SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er geen grote blaar op zit gewoon koelen en zalfje en het wordt wel weer oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de brandwond niet te ernstig is
Ik zie alleen een rode afdruk van de vormquote:Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er geen grote blaar op zit gewoon koelen en zalfje en het wordt wel weer oke.
Overigens, alweer een Rusnak topic?
Zij is wel cute ja. Hockeyster toch? Of hardloopsterquote:
Stahpquote:Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
Pax wanneer ga je Rusnak nou eens hosselen dan
De gehandicapte versie van Dafne Schippersquote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Hockeyster toch? Of hardloopster
hij is nog niet uit de kast, hij gaat nu met zo'n oostblok golddiggerquote:Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
Pax wanneer ga je Rusnak nou eens hosselen dan
Nou nouquote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
De gehandicapte versie van Dafne Schippers
Dat is onze blade babe, Marlou van Rhijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Hockeyster toch? Of hardloopster
Ook niet haar schuldquote:Op maandag 18 januari 2016 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat zij haar benen mist
Ziet er beter uit dan Dafne Schippers wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is onze blade babe, Marlou van Rhijn.
Dat is niet lastig.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Dafne Schippers wel ja
En acne uitstortingenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
ze had ook opeens binnen maandje belachelijke stierennek
Het word alleen van wielrenners aangetoond.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
Is het ook aangetoond dat ze daadwerkelijk doping gebruikt of zijn dat geruchten?
Natuurlijk zijndat geruchten, maar volgens Inso gebruikt iedereen met succes dopingquote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
Is het ook aangetoond dat ze daadwerkelijk doping gebruikt of zijn dat geruchten?
De hele topsport wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zijndat geruchten, maar volgens Inso gebruikt iedereen met succes doping
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef McGrath het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Marlou van Rhijn.
Als het aangetoond was was dat vooral een teken van domheid geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
We kunnen toch samen verliefd zijn?quote:
Doping gebruik is HEEL makkelijk te maskeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het aangetoond was was dat vooral een teken van domheid geweest.
Maar misschien is mijn skeptische houding onterecht hoor, heb er ook te weinig verstand van.
ik wou die film net kijken, alleen de stream was kut.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Lance was ook nooit gepakt zonder snitches.
Mja, ik vind het altijd een beetje not done om zoiets te roepen voordat het aangetoond is. Maar ja, ik weet er ook niet zoveel vanaf.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het aangetoond was was dat vooral een teken van domheid geweest.
Maar misschien is mijn skeptische houding onterecht hoor, heb er ook te weinig verstand van.
Dan zijn alle sporten behalve wielrennen clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef Fera het volgende:
Mja, ik vind het altijd een beetje not done om zoiets te roepen voordat het aangetoond is.
Dat was vooral de lagere rangen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook altijd gezegd dat er ook in de top van het tennis veel gefixt wordt
Met wie?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben aan het curven.
Ik win de eerste paar.
Daarna iedere keer vies laatste.
Ze heeft alle tekenen van dopinggebruik.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was vooral de lagere rangen hoor.
En het i gewoon onschuldig tot het tegendeel is bewezen voor mij. Ik zeg niet dat ze clean in, maar ook niet dat ze doping gebruikt. Vind dat wel te makkelijk
Is niet zo dat dat zonder aanleiding geroepen wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, ik vind het altijd een beetje not done om zoiets te roepen voordat het aangetoond is. Maar ja, ik weet er ook niet zoveel vanaf.
Door uiterlijkheden? Dat is al helemaal makkelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze heeft alle tekenen van dopinggebruik.
Uh oke?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Door uiterlijkheden? Dat is al helemaal makkelijk
Zoals ik al zei, ik weet er weinig vanaf. Maar ik vind het gewoon geen stijl.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zijn alle sporten behalve wielrennen clean.
Ik heb niets tegen doping.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet er weinig vanaf. Maar ik vind het gewoon geen stijl.
Maar dat valt op door prestaties.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks gaan we nog zeggen dat de Sky-trein dopingvrij is omdat het niet aangetoond is.
Nee, omdat ze elke kenmerking van dopinggebruik heeft. En juist een keel excelleren is heel frappant.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Bij haar valt het toch niet op alleen omdat ze een keer excelleert?
Eens.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Doping is op zich niet veel immoreler dan beter materieel hebben dan je tegenstanders.
Maar de meeste mensen wel. En de sporters vatten het doorgaans ook niet op als compliment.quote:
Als iemand alle kenmerking van dopinggebruik heeft, dan ga ik er niet van uit dat ze clean zijn nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen wel. En de sporters vatten het doorgaans ook niet op als compliment.
Ik heb haar niet gevolgd daarvoor maar ik neem aan dat ze niet zomaar is aan komen drijvenquote:
Wel heel veel, heel snelle verbeteringen. Naar de absolute wereldtop in een sport waar doping enorm groot is.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gevolgd daarvoor maar ik neem aan dat ze niet zomaar is aan komen drijven
Ik sluit het toch ook niet uit?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel heel veel, heel snelle verbeteringen. Naar de absolute wereldtop in een sport waar doping enorm groot is.
en op de 200m WK worden met een tijd waar de grootste zondaars ooit nog u tegen zeggenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel heel veel, heel snelle verbeteringen. Naar de absolute wereldtop in een sport waar doping enorm groot is.
Uh, ja. Elke sport waar heel veel geld in om gaat is niet clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Je kan dan over iedereen vermoedens hebben uit elke tak van sport,
DDR-rensters waren clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
en op de 200m WK worden met een tijd waar de grootste zondaars ooit nog u tegen zeggen
Ik vind het realisme.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind je dan ook gewoon een hele cynische blik hebben op alles,
Ook al zou het waar zijn
Vind niet dat sport daarom hoort te gaan
omdat het verboden isquote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou je geen doping gebruiken als het te maskeren is en het je prestaties verbeterd.
Maar bij de meeste wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het realisme.
Mijn plezier wordt er niet meer of minder om.
En dat heeft met mij te maken?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bij de meeste wel.
Stel dat ze Olympisch kampioen wordt, en er dan mensen zijn die zeggen: Ach, ze is toch niet clean dus het telt niet blablaHou op zeg.
Dat sowieso!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook groot voorstander van Armstrong zn gele truien terug te geven.
Onder het motto: Hij is niet anders dan de rest?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook groot voorstander van Armstrong zn gele truien terug te geven.
Klopt.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder het motto: Hij is niet anders dan de rest?
Wat was de vraag?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja anders negeren jullie mij even, wel potverdrie!
Dat zeg je 6x per dagquote:Op maandag 18 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen vraag, ik zei hoi allemaal.
Juist welquote:Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie trouwens bij de skytrein minder aanwijzingen op doping dan veel andere sporters.
Niet dat die clean zijn
Oh. Hoi.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen vraag, ik zei hoi allemaal.
Nogmaals, Schippers heeft alle lichamelijke kenmerking van dopinggebruik.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist wel
In elke bergetappe nog met de hele ploeg tot de laatste kilometers vooruit kunnen terwijl bij andere ploegen dat alleen voor de kopman bestemd is.
Zittend demarreren en een paar minuten pakken terwijl de rest al moet staan om het tempo bij te houden
Dat vind ik meer overduidelijk dan een Schippers die een toptijd rent.
pics gezien van geraldinegodinquote:Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie trouwens bij de skytrein minder aanwijzingen op doping dan veel andere sporters.
Niet dat die clean zijn
Ja ongetwijfeld, maar je ziet het bij Sky duidelijker qua prestaties bedoel ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, Schippers heeft alle lichamelijke kenmerking van dopinggebruik.
In de Gym zie je dan ook precies wie wel en niet doping gebruikt, en dat zijn dan nog geen eens topatleten.
Sky verpletterd ook doping records?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja ongetwijfeld, maar je ziet het bij Sky duidelijker qua prestaties bedoel ik.
Er zijn maar heel weinig renners van Sky die dat langer dan drie dagen volhoudenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist wel
In elke bergetappe nog met de hele ploeg tot de laatste kilometers vooruit kunnen terwijl bij andere ploegen dat alleen voor de kopman bestemd is.
Zittend demarreren en een paar minuten pakken terwijl de rest al moet staan om het tempo bij te houden
Dat vind ik meer overduidelijk dan een Schippers die een toptijd rent.
is Volendamsequote:Op maandag 18 januari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar niet veel mee, sorry ;s
Omdat het bij mannen minder opvalt dan bij vrouwen, mannen hebben namelijk aanleg voor veel van die trekjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Bij Armstrong zag je het toch ook niet aan zn uiterlijk
Je kan niet echt records verbreken met wielrennen als in de atletiek he, maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik zou haar vorige resultaten voor dat wk wel willen zienquote:Op maandag 18 januari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sky verpletterd ook doping records?
reguleren betekent dat je sowieso geen topsport meer kan doen zonder dopingquote:Op maandag 18 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar doping is vrijwel niet te controleren.
Bestaat het dan zolang niet?
Je moet het met z'n allen gaan erkennen om het te kunnen reguleren.
Daar geloof ik sowieso niet in, absolute topsport dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:16 schreef Sked het volgende:
reguleren betekent dat je sowieso geen topsport meer kan doen zonder doping
Tsja, uhquote:
Je lichaam verbeteren is niet competitief?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, uh
Het is de essentie niet van competitief?
Je lichaam verbeteren door meer te trainen is competitief.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je lichaam verbeteren is niet competitief?
Waarom sporten we dan niet in exact de zelfde materiaal?
Dus als je lichaam niet perfect is hoef je het niet te proberen?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Niet door prestatieverhogende middelen te gebruiken
Competitief is niet het goeie woord trouwens. Ik bedoel meer sportief.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Armstrong had nooit de wereldtop KUNNEN fietsen zonder doping.
Hij was dus niet competitief?
Hij had er op kunnen rijden, maar hij had lichamelijk niet de genen om dat op een beetje niveau te kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
En als hij zonder doping geen berg op had kunnen rijden vind ik dat niet nee
Opgerot met die aidsquote:Op maandag 18 januari 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie Calcio weggepest ofzo?
niet alleen prestatieverhogendquote:Op maandag 18 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lichaam verbeteren door meer te trainen is competitief.
Niet door prestatieverhogende middelen te gebruiken
Tsja, dan is dat toch pech? Ik heb ook niet de genen om een 100 meter sprint te gaan winnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij had er op kunnen rijden, maar hij had lichamelijk niet de genen om dat op een beetje niveau te kunnen.
Ik vond het een hele aardige jongen. Ik vind het erg sneu dat hij nu weg is. Ik word er verdrietig van.quote:
Flikker opquote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het een hele aardige jongen. Ik vind het erg sneu dat hij nu weg is. Ik word er verdrietig van.
hoop hetquote:Op maandag 18 januari 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie Calcio weggepest ofzo?
Je kan gewoon relatief gezond dopinggebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
niet alleen prestatieverhogend
het is ook nog eens ontiegelijk ongezond voor je, verhoogd risico op hartaanvallen, leverproblemen enzovoorts
als je het reguleert kan je dus niet meer meedoen als je je eigen lichaam niet kapot wil maken
Ja hoor. Doordat ik doping niet acceptabel vind is dat meteen het alternatief? Jezus zegquote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je kan dus beter een sportklimaat ontwikkelen waar 16-17 jarigen in bepaalde sporten zelf met een naaldje aan de gang gaan?
Nee, maar jij zegt wel dat je het niet mag benoemen zolang het niet bewezen is.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Doordat ik doping niet acceptabel vind is dat meteen het alternatief? Jezus zeg
Doe niet zo naar, jij stoute jongen! Foei!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker hoor pak die Calcio maar aan
Precies. Boogert gebruikte ook en was nog een steeds een eersteklas loser.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Het imago van doping is een beetje zoals dat van de toverdrank in Asterix.
Iets dat mannetjes die eigenlijk niets kunnen onoverwinnelijk maakt. Is gewoon een drogbeeld.
vies wijfquote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef JanCees het volgende:
Heb fetisj voor Volendamse vrouwen
Boter geil word ik van Monique smit
Natuurlijk mag je het wel benoemen. Word nu toch ook in de tenniswereld gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt wel dat je het niet mag benoemen zolang het niet bewezen is.
Doping gebruik is niet te bewijzen.
Dan mag je het nooit als feit erkennenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar je moet het niet als feit erkennen zolang er geen bewijs is.
waarom niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Want bij 99% van de topsporters ga je het nooit meer vinden.
Omdat het doping maskeren zoveel beter is geworden dan 10 jaar geleden.quote:
Je kan het maskeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je roidgebruik dan eigenlijk verbergen als vrouw?
Leuk zegquote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wang kan misschien wat geld lenen bij do-ping.
Ping ping please
De redding is nabij voor ado. Zaken doen met doping en gaan als de brandweer.quote:
Ik bedoel eigenlijk vooral hoe je zorgt dat er geen overmaat mannelijk hormoon in je lichaam aan te tonen is.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan het maskeren.
Maar lichamelijk zul je het vaak wel zien.
Ik weet veel te weinig van vrouwen en doping om daar expliciete antwoorden op te gevenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk vooral hoe je zorgt dat er geen overmaat mannelijk hormoon in je lichaam aan te tonen is.
Hoe zie jedat dan voor je? Dat reguleren? Voorlichting over dopingquote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het doping maskeren zoveel beter is geworden dan 10 jaar geleden.
Je zou moeten beginnen met sportartsen een absolute geheimshoudingsplicht te laten voeren omtrent doping. Een klimaat ontwikkelen waar jonge sporters er veel een veilig voorlichting voor kunnen kirjgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zie jedat dan voor je? Dat reguleren? Voorlichting over doping
Zal ook wel flinke daling van topsporters opleveren aangezien niet iedereen het er ethisch mee eens is
Geld > ethiek.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Zal ook wel flinke daling van topsporters opleveren aangezien niet iedereen het er ethisch mee eens is
Waarom geheimhouden als je het introduceert als een legaal middelquote:Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou moeten beginnen met sportartsen een absolute geheimshoudingsplicht te laten voeren omtrent doping. Een klimaat ontwikkelen waar jonge sporters er veel een veilig voorlichting voor kunnen kirjgen.
Het is een tussenstap.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom geheimhouden als je het introduceert als een legaal middel
Als er echt over gezwegen wordt zouden er helemaal geen dopingcontroles bestaanquote:Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zolang we er over zwijgen zul je er geen betere situatie op krijgen.
Dopingcontroles die altijd 10 stappen achter dopinggebruik lopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er echt over gezwegen wordt zouden er helemaal geen dopingcontroles bestaan
Misschien. Maar dan nog wordt het niet in de doofpot gestopt ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dopingcontroles die altijd 10 stappen achter dopinggebruik lopen.
Maar we mogen het er niet over hebben zolang het bewijs (wat nauwelijks te halen is) ontbreekt.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar dan nog wordt het niet in de doofpot gestopt ofzo
Dat zegt toch helemaal niemand?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar we mogen het er niet over hebben zolang het bewijs (wat nauwelijks te halen is) ontbreekt.
Dat klinkt als doofpot.
Dit is echt niet gezond.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang je dit bij de rijkste sportclubs ziet
Nou toen ik het net benoemde hoorde dat niet bij sport en was ik te cynisch.quote:
Dit ja. Dat heb ik net trouwens al 2x gezegd.quote:
Dan gaat het nooit de waarheid worden. Dus dan kun je het beter niet benoemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar niet dingen als waarheid verkondigen als het nog geen waarheid is
Je bent toch ook behoorlijk cynisch als je suggereert dat iedereen gebruikt en alles gemaskeerd wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou toen ik het net benoemde hoorde dat niet bij sport en was ik te cynisch.
Niet iedereen. Maar de absolute top wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent toch ook behoorlijk cynisch als je suggereert dat iedereen gebruikt en alles gemaskeerd wordt
Omdat er nog genoeg zijn die eerlijk willen winnen?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet iedereen. Maar de absolute top wel.
Waarom zou je het niet doen als er zo veel geld in zit.
Daar geloof ik niet zo in, sorry.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er nog genoeg zijn die eerlijk willen winnen?
Dan ben je toch gewoon vrij cynischquote:Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, sorry.
Ja want je bekijkt het erg objectief inderdaad als je niet gelooft dat er ook maar 1 topsporter is die een beetje moraal besef heeftquote:Op maandag 18 januari 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, realist als je alles in overweging neemt.
Ik heb al 3 keer gezegd.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want je bekijkt het erg objectief inderdaad als je niet gelooft dat er ook maar 1 topsporter is die een beetje moraal besef heeft
Misschien ook genoeg mensen die dat wel vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gezegd.
Genoeg mensen die doping niet tegen moreel besef in vinden gaan.
Of had Messi ook akkoord moeten gaan met een beperking aan z'n lichaam?
Hoe kom je nou weer bij Messi dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gezegd.
Genoeg mensen die doping niet tegen moreel besef in vinden gaan.
Of had Messi ook akkoord moeten gaan met een beperking aan z'n lichaam?
Daarom mag iedereen het zelf bepalen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien ook genoeg mensen die dat wel vinden
Is niets meer dan een aanname
Die heeft ook groeihormonen genomen, omdat ie anders de top niet had bereikt?quote:
Ja, als je in een tak van sport talentvol bent dan moet je dat aanpakken en als je dat niet bent moet je niet met behulp van doping proberen alsnog op dat level te komenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar volgens jouw logica omtrent Armstrong "had ie dan pech gehad"
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je in een tak van sport talentvol bent dan moet je dat aanpakken en als je dat niet bent moet je niet met behulp van doping proberen alsnog op dat level te komen
Dus, Messi is immoreel geweest?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je in een tak van sport talentvol bent dan moet je dat aanpakken en als je dat niet bent moet je niet met behulp van doping proberen alsnog op dat level te komen
PAK 'M AANquote:Op maandag 18 januari 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Messi heeft die groeihormonen gebruikt omdat zijn klieren dat niet aanmaakte voor hem.Hij had een groeiprobleem. Dat is heel wat anders. Daarbij was hij geloof ik 9quote:Op maandag 18 januari 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dus, Messi is immoreel geweest?
Maar hij had niet het lichaam om topvoetballer te wordne, het gene wat jij als argument aanvoert.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Messi heeft die groeihormonen gebruikt omdat zijn klieren dat niet aanmaakte voor hem.Hij had een groeiprobleem. Dat is heel wat anders. Daarbij was hij geloof ik 9
Haags_kwartiertjequote:Op maandag 18 januari 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey daar ben je. Ik kom op voor jou!
Rustaaghquote:Op maandag 18 januari 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey daar ben je. Ik kom op voor jou!
Ja ik wil mij ermee bemoeien, ik heb allemaal geweldige opmerkingen in petto maar dan verpest ik het echt compleet.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje
Wat een waardeloze discussie is hier aan de gang zeg
Vaak wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje
Ik vind dat daar een verschil in zit jaquote:Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hij had niet het lichaam om topvoetballer te wordne, het gene wat jij als argument aanvoert.
Armstrong had een lichaam wat niet genoeg zuurstof op kon nemen.
Allebei een lichamelijk afwijking/tekort.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat daar een verschil in zit ja
Mwa slechtere argumenten dan Fok-It bestaan er niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik wil mij ermee bemoeien, ik heb allemaal geweldige opmerkingen in petto maar dan verpest ik het echt compleet.
Jij vind alles een waardeloze discussie doordat je door je eigen gebrek aan inhoud nooit een neuk hebt toe te voegenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje
vindtquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind alles een waardeloze discussie doordat je door je eigen gebrek aan inhoud nooit een neuk hebt toe te voegen
Ik heb geen idee wie er te gast is.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kijk je ook heel erg uit naar Jinek vanavond?
Zo, die zit!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind alles een waardeloze discussie doordat je door je eigen gebrek aan inhoud nooit een neuk hebt toe te voegen
Maar hij kreeg ze niet toegediend om prestatieverhogend te voetballen als je een klein kindquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebei een lichamelijk afwijking/tekort.
Weerleg mijn argumenten dan eenssquote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Mwa slechtere argumenten dan Fok-It bestaan er niet hoor
Hij kreeg ze pas toen ie bij Barca ging voetballen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij kreeg ze niet toegediend om prestatieverhogend te voetballen als je een klein kind
Ik ook niet, weet alleen dat het (o.a.) over die verkrachter gaat, lijkt me wel interessant.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er te gast is.
Ja kijk, het ken vrieze en het ken dooie, maar als je op je bek gaat zijn ze te laat met strooien.quote:
Ik ga kijkenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet alleen dat het (o.a.) over die verkrachter gaat, lijkt me wel interessant.
okquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kijk, het ken vrieze en het ken dooie, maar als je op je bek gaat zijn ze te laat met strooien.
http://www.nrcreader.nl/a(...)een-geschenk-van-godquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij had er mee kunnen leven, en gezond oud worden.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik die hier zie kreeg ie pas hormonen in Calle Córdobaquote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.nrcreader.nl/a(...)een-geschenk-van-god
Het klopt dus niet dat zijn behandeling begon bij Barcelona
Daarbij is het ook nogal wat om een 9-jarige te beschuldigen immoreel bezig te zijn ten opzichte van een volwassenequote:Op maandag 18 januari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ik die hier zie kreeg ie pas hormonen in Calle Córdoba
Mooi.quote:
mag je mij ook?quote:
welke lijstjesquote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik word alleen doodmoe van die lijstjes.
Met van die cu2 vragen en shit.quote:
Nou, dat lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als je miss universe wilt worden mag je ook gewoon plastische chirurgie laten doen.
Kut, dan maak jij kans dusquote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als je miss universe wilt worden mag je ook gewoon plastische chirurgie laten doen.
appels/peren. Plastische chirurgie is niet schadelijk enzoquote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Niet? Zitten genoeg gezondheidsrisico`s aan hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 22:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
appels/peren. Plastische chirurgie is niet schadelijk enzo
Kijk eens naar die docu's met mislukte plastische chirurgie.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
appels/peren. Plastische chirurgie is niet schadelijk enzo
ik heb er maar een keer naar gevraagdquote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik word alleen doodmoe van die lijstjes.
Dat is al een keer teveel.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb er maar een keer naar gevraagd
Jij bent een keer te veelquote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is al een keer teveel.
ga je dat lijstje uit de op nog invullen?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is al een keer teveel.
Inderdaad, erg onbeschoft.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je dat lijstje uit de op nog invullen?
Nee. Paxcon speelde het wel slim vorige keer moet ik zeggen. Die stelde gewoon duizend en vijfentachtig kutvragen en ik ging er nog op in ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je dat lijstje uit de op nog invullen?
liep je op de markt?quote:
wat een slimmerdquote:Op maandag 18 januari 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Paxcon speelde het wel slim vorige keer moet ik zeggen. Die stelde gewoon duizend en vijfentachtig kutvragen en ik ging er nog op in ook.
Wat heb je gehaaldquote:Op maandag 18 januari 2016 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
alleen even naar rijnroos
Hoezo ga je niet een uur eerder naar de plus dan ;squote:Op maandag 18 januari 2016 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
alleen even naar rijnroos
gadsiequote:
ik rook liever zonder in de fik te staanquote:Op maandag 18 januari 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik rook alleen als ik in de fik sta. Geen sigaret voor nodig.
wat ga je later doen als je erachter komt dat je dochtertje rookt?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik rook alleen als ik in de fik sta. Geen sigaret voor nodig.
Kuthoerquote:
Ik heb in deze discussie niemand immoreel te noemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij is het ook nogal wat om een 9-jarige te beschuldigen immoreel bezig te zijn ten opzichte van een volwassene
wtfquote:
Lijstjes laten invullen, dat zal d'r leren!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je later doen als je erachter komt dat je dochtertje rookt?
Tsja, daar zitten gradaties in vind ikquote:Op maandag 18 januari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in deze discussie niemand immoreel te noemen.
Ik leg mensen aan jouw criteria van immoreel gedrag.
Lijkt me zo erg als je kinderen rokers worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
43 cm kleiner of meer zuurstof in het bloed.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, daar zitten gradaties in vind ik
Dan was ie 1.20quote:Op maandag 18 januari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Want Messi was gewoon 43 cm kleiner geweest zonder die hormonen van Barca.
Ja lijkt mij ookquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo erg als je kinderen rokers worden.
Als ze maar kiest voor light sigaretten, dat is toch een stuk gezonderquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo erg als je kinderen rokers worden.
Platte handquote:Op maandag 18 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten voetballen, niet dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan kon ie amper boven de bal uit komen
Ik vind niet genoeg zuurstof kunnen aanmaken om topprestaties te leveren een mindere lichamelijke afwijkingquote:
Waarop gebasseerd?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind niet genoeg zuurstof kunnen aanmaken om topprestaties te leveren een mindere lichamelijke afwijking
Ik ben al een maand clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ga jij stoppen met roken wanneer je vader wordt inso?
eens, dat gelul van fok-it slaat als een lul op een drumstel. Met 1.20 kun je gewoon leven, weliswaar met beperkingen maar alsnogquote:Op maandag 18 januari 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ie maar niet moeten voetballen, niet dan.
Ik had buikgriep, toen kwam mn zusje hier. Dan rook ik al niet/bijna niet. Dus deze keer helemaal niet.quote:
Op net zo weinig als jouw aanname dat elke topsporter doping gebruikt.quote:
Dat is op aanwijzingen die ik al 3 keer genoemd hebt gebasseerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Op net zo weinig als jouw aanname dat elke topsporter doping gebruikt.
Goed.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van je kinderen geen frisdrank geven?
Goed of zielig?
niks mis mee met matequote:Op maandag 18 januari 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
Goed of zielig?
Zielig want yoloquote:Op maandag 18 januari 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
Goed of zielig?
En ik zal zijn leeftijd er wel in meenemen, tsja,dat is misschien niet heel gefundeerdquote:Op maandag 18 januari 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is op aanwijzingen die ik al 3 keer genoemd hebt gebasseerd.
Dat vind ik niet.
Maar het lichaam had ie er niet voor, jouw core-argument.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zal zijn leeftijd er wel in meenemen, tsja,dat is misschien niet heel gefundeerd
elke dag 14:47 stiptquote:Op maandag 18 januari 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak dan wel?
Alleen in weekenden, alleen op avonden, eens per week?
Ik zou tot hun 12e niet tot heel zelden. En mijn kinderen daadwerkelijk goed opvoeden over voeding.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak dan wel?
Alleen in weekenden, alleen op avonden, eens per week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |