Ze vond het waarschijnlijk heel schattigquote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gisteren zo een gay-discussie met boyfreund in de bieb met uitwisselingen alles "je doet altijd zo terwijl ik alleen even aandacht wilde" "vond je er juist heel leuk uitzien vandaag" "sorry je weet toch dat ik van je"
We dachten dat we fluisterden maar we zagen de dame naast ons keihard haar lach inhouden, dat was tevens een van de meest gênante momenten uit mijn leven.
Gay.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gisteren zo een gay-discussie met boyfreund in de bieb met uitwisselingen alles "je doet altijd zo terwijl ik alleen even aandacht wilde" "vond je er juist heel leuk uitzien vandaag" "sorry je weet toch dat ik van je"
We dachten dat we fluisterden maar we zagen de dame naast ons keihard haar lach inhouden, dat was tevens een van de meest gênante momenten uit mijn leven.
Allemaal mannen die zich niet van hun beste kant laten zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:57 schreef Heilwasser het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)ele-intimidatie.html
Weer wat golven van incidenten.
Klopt, hun cultuur is inferieur.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemaal mannen die zich niet van hun beste kant laten zien.
Er is sprake van allerhande mannen, ook Duitsers en smokkelaars.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, hun cultuur is inferieur.
Ja maar toch awkward.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vond het waarschijnlijk heel schattig
Je ziet het er niet aan af hè. Heel eng.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:07 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben wij nog zo'n vuige islamiet die zijn handen niet thuis kon houden.
Criminelencultuur.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:07 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een PVV-kop.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:07 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof het volk zich ooit eerder druk heeft gemaakt om een kamervoorzitter. Dit is ook alleen maar omdat Arib van Marokkaanse afkomst is en Bosma een PVV'er is.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is sprake van media.
Een vechtpartij in een AZC is voorpagina nieuws(AD elke dag, elke AZC-vechtpartij)een vechtpartij in de kroeg hoor je niemand over. En die mensen in het AZC zitten de hele dag op elkaars lip.
Maurice de Hond zegt dat het volk Bosma wil als Kamervoorzitter, terwijl hij 34% steun had in zijn peiling (die volgens Andre Krouwel trouwens onjuist en manipulatief zijn).
Ten eerste wordt een Kamervoorzitter in rondes en met een meerderheid gekozen dus Bosma zou bij het volk ook niet een meerderheid halen (tegenstanders PVV verenigen zich)
Ten tweede, het volk kiest een Kamervoorzitter??? Hoe random.
Anyway voor het AD genoeg om te koppen dat Bosma de keuze van het volk is.
Weinig structuur in dit verhaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is sprake van media.
Een vechtpartij in een AZC is voorpagina nieuws(AD elke dag, elke AZC-vechtpartij)een vechtpartij in de kroeg hoor je niemand over. En die mensen in het AZC zitten de hele dag op elkaars lip.
Maurice de Hond zegt dat het volk Bosma wil als Kamervoorzitter, terwijl hij 34% steun had in zijn peiling (die volgens Andre Krouwel trouwens onjuist en manipulatief zijn).
Ten eerste wordt een Kamervoorzitter in rondes en met een meerderheid gekozen dus Bosma zou bij het volk ook niet een meerderheid halen (tegenstanders PVV verenigen zich)
Het journaille schrijft nou eenmaal wat de lezers willen lezen; dat kan je hen niet kwalijk nemen, anders gaan ze uiteindelijk op de fles.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is sprake van media.
Ben het wel met Guido eens.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Weinig structuur in dit verhaal.
Goed, dat zijn trollen mijnerzijds.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben het wel met Guido eens.
Een aanranding op het station Keulen is een culturele flaw.
Een aanranding op het station 's-Hertogenbosch is carnaval.
Links wil alleen boze blanke mannen keihard aanpakken.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goed, dat zijn trollen mijnerzijds.
Ik hamer enkel op bestrijding van criminaliteit. Maar ook dat willen de linksen dwarsbomen.
Ach, boos worden is dan ook zinloos. Dat laat ik over aan profeet Jesse Klaver.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links wil alleen boze blanke mannen keihard aanpakken.
Zij hebben immers geen recht op boosheid, want alles mee in hun leven.
Is je schoonmoeder al voorbereid?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, die ellende begint binnenkort weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |