SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max niet? Nog meer redenen om niet te kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tom Dumoulin en Max Verstappen niet genomineerd en een paar nobody`s wel. Nee dat neem ik niet meer serieus
Gewoon Niek Kimmann sportman van het jaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Max niet? Nog meer redenen om niet te kijken.
Als het legaal was ...quote:
Ik weet echt niets van sport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon Niek Kimmann sportman van het jaar
je blijft gewoon rustig liggen tot ie klaar is met stuiteren, beetje bedenken wat je de volgende dag gaat doen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry dat ik nooit de moeite neem om te faken
dat zijn wel drie goede dingen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van sport.Alleen F1, EK en WK voetbal wil ik nog wel eens kijken.
Alleen als daar tijd voor isquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je blijft gewoon rustig liggen tot ie klaar is met stuiteren, beetje bedenken wat je de volgende dag gaat doen?
Omdat het te ver doorslaat en onze maatschappij verkankerd. Kijk maar eens naar Zweden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar waarom zou dat een ramp zijn Feer?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry dat ik nooit de moeite neem om te faken
True. Maar denk niet dat dat zo ver komt in Nederland. Zweden was al een aantal jaar aan het afzwakken wat dat betreft. Ook met gender-issues enzoquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het te ver doorslaat en onze maatschappij verkankerd. Kijk maar eens naar Zweden.
Nederlanders lijken me niet correct genoeg van binnen om binnen afzienbare tijd die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het te ver doorslaat en onze maatschappij verkankerd. Kijk maar eens naar Zweden.
Ja, omdat ze zien wat het aanricht. Ik wil niet dat het hier zo ver komt. Je zou maar een blanke man in Zweden zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar denk niet dat dat zo ver komt in Nederland. Zweden was al een aantal jaar aan het afzwakken wat dat betreft. Ook met gender-issues enzo
Had geen positieve reactie verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grapje grapje net alsof ik seks heb
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nederlanders lijken me niet correct genoeg van binnen om binnen afzienbare tijd die kant op te gaan.
ben een positieve chick.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had geen positieve reactie verwacht.![]()
[..]
Misschien moet je in de leer gaan bij yats.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbare struggle.
Behalve voor een echt seksbeest als fokkie.
Nah. Teveel moeite.quote:
wie is yats?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je in de leer gaan bij yats.
Ik wiler niet eens aan denken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbare struggle.
Behalve voor een echt seksbeest als fokkie.
De casanova van FOK!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon fappen van tevoren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wiler niet eens aan denken.
Denk dat het feest na 5 minuten al klaar is.
serieus? ik hat er 3quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef supersof het volgende:
1 fout te veel gezakt
straks nog maar een oefentoets
Nederlands gemiddelde is 6 minuten ofzo dacht ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wiler niet eens aan denken.
Denk dat het feest na 5 minuten al klaar is.
Elke vrouw op fok dmen?quote:
Jij wil dus langer. Ok.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef supersof het volgende:
1 fout te veel gezakt
straks nog maar een oefentoets
Newsflash, die van hem ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:10 schreef McGrath het volgende:
Zal eens tips aan hem vragen, mijn aanpak werkt niet.
ik heb geen dm gehadquote:
Dat maakt niet uit als je een pistool hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je durft gewoon niet omdat ik groot ben
Ik ken yats serieus niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Newsflash, die van hem ook niet.
ik ben niet bang foor pistoolquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als je een pistool hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Je moet maar een drakendildo kopen voor daarna.
Ik denk ik wel. Er is gewoon erfelijke component toch?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:13 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af of ik een grote penis zou hebben als man.
Ik ben altijd beetje huiverig om shit uit Amerika te bestellen.quote:
Even aan m'n vader vragen dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ik wel. Er is gewoon erfelijke component toch?
Die kans is groot. Ik moest dat al bij een t-shirt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd beetje huiverig om shit uit Amerika te bestellen.
Helemaal als het gaat om zo'n duur ding. Moet ik straks ook nog importheffing lappen op een drakendildo
En dan heb jij wat over Duitsers te zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
I once robbed a bank in a frog costume, that was the only crime I kermitted.
Dat begrijp ik hoor. Kun je beter voor vakantie sparenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd beetje huiverig om shit uit Amerika te bestellen.
Helemaal als het gaat om zo'n duur ding. Moet ik straks ook nog importheffing lappen op een drakendildo
waarom kon einstein geen muur bouwen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan heb jij wat over Duitsers te zeggen.
Jammer dat shipping enzo zo duur is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kans is groot. Ik moest dat al bij een t-shirt.
Ein stein.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom kon einstein geen muur bouwen?
Zijn er geen Europese shops?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat shipping enzo zo duur is.
Anders had ik wel gekocht.
Daarom.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor. Kun je beter voor vakantie sparen
Ik moet nu denken aan de grapjes over hoe de hele familie van Hitler is doodgegaanquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom kon einstein geen muur bouwen?
hoe danquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de grapjes over hoe de hele familie van Hitler is doodgegaan
Misschien wel.quote:
EN onder de verkeerde douche gestapt hahaha XDXDquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij stikte in een jodenkoek toen ie de gasrekening zag.
rust in vredequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN onder de verkeerde douche gestapt hahaha XDXD
Was bekommt ein stummes, taubes und blindes Kind zu Weihnachten?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:26 schreef McGrath het volgende:
Nee ik ga niet, maar na de flauwe grapjes was het ineens stil.
Had nog schitzeltje en mayo, beetje appelmoes en gebakken aardappels gekocht. Niks mis meequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg gekocht om iets te maken?
Lekker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had nog schitzeltje en mayo, beetje appelmoes en gebakken aardappels gekocht. Niks mis mee
groentequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had nog schitzeltje en mayo, beetje appelmoes en gebakken aardappels gekocht. Niks mis mee
quote:
heel foutquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij stikte in een jodenkoek toen ie de gasrekening zag.
Geen idee :'Dquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Was bekommt ein stummes, taubes und blindes Kind zu Weihnachten?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben jij tegen hitler ofzo
jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben jij tegen hitler ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, ben je duits ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Was bekommt ein stummes, taubes und blindes Kind zu Weihnachten?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat is er morgenquote:
Ik ga waarschiijnlijk zaterdag pasquote:
dus als je als kind doof, stom en blind wordt met kerst dan krijg je kanker?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is nog kutter als je hem uit moet leggen.
Duitse humor, niet grappig dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dus als je als kind doof, stom en blind wordt met kerst dan krijg je kanker?
ooohquote:
wel als je het haaltquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh
ik heb morgen theorie
niet zo leuk dus
ja dan welquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga het niet kijken. Ik heb nog nooit een deel gekeken, althans niet bewust.
Ik wil het wel keer gaan kijken maar iedereen roept iets anders over de volgorde.quote:
Nee, wat krijgt een kind dat stom, doof en blind is voor kerst? Kanker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dus als je als kind doof, stom en blind wordt met kerst dan krijg je kanker?
Point is made.quote:
456123quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil het wel keer gaan kijken maar iedereen roept iets anders over de volgorde.
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, wat krijgt een kind dat stom, doof en blind is voor kerst? Kanker.
Maar werkelijk iedereen zegt volgens mij iets andersquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
456123
gewoon op volgorde van de release
mexicaans? snuifzak?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weg met jou vieze mexicaanse snuifzak
Weg met jou.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weg met jou vieze mexicaanse snuifzak
1,2,3zijn ` makkelijker' om te kijken vandaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar werkelijk iedereen zegt volgens mij iets anders
app?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja jij doet stoer op deze app
maar in het echt ben je zak botten 23 kilo van de snuif
What is the difference between Usain Bolt and Hitler?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet erger dan nazi grapjes hoor.
neequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja zo heet dit via choochle
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
What is the difference between Usain Bolt and Hitler?
dat Bolt een nigger isquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
What is the difference between Usain Bolt and Hitler?
nee hoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar werkelijk iedereen zegt volgens mij iets anders
Wat krijg je als je Pino pijpt?quote:
Is die leuk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Wat heb je gegeten vandaag?
lijken op elkaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is die leuk?Ken 'm niet.
Snijbonen met ketjap en sesamzaadjes. Gebakken aardappelen.... en kip.
Sesamzaadquote:
Oh, die is best wel simpel eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
lijken op elkaar
oooh klinkt goed.
http://www.dumpert.nl/med(...)/mop_van_de_dag.htmlquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Al die mopjes, niet eens een glimlach
Haal mijn zelfvertrouwen eens nie zo naar beneden johquote:
Duitser.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als jij deze kutgrappen niet maakt doe ik dat ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal mijn zelfvertrouwen eens nie zo naar beneden joh![]()
Sommigen zijn wel leuk jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef Fok-it het volgende:
Nee mopjes zijn niet leuk
Kakhiel is leuk
Ik ben leukquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef Fok-it het volgende:
Nee mopjes zijn niet leuk
Kakhiel is leuk
Ja jawel, elke keer bij dat tweede gedeelte 1 of 2 te veel. 5 fouten op 40 vragen is echt weinigquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet wel goed komen toch?
als je kijkt wat voor amoebes er een rijbewijs kunnen halen
heel erg flauwquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, wat krijgt een kind dat stom, doof en blind is voor kerst? Kanker.
[..]
Point is made.
Voor wie?quote:
5 fouten op 40 verkeerssituaties nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jawel, elke keer bij dat tweede gedeelte 1 of 2 te veel. 5 fouten op 40 vragen is echt weinig
je moet proberen bij proef eksamens 0 fout te hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jawel, elke keer bij dat tweede gedeelte 1 of 2 te veel. 5 fouten op 40 vragen is echt weinig
het zijn meer vragen over bandenspanning en wat betekend ABS enzoquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 fouten op 40 verkeerssituaties niet
ik moest eens heel erg lachen op een date om deze grapquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lukt je in een zin al niet merk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet proberen bij proef eksamens 0 fout te hebben
gelijk het bed in gedoken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest eens heel erg lachen op een date om deze grap
een man vond een kameel in de woestijn
maar de kameel vond van niet
ja dat is gevaarherkenning en daar mag je 12 van de 25 fout hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 fouten op 40 verkeerssituaties niet
nee hij vond mij niet leukquote:
Deze jat ik evenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest eens heel erg lachen op een date om deze grap
een man vond een kameel in de woestijn
maar de kameel vond van niet
Log uitquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef McGrath het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Marlou van Rhijn.
Sked is naar de Jamin geweestquote:
ik hoorde dat hij sociaal erg slecht isquote:
Jij hebt wel wat bescherming nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jij doet ook kut tegen mij
hij beschermt mij SNAP JE DAT NIET
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop het, want dan valt het allemaal goed te praten.
Je kwam toch nooit verder dan de spar?quote:
*hijst*quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je drugsverslaafde junky
liever niet neequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kwam toch nooit verder dan de spar?
ja in prive hebben we daar ervaring meequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:08 schreef supersof het volgende:
OF kan ook heel normaal doen hoor
Hij doet alleen soms even een toneelstukje
zonde zondequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ben alleen
Nog niet gemerkt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:08 schreef supersof het volgende:
OF kan ook heel normaal doen hoor
Hij doet alleen soms even een toneelstukje
Wordt het toneelstukje dan roleplay?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja in prive hebben we daar ervaring mee
ja extreme roleplay!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het toneelstukje dan roleplay?
Jij reageert dan ook overal veel te serieus opquote:
Piet Mondriaanplein 25quote:
Wow, noem je me nu duitser?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij reageert dan ook overal veel te serieus op
Nee, autistquote:
niemand lachtquote:
Ja, ik kende ooit een leuke duitse.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
Prima verder, ben wel wat gewend.
[..]
Er zijn ook leuke Duitsers.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik kende ooit een leuke duitse.
was het adres van de GGZquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gwn je adres op deze website
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was het adres van de GGZ
Liever niet.quote:
Shhh.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze IS een leuke duitse
Dan nog pics.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze IS een leuke duitse
En ik ben ook niet aan het blowen.quote:
allemaal zelf weten johquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik ben ook niet aan het blowen.
internet is nep, overheid doet niets
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Wat doe je met mijn foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
allemaal zelf weten joh
alleen zou zeggen oppassen met die zwaardere rotzooi
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]wow, je hebt wat teveel kip gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op je pf ben je wel lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik post hem standaard als iemand om pics vraagt. Ben ik dus.
ergens tussen Sint Juttemus en 31 februari doen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ait volgende meet jonko poffe
ergens rond juni beter dan hebk me autoquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ergens tussen Sint Juttemus en 31 februari doen?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb niks te doen waar ik zin in heb.
wat heb je te doen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhm, de dingen die ik kan doen, daar heb ik geen zin in. En andersom.
Opruimen, schoonmaken, leren, lezen, film kijken, serie kijken... etc. Ach jaquote:
slaap je altijd zo vroeg dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Opruimen, schoonmaken, leren, lezen, film kijken, serie kijken... etc. Ach jaIk ga zo toch slapen denk ik. /liefdagboek
Ben jij goed in presentaties geven?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee juist niet, gister ook laat thuis. Maar ik moet morgen vroeg op voor een presentatie.
Mwoah, zolang ik m'n tekst weet gaat het prima.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij goed in presentaties geven?
Bereid je tekst van tevoren voor? Ik denk altijd 'lukt wel uit de losse pols' en dan sta ik daarquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mwoah, zolang ik m'n tekst weet gaat het prima.Alleen voor grote groepen (30+) zie ik nooit zitten.
Soms. Maandag maar wat gedaan eigenlijk, maar ik had een PP dus dat scheelde.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bereid je tekst van tevoren voor? Ik denk altijd 'lukt wel uit de losse pols' en dan sta ik daar
Dat voel ik meer in mijn hand en pols eigenlijk.quote:
Doet hij er zo lang over?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat voel ik meer in mijn hand en pols eigenlijk.
Maar nee, ik heb gewerkt. Ik heb eigenlijk altijd last van deze schouder als ik te lang bezig ben met typen. Ook als ik lange wandelingen maak. Scheef lichaam waarschijnlijk.
Niet per se, maar hij kan uitstellen.quote:
zulke lange posts heb jij helemaal niet getypt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat voel ik meer in mijn hand en pols eigenlijk.
Maar nee, ik heb gewerkt. Ik heb eigenlijk altijd last van deze schouder als ik te lang bezig ben met typen. Ook als ik lange wandelingen maak. Scheef lichaam waarschijnlijk.
altijd weer dat uitstelgedragquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se, maar hij kan uitstellen.
Ik heb het ook niet over posts. Ik zei toch dat ik had gewerkt?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
zulke lange posts heb jij helemaal niet getypt.
was maar een grapjequote:Op dinsdag 15 december 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over posts. Ik zei toch dat ik had gewerkt?
Wat een kutgrapje.quote:
Dat zei mijn vader ook toen ik geboren werd.quote:
wowquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook toen ik geboren werd.
en toen is ie er meteen vandoor gegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook toen ik geboren werd.
Nee, hij is gebleven om me uit te kunnen lachen. :$quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:23 schreef Sked het volgende:
[..]
en toen is ie er meteen vandoor gegaan?
Werkt het?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka probeert me te verleiden :$
met haar gevoel voor humor?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka probeert me te verleiden :$
Ik zag je Duitse kankergrap ook op een Engelse site. Maar die site heet niet voor niks anti-joke.quote:
Ik heb nu wel een stijfje.quote:
Met haar kennis van scheikunde.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zag je Duitse kankergrap ook op een Engelse site. Maar die site heet niet voor niks anti-joke.
Why was six afraid of seven?quote:
Komt goed sofje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:44 schreef supersof het volgende:
jaaaaaa, geslaagd voor oefen examen
nu morgen nog
Die vind ik stiekem dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Why was six afraid of seven?
It wasn't. Numbers are not sentient and thus incapable of feeling fear.
Ja, dat is wel grappig jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Iemand die constant zegt: "ja, maar dat is wel grappig ..." over dingen die ook nog niet eens grappig zijn. Zoals niet je handen wassen op een OK.
wat?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
Iemand die constant zegt: "ja, maar dat is wel grappig ..." over dingen die ook nog niet eens grappig zijn. Zoals niet je handen wassen op een OK.
Interview wat ik nu aan het typen ben.quote:
Een persoon die het grappig vindt om niet je handen te wassen op een OK?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Interview wat ik nu aan het typen ben.
Ik snap dit niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een persoon die het grappig vindt om niet je handen te wassen op een OK?
Nou ja, iemand die wel steeds over alles zegt ''maar dat is wel grappig omdat ..." . Dus of inderdaad alles grappig vindt, of gewoon de term steeds opnieuw verkeerd gebruikt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een persoon die het grappig vindt om niet je handen te wassen op een OK?
en dit viel je niet op tijdens het interview?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die wel steeds over alles zegt ''maar dat is wel grappig omdat ..." . Dus of inderdaad alles grappig vindt, of gewoon de term steeds opnieuw verkeerd gebruikt.
Ik was daar niet bij. Ik werk slechts de transcriptie uit.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dit viel je niet op tijdens het interview?
duidelijk!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij. Ik werk slechts de transcriptie uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |