Ik heb gewoon een heel geëmancipeerde dame.quote:
Haha, dat op volgorde eten is erg herkenbaar. L doet dat ook en peuter ook nog steeds.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OF ze propt het met handenvol naar binnen, of ik voer wat tussendoor. Ze eet meestal eerst de groenten er uit () en dan ook in een volgorde, dus bijvoorbeeld eerst alle rode paprika, dan de wortel, dan de groene paprika, etc. En daarna schuiven we een beetje. Ze probeert ook zelf met de lepel te eten, maar draait m altijd vlak voor haar mond om zodat alles op haar schoot / de vloer landt
(kat ook weer blij!)
meisjeshaar kun je meestal langer uitstellen gelukkigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:38 schreef Crumpette het volgende:
Overigens lijkt meisjeshaar me wel moeilijker hoor, dat is langer en moet toch iets preciezer recht. W knip ik gewoon heel kort want anders moet het 2 weken later weermaar dat luistert niet zo nauw.
Als deze buikbaby een meisje wordt moet ze maar krullen krijgen, dan kan dat ook lekker slorig.
(Ik knip mezelf ook overigens)
Wat een schatje zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, zeg dat, held! Ik krijg al amper een staartje in d'r haarlaat staan dat ik zou kunnen knippen...
Ze kan nu een 'echte' staart:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zit nu vaak zo:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisjeshaar kun je meestal langer uitstellen gelukkig
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ah wat lijkt ze even lekker klein op die foto soesa
En ik ben juist dol op ragebolhaar bij dreumesen![]()
ik zeg: niks meer aan doen!
Ik wilde als kind wel steil haar ja, want dat hadden alle populaire meisjes. Steil haar met een schattig haarbandje in. Mijn haar moest altijd op mijn hoofd worden vastgeknooptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Polletje piekhaar
.
Mauw heeft niet jouw krullen 'geërfd' he? Suus heeft ook echt heel ander haar dan ikzelf (of haar zus), het is heel stijl en glad. Ik heb zelf meer slag en pluizig. Ik wilde vroeger altijd zulk haar als dat zij nu heeft!
En dan is Suus zelfs nog een tint donkerder dan E.! Die is echt witquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef BlueEyes het volgende:
Jullie blonde meisjes![]()
Echt zo zoet vind ik dat die witblonde haartjes
Ah ja, dat is idd meer krul dan ik mij herinnerde!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ene dag krult het meer dan de andere dag, maar ze heeft bovenop echt van dat superfijne babyhaar en in haar nek gaat het nu steeds meer krullen. En aan de zijkanten heeft ze twee van de plukken die zo opzij staan![]()
Beetje afhankelijk van het weer en de hoeveelheid smeerkaas wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |