steeds per ongeluk over die teentjes skaten is ook niks hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfs Niels zou een betere vader zijn.
prachtig stukquote:Op maandag 18 januari 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Doet me denken aan dat stukje van Hans Teeuwen overigens.
je liegt. Je doet t vast ook stiekem tijdens de radio show hè? :pquote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, noch de drang gehad.
kom je met je matties thuis van school, staan al je meubels in de tuin terwijl pappa binnen aan het dansen is op skatesquote:Op maandag 18 januari 2016 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
steeds per ongeluk over die teentjes skaten is ook niks hoor
Jijzelfquote:
Echt jonge, zure appel dit dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt wel iets voor jou ook om hier hardop om te lachen.
de verontwaardigde "ik sta uit het raam te kijken" wordt hier overigens wel echt gebruikt soms, zowel door mij als mijn vrouwquote:Op maandag 18 januari 2016 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Doet me denken aan dat stukje van Hans Teeuwen overigens.
Als jij nat wordt van die gedachte zeg ik gerust ja hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:40 schreef madeliefff het volgende:
je liegt. Je doet t vast ook stiekem tijdens de radio show hè? :p
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jijzelf
[..]
Echt jonge, zure appel dit dat.
of ligt ie weer de tandenloze buurvrouw van 93 vol te pompenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom je met je matties thuis van school, staan al je meubels in de tuin terwijl pappa binnen aan het dansen is op skates
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of ligt ie weer de tandenloze buurvrouw van 93 vol te pompen
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij nat wordt van die gedachte zeg ik gerust ja hoor.
gvdquote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen bij Hans is mama kaal, en in het echt ben jij het
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geeft ook echt een heerlijk gevoel... ik raad ook echt kinderen aan, steeds die geknakte eigenwaarde als je het weer uitlacht om zijn onkunde
o ja jij kreeg nog iets van mijquote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jijzelf
[..]
Echt jonge, zure appel dit dat.
Moet kunnenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de verontwaardigde "ik sta uit het raam te kijken" wordt hier overigens wel echt gebruikt soms, zowel door mij als mijn vrouw
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom je met je matties thuis van school, staan al je meubels in de tuin terwijl pappa binnen aan het dansen is op skates
Ik ruk tijdens het radio maken. Ruk me helemaal suf.quote:
ik kwamquote:Op maandag 18 januari 2016 16:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ruk tijdens het radio maken. Ruk me helemaal suf.
Ja, je bent wel goed in het niet nakomen van je woorden zegquote:Op maandag 18 januari 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ja jij kreeg nog iets van mij
inmiddels nagekomenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je bent wel goed in het niet nakomen van je woorden zeg
Fapfapfapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fapfapfaphaha thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That information is classified.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo mag jij gewoon met kloon blijven fokken dan?
Geen idee eigenlijk. In ieder geval is 'ie de kwaaiste niet.quote:
jij bent liefffquote:Op maandag 18 januari 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb 12 anti-TR's gedaan
ik zoek ze op en ik pomp ze stuk voor stuk vol met loodquote:Op maandag 18 januari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Is dit een elaboraat plan om madeliefff te bannen?
ze luizen me erinquote:Op maandag 18 januari 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Is dit een elaboraat plan om madeliefff te bannen?
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zoek ze op en ik pomp ze stuk voor stuk vol met lood
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |