Ze hadden het er over in het begin,ook op de hotseat zit je nog niet veilig, dus ik denk dat er in ieder geval meer selectie-afleveringen zijn dan 1. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog bijzonder weinig over de planninggehoord eigenlijk
Grappig wel, bij the voice zijn er nooit mooie mannen die kunnen zingenquote:
Oh dat hoop ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het er over in het begin,ook op de hotseat zit je nog niet veilig, dus ik denk dat er in ieder geval meer selectie-afleveringen zijn dan 1. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het er over in het begin,ook op de hotseat zit je nog niet veilig, dus ik denk dat er in ieder geval meer selectie-afleveringen zijn dan 1. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Bronquote:De kandidaten moeten hun plek in het team ‘op leven en dood’ verdedigen tot aan het einde van de auditieshows, want ze kunnen elk moment vervangen worden. In de laatste twee live shows zullen de twee teams, bestaande uit ieder zes bandleden, worden teruggebracht naar drie definitieve leden. De beide bands zijn nu gevormd en krijgen ieder een platendeal en een eerste eigen single. De band wiens single het beste door het Nederlands publiek wordt ontvangen zal in de live finale worden bekroond tot de enige échte winnaar.
O ja, wel een beetje raar...maar hij houdt gewoon van blondquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
Deze lijkt een beetje op Jennifer Ewbank, wat de reactie van John wel een beetje gek maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |