Ik ben het nu aan het proberen in Geerd SC. Ze happen wel redelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
geen fittie, beetje teleurstellend dit.
Jij moeilijke autist of niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is hij altijd al geweest joh.Het valt alleen na de eerste 2 keren pas op.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Montelly het volgende:
en dan heb je nog van die kutjosties met hun skye en geerd sc.
Wat is fashion chicks en waarom heb je het daar steeds over?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staat dat oom op fashionp chicks?
Alsof dat kan in Nederlandquote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig idd ik zou dood vriezen onder een brug
link die je stuurde van die smileys was fashionchicks dacht ikquote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat is fashion chicks en waarom heb je het daar steeds over?
ik zou naar een sportschool gaan, warme douche allesquote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig idd ik zou dood vriezen onder een brug
kan je daar wel binnenkomen zonder pasje?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou naar een sportschool gaan, warme douche alles
Nee fashionscene, maar dat was het eerste zoekresultaat van Googlequote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
link die je stuurde van die smileys was fashionchicks dacht ik
je kunt in Nederland best dood vriezenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Alsof dat kan in NederlandHet is geen Siberië hier
geen idee, zie ik eruit alsof ik ooit gesport hebquote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
kan je daar wel binnenkomen zonder pasje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |