranha niet, die heeft nu rustig doorgetukt tot 7.00uur. En nu is hij lekker aan het spelen, wel nog verhoging maar het is een stuk beter te harden dan gisteren.
pi_159300255
Dat klinkt ietsie beter NTS! Beterschap voor je uk :*

Ik weet niet wat er met me gebeurd is, maar ik ben de laatste dagen zo verliefd op mijn kleine stoere O+ Ik vind het zelfs jammer dat hij naar kdv is vandaag :') Maar ik heb een súperdrukke dag, dus het is 18u voor ik het weet ;) Nu in de bus naar de stad voor klus nr 1! :W

Nog even deze hoor: hij is heel druk met zélf eten, maar is natuurlijk way te ongeduldig voor het gemier met een lepeltje (hoewel het trouwens gister met peuterbestek van Difrax heel goed ging! :Y) ) dus tja.. Wat doe je dan?
https://www.dropbox.com/s(...)9%2024%2000.mov?dl=0
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159300256
Ach saar, dametje :D

Fran, wat jammer dat eten zo'n drama is! Zou het de textuur zijn, dat ze niet van stukjes houdt? Had je al gepureerd geprobeerd? (kan het allemaal niet meer bijhouden :P) En Spannend van dat andere ;)

W en M, haha wat een leuke foto zo op dat kleed :D Leuk om zo te playdaten!

NTS,
SPOILER
pi_159301594
JM O+ terecht dat je verliefd bent!

Saar wat wordt je groot :o
Zijn jullie ook zo lang GM?

F wil nogsteeds niet op zijn rechterbeen staan.
Kruipen gaat inmiddels wel beter, gelukkig maar.
Ik heb inmiddels spierpijn in mijn armen van het continu tillen.
Nu pas merk ik hoeveel hij zelf doet en loopt en klimt.
pi_159301976
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
JM O+ terecht dat je verliefd bent!

Saar wat wordt je groot :o
Zijn jullie ook zo lang GM?

F wil nogsteeds niet op zijn rechterbeen staan.
Kruipen gaat inmiddels wel beter, gelukkig maar.
Ik heb inmiddels spierpijn in mijn armen van het continu tillen.
Nu pas merk ik hoeveel hij zelf doet en loopt en klimt.
Ik ben 1.76 en mijn man 1.98 dus het lag wel in de verwachting dat Saar ook lang zou worden.

Fijn dat F. in elk geval weer wil kruipen.
S. 2014
J. 2016
pi_159303311
Nog een dierengeluid waarvan ik niet wist dat F die wist; de ezel :')

De grap is dat ik het poesje er niet in gestampt krijg maar hij wel kan knorren als een varken en grommen als een leeuw.
En heel zoet, als we dierengeluiden doen pakt hij het bijbehorende duplodiertje erbij O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')