abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159203230
Hallo, dit wordt mijn eerste topic die ik open :)

Ben een tijdje op zoek geweest naar een bijbaan. Heb in het verleden via uitzendbureau's gewerkt maar vond het uurloon erg slecht voor de klusjes die ik moest doen.
Nou heb ik volgende week een sollicitatie gesprek bij Brand Solutions in Groningen. Op de site staat dat je basisloon krijgt + forse bonussen. Is dat basisloon dan gewoon minimum loon? Ik ben namelijk student en moet minimaal 300,- euro per maand verdienen om rond te komen. Zijn er mensen met ervaringen bij Brand Solutions en met het soort werk wat ze doen? Hebben jullie misschien nog meer suggesties voor leuk werk? In ieder geval bedankt! :p
pi_159203292
Promotiewerk verdient prima. Basissalaris is vaak boven minimumloon (niet veel trouwens) maar als je goed/gewetenloos genoeg bent kun je je uurloon meer dan verdubbelen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 18 januari 2016 @ 15:51:36 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_159203319
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:50 schreef Klokov het volgende:
Promotiewerk verdient prima. Basissalaris is vaak boven minimumloon (niet veel trouwens) maar als je goed/gewetenloos genoeg bent kun je je uurloon meer dan verdubbelen.
Dit dus. Basisloon is echter vaak toch wel basis. Je moet het aardig hebben van de bonussen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_159204475
Vooral bonussen pakken TS !
pi_159206935
Bedankt voor de snelle reacties! Dus jullie raden het wel aan? Ga volgende week nu sowieso een kijkje nemen daar. Jullie hebben zelf ook wel eens zulk soort werk gedaan dus?
pi_159207884
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:22 schreef marianne1995 het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties! Dus jullie raden het wel aan? Ga volgende week nu sowieso een kijkje nemen daar. Jullie hebben zelf ook wel eens zulk soort werk gedaan dus?
Alleen als je harteloos oude mensjes wilt oplichten en je het niet erg vind dagen in de regen te staan. :N
pi_159214643
quote:
Ja, 3 dagen. Toen kreeg mijn geweten de overhand.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 18 januari 2016 @ 23:45:49 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159217700
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:55 schreef Klokov het volgende:

[..]

Ja, 3 dagen. Toen kreeg mijn geweten de overhand.
Onthou dit ts. Je verkoopt mensen dingen die ze niet nodig hebben, niet willen en veel te duur zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:45:00 #9
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159218903
quote:
Ik zou het zelf voor geen goud willen doen, mensen belazeren en er een bonus voor krijgen. Maar als jou dat wat lijkt, zeker doen. Het grote voordeel van promotiewerk is dat je beloond krijgt naar je prestaties. Als jij goed bent in je werk ga je veel verdienen.
Permanent Verbannen
pi_159242877
Het lijkt mij juist leuk omdat ze kranten gratis bij mensen thuis bezorgen. En ze pas daarna gaan kijken of iemand geïnteresseerd is om mee te doen met een goedkope actie. Wat ik begreep is dat voor goede doelen donateurs werven vooral vreselijk is. Vriendin van mij heeft dit ergens een paar dagen gedaan en voor haar voelde dit zoals jullie ook aangaven als mensen belazeren. Heb vrijdag het gesprek. Houd jullie op de hoogte!
pi_159305087
Kom net terug van mijn sollicitatie. Heb een positieve indruk gekregen van het bedrijf. Vanavond heb ik gelijk een training en begin volgende week heb ik al mijn eerste werkdag ingepland. De topverkopers daar verkopen soms 10 abonnementen op een dag en verdienen daar meer dan ¤200,- op een dag mee. De gemiddelde verkoper verkoopt daar ongeveer 3 abonnementen en verdient daar al ¤90,- mee. Wist niet dat het zo snel ging. Laat jullie weten hoe mijn eerste dag gaat! Vind het toch wel een beetje spannend! Weten jullie ook de gemiddelde verdienste bij andere bureaus bij 3 abonnementen? Ze zeggen namelijk dat ze de best betalende zijn.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:23:02 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_159305471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:06 schreef marianne1995 het volgende:
Kom net terug van mijn sollicitatie. Heb een positieve indruk gekregen van het bedrijf. Vanavond heb ik gelijk een training en begin volgende week heb ik al mijn eerste werkdag ingepland. De topverkopers daar verkopen soms 10 abonnementen op een dag en verdienen daar meer dan ¤200,- op een dag mee. De gemiddelde verkoper verkoopt daar ongeveer 3 abonnementen en verdient daar al ¤90,- mee. Wist niet dat het zo snel ging. Laat jullie weten hoe mijn eerste dag gaat! Vind het toch wel een beetje spannend! Weten jullie ook de gemiddelde verdienste bij andere bureaus bij 3 abonnementen? Ze zeggen namelijk dat ze de best betalende zijn.
Als het zo makkelijk was, dan deed iedereen het.

Ik was vandaag (bijna elke week) op de markt in Breukelen. Daar stonden deze mensen ook"gratis" AD kranten weg te geven.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159310365
quote:
als je geen ethisch besef hebt is het prima werk.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_159343501
yup. ik wilde eigenlijk zeggen dat je als je er een beetje lekker uit ziet makkelijk 300,- per uur kunt verdienen. Maar denk dat ik minder respect voor je heb nu je dit baantje gaat doen....
  zondag 24 januari 2016 @ 04:18:30 #15
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_159349543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:48 schreef Artbij2 het volgende:
yup. ik wilde eigenlijk zeggen dat je als je er een beetje lekker uit ziet makkelijk 300,- per uur kunt verdienen. Maar denk dat ik minder respect voor je heb nu je dit baantje gaat doen....
Ah joh een negatieveling extra kan er vast wel bij.
Irene is bae <3
pi_159482115
Heb gisteren mijn eerste dag gewerkt. Viel dus echt reuze mee! Heb niet het idee dat mensen hier allemaal uit eigen ervaring spreken ;) Heb 2 mensen kunnen vinden die oprecht heel blij waren dat ze mee mochten doen met een goedkope actie. Enige wat wel erg vervelend was dat het de helft van de dag best wel hard regende. Maar daarentegen wel ¤70,- verdiend voor een kort dagje werken :P Daarnaast vond ik het ook erg leerzaam. Leer allemaal gesprekstechnieken waar ik later wss ook iets aan heb in mijn carrière. (Studeer psychologie) Het meest bizarre was dat iemand waarmee ik liep gewoon 9 haalde. Die verdient even meer dan ¤200,- op een dag! Zou het mensen zeker aanraden om bij dit bedrijf te werken als ze nog een leuke bijbaan zoeken!

[ Bericht 4% gewijzigd door marianne1995 op 28-01-2016 23:49:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')