Waar zie je dat aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit programma volledig gescript is.
Het is een gevoel, zo komt het op mij over.quote:
Duh bij dit soort programma's is alles van begin tot eind gescript. De winnaars zijn gewoon gecast denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit programma volledig gescript is.
Misschien maakt 'ie het uit als 'ie dit programma ziet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:00 schreef iBenny het volgende:
Van je vriendin moet je het maar hebben, Zivkovic
Oké. Het is in elk geval vrij voorspelbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een gevoel, zo komt het op mij over.
Die mannelijke presentator kan er trouwens niks van, vind ik.
Ja, het lijkt ook een combinatie van alle talentenjachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Het is in elk geval vrij voorspelbaar.
Klopt, je ziet ze er allemaal in terug. Op zich niet erg, maar ik heb ook een beetje het gevoel dat dit allemaal niet erg spontaan is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het lijkt ook een combinatie van alle talentenjachten.
1.57 zei ze toch? Dat is ook echt miniscuul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die eerste lijkt een reus naast deze
Pim gaat door, die baby-face jongen, dit laatste meisjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:07 schreef Loll het volgende:
[..]
Duh bij dit soort programma's is alles van begin tot eind gescript. De winnaars zijn gewoon gecast denk ik.
Redelijk klein ja, en die andere nogal forsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1.57 zei ze toch? Dat is ook echt miniscuul.
Kiss :-)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet die Nederlandse meidenband waar 4 van deze figuren in zitten?
Zij zingt ook niet goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die eerste ligt er ook al eerste weer uit, denk ik.
Die zijn leuker dan wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen, jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Deze drie meiden op de bank vind ik wel in de band passen
Bekende. huuuquote:
Nu moest haar broertje eraan gelovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef iBenny het volgende:
Hoe komt die Laura toch elke keer weer op tv?
Extra klacht: Die vlogs van haar__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |