SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er geen grote blaar op zit gewoon koelen en zalfje en het wordt wel weer oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de brandwond niet te ernstig is
Ik zie alleen een rode afdruk van de vormquote:Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er geen grote blaar op zit gewoon koelen en zalfje en het wordt wel weer oke.
Overigens, alweer een Rusnak topic?
Zij is wel cute ja. Hockeyster toch? Of hardloopsterquote:
Stahpquote:Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
Pax wanneer ga je Rusnak nou eens hosselen dan
De gehandicapte versie van Dafne Schippersquote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Hockeyster toch? Of hardloopster
hij is nog niet uit de kast, hij gaat nu met zo'n oostblok golddiggerquote:Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef Sked het volgende:
Pax wanneer ga je Rusnak nou eens hosselen dan
Nou nouquote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
De gehandicapte versie van Dafne Schippers
Dat is onze blade babe, Marlou van Rhijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Hockeyster toch? Of hardloopster
Ook niet haar schuldquote:Op maandag 18 januari 2016 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat zij haar benen mist
Ziet er beter uit dan Dafne Schippers wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is onze blade babe, Marlou van Rhijn.
Dat is niet lastig.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan Dafne Schippers wel ja
En acne uitstortingenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
ze had ook opeens binnen maandje belachelijke stierennek
Het word alleen van wielrenners aangetoond.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
Is het ook aangetoond dat ze daadwerkelijk doping gebruikt of zijn dat geruchten?
Natuurlijk zijndat geruchten, maar volgens Inso gebruikt iedereen met succes dopingquote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
Is het ook aangetoond dat ze daadwerkelijk doping gebruikt of zijn dat geruchten?
De hele topsport wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zijndat geruchten, maar volgens Inso gebruikt iedereen met succes doping
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef McGrath het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Marlou van Rhijn.
Als het aangetoond was was dat vooral een teken van domheid geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Fera het volgende:
We kunnen toch samen verliefd zijn?quote:
Doping gebruik is HEEL makkelijk te maskeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het aangetoond was was dat vooral een teken van domheid geweest.
Maar misschien is mijn skeptische houding onterecht hoor, heb er ook te weinig verstand van.
ik wou die film net kijken, alleen de stream was kut.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Lance was ook nooit gepakt zonder snitches.
Mja, ik vind het altijd een beetje not done om zoiets te roepen voordat het aangetoond is. Maar ja, ik weet er ook niet zoveel vanaf.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het aangetoond was was dat vooral een teken van domheid geweest.
Maar misschien is mijn skeptische houding onterecht hoor, heb er ook te weinig verstand van.
Dan zijn alle sporten behalve wielrennen clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef Fera het volgende:
Mja, ik vind het altijd een beetje not done om zoiets te roepen voordat het aangetoond is.
Dat was vooral de lagere rangen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook altijd gezegd dat er ook in de top van het tennis veel gefixt wordt
Met wie?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben aan het curven.
Ik win de eerste paar.
Daarna iedere keer vies laatste.
Ze heeft alle tekenen van dopinggebruik.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was vooral de lagere rangen hoor.
En het i gewoon onschuldig tot het tegendeel is bewezen voor mij. Ik zeg niet dat ze clean in, maar ook niet dat ze doping gebruikt. Vind dat wel te makkelijk
Is niet zo dat dat zonder aanleiding geroepen wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, ik vind het altijd een beetje not done om zoiets te roepen voordat het aangetoond is. Maar ja, ik weet er ook niet zoveel vanaf.
Door uiterlijkheden? Dat is al helemaal makkelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze heeft alle tekenen van dopinggebruik.
Uh oke?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Door uiterlijkheden? Dat is al helemaal makkelijk
Zoals ik al zei, ik weet er weinig vanaf. Maar ik vind het gewoon geen stijl.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zijn alle sporten behalve wielrennen clean.
Ik heb niets tegen doping.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet er weinig vanaf. Maar ik vind het gewoon geen stijl.
Maar dat valt op door prestaties.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks gaan we nog zeggen dat de Sky-trein dopingvrij is omdat het niet aangetoond is.
Nee, omdat ze elke kenmerking van dopinggebruik heeft. En juist een keel excelleren is heel frappant.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
Bij haar valt het toch niet op alleen omdat ze een keer excelleert?
Eens.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Doping is op zich niet veel immoreler dan beter materieel hebben dan je tegenstanders.
Maar de meeste mensen wel. En de sporters vatten het doorgaans ook niet op als compliment.quote:
Als iemand alle kenmerking van dopinggebruik heeft, dan ga ik er niet van uit dat ze clean zijn nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen wel. En de sporters vatten het doorgaans ook niet op als compliment.
Ik heb haar niet gevolgd daarvoor maar ik neem aan dat ze niet zomaar is aan komen drijvenquote:
Wel heel veel, heel snelle verbeteringen. Naar de absolute wereldtop in een sport waar doping enorm groot is.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gevolgd daarvoor maar ik neem aan dat ze niet zomaar is aan komen drijven
Ik sluit het toch ook niet uit?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel heel veel, heel snelle verbeteringen. Naar de absolute wereldtop in een sport waar doping enorm groot is.
en op de 200m WK worden met een tijd waar de grootste zondaars ooit nog u tegen zeggenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel heel veel, heel snelle verbeteringen. Naar de absolute wereldtop in een sport waar doping enorm groot is.
Uh, ja. Elke sport waar heel veel geld in om gaat is niet clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Je kan dan over iedereen vermoedens hebben uit elke tak van sport,
DDR-rensters waren clean.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
en op de 200m WK worden met een tijd waar de grootste zondaars ooit nog u tegen zeggen
Ik vind het realisme.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind je dan ook gewoon een hele cynische blik hebben op alles,
Ook al zou het waar zijn
Vind niet dat sport daarom hoort te gaan
omdat het verboden isquote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou je geen doping gebruiken als het te maskeren is en het je prestaties verbeterd.
Maar bij de meeste wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het realisme.
Mijn plezier wordt er niet meer of minder om.
En dat heeft met mij te maken?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bij de meeste wel.
Stel dat ze Olympisch kampioen wordt, en er dan mensen zijn die zeggen: Ach, ze is toch niet clean dus het telt niet blablaHou op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |