abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159331398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je het over mij? Dat was geen date ritselen hoor..

[quote]0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:55 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wanhoop doet een vagina harder opdrogen dan een natte tissue op Mercurius.
Geen dank
Dank Fatoeman, die was het inderdaad. Geniale quote. _O_
Deezertje: wat was het dan wel? Het leek mij vrij duidelijk namelijk. Anders stel je niet van die persoonlijke vragen via DM. (Tip: vraag een vrouw nooit hoe oud ze is, da's onbeleefd ;))
pi_159331519
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dank Fatoeman, die was het inderdaad. Geniale quote. _O_
Deezertje: wat was het dan wel? Het leek mij vrij duidelijk namelijk. Anders stel je niet van die persoonlijke vragen via DM. (Tip: vraag een vrouw nooit hoe oud ze is, da's onbeleefd ;))
Hoezo is dat nou weer onbeleefd?
pi_159331817
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:20 schreef Raves het volgende:

[..]

Hoezo is dat nou weer onbeleefd?
Op zichzelf niet, alleen als iemand die je verder niet kent je aanspreekt en vraagt 'hoe oud ben je? woon je alleen?' etc. dan ben ik best geneigd dat te bestempelen als onbeleefd. Of ligt dat aan mij dan?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:31:21 #229
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_159331844
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Op zichzelf niet, alleen als iemand die je verder niet kent je aanspreekt en vraagt 'hoe oud ben je? woon je alleen?' etc. dan ben ik best geneigd dat te bestempelen als onbeleefd. Of ligt dat aan mij dan?
Nee hoor, vrij onbeleefd. _O-
Niet eens hoi ofzo? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159333057
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:31 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nee hoor, vrij onbeleefd. _O-
Niet eens hoi ofzo? :P
Nee niet eens, nu je het zegt.

Maar goed, we gaan offtopic. TS heb je al aan je scriptie gewerkt vandaag?
pi_159333645
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:17 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nee niet eens, nu je het zegt.

Maar goed, we gaan offtopic. TS heb je al aan je scriptie gewerkt vandaag?
Nee, weekend = weekend.
Lekker autistisch, i know.
Komt niks uit mijn handen ook al zou ik het best willen of had ik de tijd beter kunnen besteden..
pi_159333665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, weekend = weekend.
Komt niks uit mijn handen ook al zou ik het best willen of had ik de tijd beter kunnen besteden..
Lijkt me een goede motivatie om morgen van 9 tot 5 aan je scriptie te werken.
pi_159333701
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, weekend = weekend.
Heb je wilde weekend plannen?

Zo nee, dan zijn het gewoon dagen als iedere andere dag en kan je best aan je scriptie werken. Sterker nog, bezig zijn voor school/studie in het weekend is alles behalve ongewoon.
pi_159333779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je wilde weekend plannen?

Zo nee, dan zijn het gewoon dagen als iedere andere dag en kan je best aan je scriptie werken. Sterker nog, bezig zijn voor school/studie in het weekend is alles behalve ongewoon.
Toen ik nog opdrachten/toetsen op school had plande ik zowat alles doordeweeks dus ik heb nooit echt in de weekenden eraan gewerkt omdat het simpelweg niet werkt bij mij. Alleen het lezen van een boek werkte, want daar hoef je fysiek niet veel voor te doen en ik vind lezen op zich best leuk als het interessant is.
pi_159334048
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Toen ik nog opdrachten/toetsen op school had plande ik zowat alles doordeweeks dus ik heb nooit echt in de weekenden eraan gewerkt omdat het simpelweg niet werkt bij mij. Alleen het lezen van een boek werkte, want daar hoef je fysiek niet veel voor te doen en ik vind lezen op zich best leuk als het interessant is.
Dat het eerst niet zo was wil niet zeggen dat je er niks aan kan doen. Als je vandaag niks hebt gedaan dan kan je dat compenseren door morgen extra hard te werken.

En tip voor al je de hele tijd achter de pc werkt: installeer een programma dat bepaalde websites blokkeert. Heb ik vandaag gedaan en het heeft goed gewerkt. Je kunt instellen welke sites je wilt blokkeren en voor hoe lang. Dat dwingt je om er ook echt aan te zitten.
pi_159335062
Of ga 's ochtends naar een openbare bibliotheek (zonder mobiel, want afleiding) en ga niet eerder de bibliotheek uit dan voor sluitingstijd. Zorg dan er voor dat je niet op FOK kijkt op de computer waaraan je zit en voila, je gaat kilometers vooruit met je scriptie.
pi_159335237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:19 schreef R-K het volgende:
Of ga 's ochtends naar een openbare bibliotheek (zonder mobiel, want afleiding) en ga niet eerder de bibliotheek uit dan voor sluitingstijd. Zorg dan er voor dat je niet op FOK kijkt op de computer waaraan je zit en voila, je gaat kilometers vooruit met je scriptie.
De bieb is tot 23:00 uur open ;)
Ik zit er vrijwel braaf iedere dag (ik wil dus wel werken, maak elke dag dat goede voornemen door er heen te gaan) maar komt niks uit mijn handen door rare gedachten waar ik toch geen controle over heb, zaken die er niet toe doen... en de rest van de mensen zit ook lekker op FB de hele dag, maar daar heb ik niks mee te maken uiteraard.
pi_159335379
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zit er vrijwel braaf iedere dag (ik wil dus wel werken, maak elke dag dat goede voornemen door er heen te gaan) maar komt niks uit mijn handen door rare gedachten waar ik toch geen controle over heb, zaken die er niet toe doen... en de rest van de mensen zit ook lekker op FB de hele dag, maar daar heb ik niks mee te maken uiteraard.
Je zet maandag je wekker op 7:00, ga dan naar de bieb zonder mobiel en ga dan werken aan je scriptie tot 23:00. Volgende dag herhaal je het kunstje totdat je die zooi af hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159335495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:29 schreef R-K het volgende:

[..]

Je zet maandag je wekker op 7:00, ga dan naar de bieb zonder mobiel en ga dan werken aan je scriptie tot 23:00. Volgende dag herhaal je het kunstje totdat je die zooi af hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_159335549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Daar gaat het fout, je moet niet naar de universiteitsbibliotheek, maar naar een oudelullenbibliotheek (de lokale dorpsbibliotheek). Er is in de UB te veel afleiding die je niet kan weerstaan.
pi_159335600
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:35 schreef R-K het volgende:

[..]

Daar gaat het fout, je moet niet naar de universiteitsbibliotheek, maar naar een oudelullenbibliotheek (de lokale dorpsbibliotheek). Er is in de UB te veel afleiding die je niet kan weerstaan.
Het is er best stil, maar idd veel vrouwelijk schoon en veel sociaal gedoe waardoor je zelf weer geconfronteerd wordt dat je nergens bij hoort op dit moment
pi_159335784
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat voor rare gedachtes waar je geen controle over hebt?
pi_159336369
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Scriptie schrijven stond hier ook gelijk aan kluizenaarschap. 6 dagen per week 10 uur aan mijn scriptie en dan op zaterdagavond wat leuks doen. Ga gewoon aan de slag. Oogkleppen op, wanneer je klaar bent, heb je weer ruimte voor je sociale needs
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:25:36 #244
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159339877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:04 schreef Deezertje het volgende:
Een voorbeeld: studiegenoot gooit er met de pet naar tot ie ineens in het derde jaar een meid leert kennen. Ineens heeft ie wél motivatie, ziet het leven door een roze bril met plezier tegemoet en rond een paar vakken, stages en scripties af. Vervolgens een baan, vriendin is ook bezig met zelfde studie af te ronden (jaar lager) en ze zoeken samen een stekje. Hij had dat steuntje duidelijk nodig, want iedereen in de klas had 'm al opgegeven als eeuwige student. Bullshit of niet, het kan je levensvisie ineens veranderen als je maar wilt of ziet waar je het voor doet.
Ik kan dit niet onderschrijven omdat ik gewoonweg de ervaring niet heb, maar door contact met buitenlandse studentes begon ik ook anders naar het leven te kijken. Het heeft mijn leven verrijkt en heeft me heel anders naar dingen leren kijken. Iets dat nooit uit mezelf zou zijn gebeurd en waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen. Dan kan je wel een scriptie in elkaar pennen en tig artikelen en boeken doorlezen, maar soms werkt contact met mensen heel verhelderend en verfrissend. Dat iemand dus zich optrekt aan zijn vriendin kan ik me dan ook goed voorstellen. Je kan elkaar ondersteunen.

Als je alleen bent, komt een klap veel harder aan. Zo is mijn PhD voorstel afgelopen week afgekeurd. Ik ken hier niemand meer en kan bij niemand terecht. De enige afleiding was wat muziek, boeken en wat drank. Ik koos voor dat laatste, want anders zit ik echt elke zin dat ik opgeschreven heb heel nuchter en droogjes te analyseren. Dat komt vermoed ik omdat ik alleen leef. Als je alleen leeft dan ben je heel erg bewust van elke beslissing omdat jij de enige bent die daar invloed op heeft. Zodoende ga ik elke beslissing heel bewust afwegen. Als je samen iets gaat doen, veronderstel ik dat je je soms meer laat meeslepen door de ander. Je gaat mee met de flow van de ander, je trekt die ander over de streep en gaat niet meer alles zo overdenken. Even de beslissing uit handen geven als ik vastzit of juist de knoop doorhakken als die ander moeite heeft met een afweging te maken.

Ik weet niet, dit kan net zo goed in het datingtopic - stap 1. Misschien is dit teveel topickaap. Mogelijk dat de andere loners cq. maagden cq. vrijgezellen het anders zien, maar dit is waar ik naar op zoek ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door krulbrullie op 23-01-2016 21:46:18 ]
pi_159340322
Ik kan deezertje wel zeggen dat als hij in real life hetzelfde is als op fok, dat hij dan lang maagd zal blijven.
pi_159340470
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:25 schreef krulbrullie het volgende:

[..]

Ik kan dit niet onderschrijven omdat ik gewoonweg de ervaring niet heb, maar door contact met buitenlandse studentes begon ik ook anders naar het leven te kijken. Het heeft mijn leven verrijkt en heeft me heel anders naar dingen leren kijken. Iets dat nooit uit mezelf zou zijn gebeurd en waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen. Dan kan je wel een scriptie in elkaar pennen en tig artikelen en boeken doorlezen, maar soms werkt contact met mensen heel verhelderend en verfrissend. Dat iemand dus zich optrekt aan zijn vriendin kan ik me dan ook goed voorstellen. Je kan elkaar ondersteunen.

Als je alleen bent, komt een klap veel harder aan. Zo is mijn PhD voorstel afgelopen week afgekeurd. Ik ken hier niemand meer en kan bij niemand terecht. De enige afleiding was wat muziek, boeken en wat drank. Ik koos voor dat laatste, want anders zit ik echt elke zin heel nuchter en droogjes te analyseren. Dat komt vermoed ik omdat ik alleen leef. Als je alleen leeft dan ben je heel erg bewust van elke beslissing omdat jij de enige bent die daar invloed op heeft. Zodoende ga ik elke beslissing heel bewust afwegen. Als je samen iets gaat doen, veronderstel ik dat je je soms meer laat meeslepen door de ander. Je gaat mee met de flow van de ander, je trekt die ander over de streep en gaat niet meer alles zo overdenken. Even de beslissing uit handen geven als ik vastzit of juist de knoop doorhakken als die ander moeite heeft met een afweging te maken.

Ik weet niet, dit kan net zo goed in het topic - stap 1. Misschien is dit teveel topickaap. Mogelijk dat de andere loners cq. maagden cq. vrijgezellen het anders zien, maar dit is waar ik naar op zoek ben.
En je vrienden? Studievrienden/collega's? Dit probleem hoeft natuurlijk niet door een relatie 'opgelost' te worden, met een stel vrienden waar je je verhaal kwijt kunt kom je al heel ver. Ver genoeg in veel gevallen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:43:25 #247
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159340756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:38 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En je vrienden? Studievrienden/collega's? Dit probleem hoeft natuurlijk niet door een relatie 'opgelost' te worden, met een stel vrienden waar je je verhaal kwijt kunt kom je al heel ver. Ver genoeg in veel gevallen.
Kan kloppen, maar ik zet in op één persoon. Vrouwen vind ik dan genuanceerder mee te praten dan met mannen, doorgaans dan. Met één persoon kan ik meer diepgaande gesprekken mee hebben, in een groep raak ik het overzicht kwijt tegen wie ik wat kan zeggen. Bovendien in een groep merk altijd dat mensen zich graag willen profileren om erbij te horen en krijg je in het ergste geval haantjesgedrag. Eén op één vind ik het meest spontane en diepgaande, plus dan zijn mensen eerlijker. Dit heb vroeger ook heel goed gemerkt dat een persoon in een groep anders was dan als je diezelfde persoon onder vier ogen sprak. Dat was dan chiller en vaak zijn mensen 1 op 1 ook eerlijker over hun gevoelens. In een groep merk ik altijd meer oppervlakkige stoerdoenerij. Overigens een paar personen (hooguit 3) vind ik ook prima, maar groepen van 10 of 20 man zijn niet aan mij besteed.

Ik zie dat ik sommige dingen herhaal, maar goed.

Kunnen deze berichten worden overgeheveld naar datingtopic - stap 1? Om topickaap te vermijden.
pi_159341218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:43 schreef krulbrullie het volgende:

[..]

Kan kloppen, maar ik zet in op één persoon. Vrouwen vind ik dan genuanceerder mee te praten dan met mannen, doorgaans dan. Met één persoon kan ik meer diepgaande gesprekken mee hebben, in een groep raak ik het overzicht kwijt tegen wie ik wat kan zeggen. Bovendien in een groep merk altijd dat mensen zich graag willen profileren om erbij te horen en krijg je in het ergste geval haantjesgedrag. Eén op één vind ik het meest spontane en diepgaande, plus dan zijn mensen eerlijker. Dit heb vroeger ook heel goed gemerkt dat een persoon in een groep anders was dan als je diezelfde persoon onder vier ogen sprak. Dat was dan chiller en vaak zijn mensen 1 op 1 ook eerlijker over hun gevoelens. In een groep merk ik altijd meer oppervlakkige stoerdoenerij. Overigens een paar personen (hooguit 3) vind ik ook prima, maar groepen van 10 of 20 man zijn niet aan mij besteed.

Ik zie dat ik sommige dingen herhaal, maar goed.

Kunnen deze berichten worden overgeheveld naar datingtopic - stap 1? Om topickaap te vermijden.
Ik herken 't wel: soms is je laten meesleuren helemaal niet zo gek. Je doet dingen die je anders niet zou doen en daardoor kom je uit je comfortzone. In je eentje maak je rampscenario's die helemaal niet hoeven te kloppen en blijft 't voor je gevoel veilig. Volgende week afspreken met een dame is heel spannend, maar ik heb er juist zin in.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:56:32 #249
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159341399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik herken 't wel: soms is je laten meesleuren helemaal niet zo gek. Je doet dingen die je anders niet zou doen en daardoor kom je uit je comfortzone. In je eentje maak je rampscenario's die helemaal niet hoeven te kloppen en blijft 't voor je gevoel veilig. Volgende week afspreken met een dame is heel spannend, maar ik heb er juist zin in.
Precies, laten meesleuren betekent soms dat je niet echt volledig bewust bent wat kan gebeuren, maar achteraf heb je dan zo'n gevoel dat het anders was dan normaal en dat is gewoon verfrissend. Een soort achtbaan waarbij je niet weet hoe de rit eruit ziet en dat het op het einde enorm cool was, om maar even in kindertaal te stellen.
Terwijl in mijn eentje plan ik soms elke minuut van de dag in, waarbij een enorme twijfel toeslaat waardoor ik volledig lam wordt.
pi_159342702
Heb je ook eigenwaarde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')