Laura heeft meegedaan met the voice. Derde seizoen.quote:Op maandag 25 april 2016 14:12 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik begrijp niet waarom Vlaanderen niet een kandidaat van The voice van Vlaanderen stuurt, aangezien ze het in vergelijking met de Walen veel slechter doen op het ESF.
Dit zijn hele mooie voorbeelden:
Ik heb niks gezegdquote:Op maandag 25 april 2016 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Laura heeft meegedaan met the voice. Derde seizoen.
Ik blijf erbij, héérlijk nummer.
Ik denk dat het wel een hele spontane meid is!quote:
Mwah vind dat kortzichtig gedacht. We hebben het optreden nog niet gezien. Dat is mogelijk nog belangrijker als het liedje.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:04 schreef Fred_B het volgende:
Vanwege de loting gaat dit wel door naar de finale. Al heb je wel kans dat het daarin bij de eerste 5 wordt ingedeeld en dan volledig in de vergetelheid raakt.
Dit gaat hoge ogen gooien. Mark my words. En geheel terecht, heerlijke song met dito performance.quote:
Het is ook catchy, makkelijk te onthouden, na één keer horen begin je het refrein te hummen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit gaat hoge ogen gooien. Mark my words. En geheel terecht, heerlijke song met dito performance.
Dat ook ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is ook catchy, makkelijk te onthouden, na één keer horen begin je het refrein te hummen.
Douwe Bob zit natuurlijk in een totaal ander genre.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Ik kan er niks aan doen maar vergeleken met dit vind ik het lied van Douwe Bob ongelooflijk suf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |