Gelijk heb je, na afloop van de wedstrijd tot zeker 30 minuten er na heb ik welgeteld 2 trams richting Beverwaard gezienquote:
Beverwaard heeft mijn tante nog gewoond van nette buurt voor de middelklas naar aso buurt vol moslims in een kleine 8 jaar tijd.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelijk heb je, na afloop van de wedstrijd tot zeker 30 minuten er na heb ik welgeteld 2 trams richting Beverwaard gezien
Allemaal dankzij jouw tante.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beverwaard heeft mijn tante nog gewoond van nette buurt voor de middelklas naar aso buurt vol moslims in een kleine 8 jaar tijd.
Stoere boi. Jij bent zeker een ekte ektequote:Op maandag 18 januari 2016 11:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Zulke mensen moet je gewoon bij de uitgang hun seizoenkaart afnemen. Wegwezen, hup!
Correct, ik heb het hele elftal naar de tyfus gescholden in dit topic zoals je ziet. Maar Kramer was alweer het absolute dieptepunt. Hij had één pass in de eerste helft: die bij de aftrap.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:52 schreef Happel het volgende:
TT is aids. Lag het alleen maar aan Kramer, ok. Dat is helaas niet het geval. Zoals zo vaak zakte nagenoeg iedereen door de ondergrens.
Gewoon twee minuten eerder weggaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Trams waren weer waardeloos gister na de wedstrijd
Beverwaardquote:Op maandag 18 januari 2016 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelijk heb je, na afloop van de wedstrijd tot zeker 30 minuten er na heb ik welgeteld 2 trams richting Beverwaard gezien
En wie denk jij godverdomme wel niet te zijn om te bepalen of ik eerder weg ga of niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Zulke mensen moet je gewoon bij de uitgang hun seizoenkaart afnemen. Wegwezen, hup!
Zal wel weer zo'n stoer 'Je zingt niet hard genoeg' W1 gastje zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wie denk jij godverdomme wel niet te zijn om te bepalen of ik eerder weg ga of niet?
Hij is een ekte ekte, dat snap je tochquote:Op maandag 18 januari 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wie denk jij godverdomme wel niet te zijn om te bepalen of ik eerder weg ga of niet?
Stil nou. Daar heeft Typisch altijd nog nachtmerries vanquote:Op maandag 18 januari 2016 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n stoer 'Je zingt niet hard genoeg' W1 gastje zijn.
W1, wat een pure armoe is dat geworden. Stelletje tyfustoeristen overal en het staat voller dan ooit met kleutergespuis.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n stoer 'Je zingt niet hard genoeg' W1 gastje zijn.
Ja dat was weer bizar gisteren. Altijd hetzelfde liedje tijdens de lampjes en de joden.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
W1, wat een pure armoe is dat geworden. Stelletje tyfustoeristen overal en het staat voller dan ooit met kleutergespuis.
Ik ben het ook echt zat. Volgend jaar maar naar W2 ofzo, of opkruien naar X of Z. Vooral dat laatste waardeert Happel erg heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 18 januari 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat was weer bizar gisteren. Altijd hetzelfde liedje tijdens de lampjes en de joden.
Krijg steeds een grotere hekel aan W.
Volgend seizoen maar eens zien of ik eerste ring ga zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
W1, wat een pure armoe is dat geworden. Stelletje tyfustoeristen overal en het staat voller dan ooit met kleutergespuis.
Zitten trek ik nietquote:Op maandag 18 januari 2016 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgend seizoen maar eens zien of ik eerste ring ga zitten.
Ja maar W4 is ook een beetje aids. Daar zit een wijf van 50 de hele tijd te krijsen.quote:
Happel ramt je persoonlijk naar X wanneer je naar Z verkastquote:Op maandag 18 januari 2016 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het ook echt zat. Volgend jaar maar naar W2 ofzo, of opkruien naar X of Z. Vooral dat laatste waardeert Happel erg heb ik me laten vertellen
Ik heb gisteren mijn nichtje van 14 meegenomen, kijkt zelden voetbal en had mooie analyse:" toen ze naar de andere kant speelde vond ik die ik die linksvoor heel goed, maar sommige mensen bleven gewoon staan als de bal in de buurt was"quote:Op maandag 18 januari 2016 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het enige nadeel van Z is dat je altijd in de schaduw staat. Je ziet ze aan de overkant met zonnebrillen en korte mouwtjes staan en zelf heb je handschoenen, sjaal en snowboots aan...quote:Op maandag 18 januari 2016 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel ramt je persoonlijk naar X wanneer je naar Z verkast
Vrouwen in voetbalstadions moeten ze überhaupt doodmakenquote:Op maandag 18 januari 2016 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar W4 is ook een beetje aids. Daar zit een wijf van 50 de hele tijd te krijsen.
Ik wens hem succesquote:Op maandag 18 januari 2016 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel ramt je persoonlijk naar X wanneer je naar Z verkast
Daarom zat ik aan X te denken, dat zonnetje waardeer ik altijd welquote:Op maandag 18 januari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige nadeel van Z is dat je altijd in de schaduw staat. Je ziet ze aan de overkant met zonnebrillen en korte mouwtjes staan en zelf heb je handschoenen, sjaal en snowboots aan...
Dat is ook het enige dat mij weerhoudt om naar een ander vak dan W te verkassenquote:Op maandag 18 januari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige nadeel van Z is dat je altijd in de schaduw staat. Je ziet ze aan de overkant met zonnebrillen en korte mouwtjes staan en zelf heb je handschoenen, sjaal en snowboots aan...
Ze waren gister met z'n 2-en. Stel je voor 2 oude wijven, die dan gaan zitten soppen over het feit dat Sven Van Beek weer vrijgezel is.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwen in voetbalstadions moeten ze überhaupt doodmaken
Was dat toevallig een dame met zwart haar die nogal overdreven laat horen dat ze uit Leiden komt?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze waren gister met z'n 2-en. Stel je voor 2 oude wijven, die dan gaan zitten soppen over het feit dat Sven Van Beek weer vrijgezel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |