abonnement Unibet Coolblue
pi_162002790
Dit lied is naar mijn mening zwaar onderschat. Het is misschien een beetje gedateerd maar het is wel echt een songfestival lied. Het is catchy, dat dansje is echt geweldig en het is makkelijk mee te zingen. Ja, België mag van mij naar de finale :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 10:35:40 #52
375570 crew  Cyan9
pi_162003800
De Varagids schrijft elke jaar mini reviews over alle inzendingen. Ze geven België (en Frankrijk) als enige vijf sterren. :D :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162004564
Dit word zo onderschat. 5 sterren van de varagids vind ik wel wat overdreven, maar doorgaan naar de finale zal dit zeker
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_162004703
Ik vind het nummer zelf, net zoals bij Rusland, een beetje gedateerd klinken. Alleen zo met het dansen erbij is het toch wel erg leuk. Denk wel dat ze de finale gaat halen.

pi_162009006
Ughh...nu ik alle reacties zo lees vrees ik dat dit een enorme dark horse is en zelfs mee kan gaan doen voor de winst. Ik heb het hopelijk helemaal mis, want ik vind dit i.v.m. andere nummers echt niet zo sterk. De beste liedjes winnen ook niet meer tegenwoordig, dus dat moet ik ff los laten. Dit is wel een optreden dat je als familie zaterdagavond wil terugzien. Het schijnt heel goed over te komen op beeld en ja dan zie ik zeker de jongere kijkers hier ook wel voor gaan. Belgie deed het volgens mij ook aardig goed in de internationale previewshows. Hoe langer ik er over nadenk , hoe meer ik ga geloven in een hele hoge notering. Maar laat het ajb niet winnen :X
~The present is all there is~
pi_162009166
Winnen doet het niet. Maar ze heeft wel een gunfactor. Ze zingt geeweldig, het optreden staat als een huis. Het liedje.... tja... ik was al vanaf het begin lyrisch maar smaken verschillen. Lees ook zat reviews van mensen dat ze dit een tegenvaller vinden na vorig jaar.

We gaan het zien.

Edit:las net op haar facebook dat iemand had gezegd dat volgens de polls op de 2e plek staat in de semi. Geen idee of dat waar is. Schijnt van wiwibloggs afgehaald te zijn, maar ik kan het nergens vinden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sunshine1982 op 08-05-2016 15:18:06 ]
pi_162009473
Wat een enorme liefde ineens hiervoor. Het viel me ook al op bij de previewshows. Ik ben nog altijd mijn best aan het doen om hier iets goeds in te zien, maar ik blijf het gewoon een ultradom niemendalletje vinden. Dat dit naar de finale gaat is nu wel duidelijk, zeker gezien de goede startplek, maar eenmaal daar zie ik dit bij lange na de top 10 niet halen (dat hoop ik, althans).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_162009503
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
De Varagids schrijft elke jaar mini reviews over alle inzendingen. Ze geven België (en Frankrijk) als enige vijf sterren. :D :P
Zou dit liedje ook 5 sterren hebben gekregen van de Varagids als het door VJR Macedonië was ingezonden?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 20:10:03 #59
375570 crew  Cyan9
pi_162019300
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Zou dit liedje ook 5 sterren hebben gekregen van de Varagids als het door VJR Macedonië was ingezonden?
Ik lees de stukjes elk jaar, en ze zijn verrassend onpartijdig (en hebben some hele merkwaardige meningen.. :P)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162019393
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een enorme liefde ineens hiervoor. Het viel me ook al op bij de previewshows. Ik ben nog altijd mijn best aan het doen om hier iets goeds in te zien, maar ik blijf het gewoon een ultradom niemendalletje vinden. Dat dit naar de finale gaat is nu wel duidelijk, zeker gezien de goede startplek, maar eenmaal daar zie ik dit bij lange na de top 10 niet halen (dat hoop ik, althans).
Het is vrolijk, beweeglijk, catchy, what not to like about it?
pi_162019559
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:05 schreef grazz het volgende:
Ughh...nu ik alle reacties zo lees vrees ik dat dit een enorme dark horse is en zelfs mee kan gaan doen voor de winst. Ik heb het hopelijk helemaal mis, want ik vind dit i.v.m. andere nummers echt niet zo sterk. De beste liedjes winnen ook niet meer tegenwoordig, dus dat moet ik ff los laten. Dit is wel een optreden dat je als familie zaterdagavond wil terugzien. Het schijnt heel goed over te komen op beeld en ja dan zie ik zeker de jongere kijkers hier ook wel voor gaan. Belgie deed het volgens mij ook aardig goed in de internationale previewshows. Hoe langer ik er over nadenk , hoe meer ik ga geloven in een hele hoge notering. Maar laat het ajb niet winnen :X
Nee joh, dit gaat nooit winnen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_162020872
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 20:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee joh, dit gaat nooit winnen.
Ik liet me meeslepen door al die positieve verslagen. Ik ben weer gerust gesteld
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 11:51:35 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162086850
Net gezien. Goed man, weinig mis mee. Laat dit hoog eindigen aub.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:17:51 #64
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_162093919
Na Loic Notet vind ik dit wederom een gewaagde inzending van de Belgen. Maar wat een lekker nummer! Dance en up tempo, maar niet dichtgesmeerd met ingeblikte strijkers en fake orkestsound. Goed geproduceerd. En ik heb ook wel goede verwachtingen van de show en het ballet. Ik ben wel benieuwd of Laura live overtuigend haar zangtalent zal laten horen. Maar ik gun het haar van harte. Ik hoop dat dit hoog zal eindigen, de finale zal zeker lukken, en dan een top 10. Want het is toch net iets te veel afwijkend van de algemene Eurovisie smaak.
Hey ho. Let's go!
pi_162094068
Dit kwalificeert zich wel voor de finale.
pi_162094086
Denk op een of andere manier een darkhorse
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:42:09 #67
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_162095765
Dit is het enige nummer met een echte goede dans-act in een halve finale met een overdaad aan mid-tempo power ballads en buitengewoon middelmatige popsongs. Het is funky, het is leuk en het wordt gewoon heel goed gepresenteerd. De finale moet wel binnen handbereik zijn.

In dat genre (funky en dansbare pop met een specifiek ritme) heeft ze zaterdag ook enkel competitie van Spanje, dat qua act een stuk minder strak is. Ik zou Laura graag goed zien presteren, gewoon omdat we dan als reactie volgend jaar weer 'ns wat meer choreografie zullen zien.
pi_162096080
Leuk meiske, een beetje een studio 100 achtig K 3 liedje vind ik het maar het zal de finale wel halen denk ik. Maar het komt niet in de buurt van Sandra Kim :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_162108698
Ik blijf toch het gevoel houden dat dit de verrassing kan gaan zijn. Dit springt er ongelooflijk uit zo op het einde. Heerlijke choreo ook, van Ish (SYTYCD) dacht ik. Zit trouwens ook een NLse backing/danser bij.

Top 10 in de finale denk ik.
~The present is all there is~
pi_162109062
Als Nederbelg zeg ik DOEN! We hopen op een finaleplaats. Haar persconferentie:


Behoorlijke oorwurm. Die trompetten hadden wat prominenter gemogen

[ Bericht 44% gewijzigd door WhiteBeard op 12-05-2016 05:48:09 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:33:48 #71
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_162113971
De Zweedse producers zitten er waarschijnlijk vurig op te hopen dat Laura vanavond de eerste helft van de finale trekt (dat ze doorgaat, lijkt me evident), zodat ze haar zaterdag als opener kunnen gebruiken. Anders zullen ze Azerbaijan wellicht op die eerste plek zetten; wat hun kansen natuurlijk wel tempert.
pi_162114130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:33 schreef bogtrotter het volgende:
De Zweedse producers zitten er waarschijnlijk vurig op te hopen dat Laura vanavond de eerste helft van de finale trekt (dat ze doorgaat, lijkt me evident), zodat ze haar zaterdag als opener kunnen gebruiken. Anders zullen ze Azerbaijan wellicht op die eerste plek zetten; wat hun kansen natuurlijk wel tempert.
Voor een lied als dit is 1e ook geen slechte startpositie. Beter dan 6e ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162114146
Jammer dat we vanavond niet kunnen stemmen, maar in de finale krijgt ze mijn stem O+
pi_162114161
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 01:45 schreef grazz het volgende:
Ik blijf toch het gevoel houden dat dit de verrassing kan gaan zijn. Dit springt er ongelooflijk uit zo op het einde. Heerlijke choreo ook, van Ish (SYTYCD) dacht ik. Zit trouwens ook een NLse backing/danser bij.

Top 10 in de finale denk ik.
Ik weet het nog niet. Finale sowieso, maar dit is echt een nummer wat door een vroege startpositie volledig onderuit kan gaan.
pi_162114386
Ik vind dit nummer zelfs veel beter dan Teardrops van Denemarken een paar jaar terug
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')