Oke Ria.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb wel eens marrokaanse schotel gemaakt, was wel lekker maae had eigenlijkteveel tomaat dat was wel jmmr maR alsnog wel lekker
vind je gwn typische fashionscene chick, sryquote:Op maandag 18 januari 2016 21:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe kom je bij fashionscene![]()
Nee gewoon Googlen
ik kan nu gewoon in mijn t-shirt naar buiten lopen, zo'n warm gevoel heb ik nuquote:Op maandag 18 januari 2016 21:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Komt omdat jij een tof persoon bent, dan gaat dat heel makkelijk
Wow echt een beledigingquote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je gwn typische fashionscene chick, sry
Dooie tattas weer toch, zoals altijd. Waren het eigenlijk daadwerkelijk dooie tattas, opgeruimd staat netjes.quote:
Doe maar niet, straks word je ziekquote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan nu gewoon in mijn t-shirt naar buiten lopen, zo'n warm gevoel heb ik nu
blij om te horenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn enige ervaring met iets marrokaans dus ben gematigd postief over marrokanen
Doe dan een keer de moeite om creatief uit de hoek te komen, dan steeds terug te vallen op je hooligan geschreeuw.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dooie tattas weer toch, zoals altijd. Waren het eigenlijk daadwerkelijk dooie tattas, opgeruimd staat netjes.
Woohoohoo shit is aanquote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dooie tattas weer toch, zoals altijd. Waren het eigenlijk daadwerkelijk dooie tattas, opgeruimd staat netjes.
is goedquote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks word je ziek
Niemand heeft een vrije wilquote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar heb geen vrije wil
Dat is hij altijd al geweest joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMnogwat is vanavond wel beetje van niveau Geerd SC
Zie hem niet zo vaak, valt me nu pas opquote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is hij altijd al geweest joh.Het valt alleen na de eerste 2 keren pas op.
Geen idee wat dat is. Blij toe, want blijkbaar komen jullie er ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
MMnogwat is vanavond wel beetje van niveau Geerd SC
Ik ben het nu aan het proberen in Geerd SC. Ze happen wel redelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
geen fittie, beetje teleurstellend dit.
Jij moeilijke autist of niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is hij altijd al geweest joh.Het valt alleen na de eerste 2 keren pas op.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Montelly het volgende:
en dan heb je nog van die kutjosties met hun skye en geerd sc.
Wat is fashion chicks en waarom heb je het daar steeds over?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
staat dat oom op fashionp chicks?
Alsof dat kan in Nederlandquote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig idd ik zou dood vriezen onder een brug
link die je stuurde van die smileys was fashionchicks dacht ikquote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat is fashion chicks en waarom heb je het daar steeds over?
ik zou naar een sportschool gaan, warme douche allesquote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig idd ik zou dood vriezen onder een brug
kan je daar wel binnenkomen zonder pasje?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou naar een sportschool gaan, warme douche alles
Nee fashionscene, maar dat was het eerste zoekresultaat van Googlequote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
link die je stuurde van die smileys was fashionchicks dacht ik
je kunt in Nederland best dood vriezenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:26 schreef Calcio het volgende:
[..]
Alsof dat kan in NederlandHet is geen Siberië hier
geen idee, zie ik eruit alsof ik ooit gesport hebquote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
kan je daar wel binnenkomen zonder pasje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |