En vliegveld informatiequote:Op maandag 18 januari 2016 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, het is het toch net niet. Hij bracht het overtuigender. Tevens altijd een mooi overzichtje erbij enzo.
TRquote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer, volgende keer beter richten
TRquote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer, volgende keer beter richten
20 sucky sucky 50 fucky fuckyquote:Op maandag 18 januari 2016 16:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb ook geen zicht meer op de hoerenkoers van de Bangkok ladyman exchange
Alsof niels daarvoor moest betalen. Die vrouwen gaven hem geld toequote:Op maandag 18 januari 2016 16:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb ook geen zicht meer op de hoerenkoers van de Bangkok ladyman exchange
;Pquote:
Ik volg de minor sociale psychiatrie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
he aber, nee jij wel? vanwaar die interesse in ene?
Op welke dag zit je nu? en heb je al veel geschreven over je gevoelens vandaag in je boekje?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik volg de minor sociale psychiatrie.
Nee daar heb ik FOK! voor.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op welke dag zit je nu? en heb je al veel geschreven over je gevoelens vandaag in je boekje?
O.quote:
Druipende worst? druipend van wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
vanavond eet ik boerenkool met spek en worst, lekkere dikke druipende worst
wat een verhaal he
Ah oké, maar dat is maar heel even vlak nadat die uit de verpakking isquote:
Vet?quote:
Oh neem ze altijd van Unox en die zijn niet vet. Alleen wat vocht als je ze uit de verpakking haalt.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
whut
is gemalen vette spek
ik heb hem net bij de slager gehaald... al zou ik niet opkijken als hij ze gewoon uitpakt en 3 euro op de prijs gooitquote:Op maandag 18 januari 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh neem ze altijd van Unox en die zijn niet vet. Alleen wat vocht als je ze uit de verpakking haalt.
Ah vandaar dat er in die van jou 30% vet zit en die van mij nietsquote:Bij Unox houden we van eerlijk Hollands eten van vandaag, en dat begint met de beste ingredienten. Zo vinden we dierenwelzijn erg belangrijk en gebruiken we daarom voor deze Extra Magere rookworst uitsluitend mager kwaliteitsvlees met het Beter Leven kenmerk van de Dierenbescherming. Hierdoor bevat deze rookworst 30% minder vet*.
Beetje zoals die 'bakker' die koekjes uit de verpakking haalt en in een grote bak gooitquote:Op maandag 18 januari 2016 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb hem net bij de slager gehaald... al zou ik niet opkijken als hij ze gewoon uitpakt en 3 euro op de prijs gooit
70% van 30% is niet niets eiquote:Op maandag 18 januari 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er in die van jou 30% vet zit en die van mij niets
Laat mij gewoon die illusie hebben jongen moet je nou echt alles kapot maken!?!?!?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
70% van 30% is niet niets ei
jaquote:Op maandag 18 januari 2016 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat mij gewoon die illusie hebben jongen moet je nou echt alles kapot maken!?!?!?
Is wel altijd tempting hequote:
Geeft ook echt een heerlijk gevoel... ik raad ook echt kinderen aan, steeds die geknakte eigenwaarde als je het weer uitlacht om zijn onkundequote:
Jezusquote:Op maandag 18 januari 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geeft ook echt een heerlijk gevoel... ik raad ook echt kinderen aan, steeds die geknakte eigenwaarde als je het weer uitlacht om zijn onkunde
Houd je vieze bavianenmond dichtquote:Op maandag 18 januari 2016 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beter TR je jezelf vanwege beroerd mikken... domme aap
wat een tyfusvader ben jij zegquote:Op maandag 18 januari 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geeft ook echt een heerlijk gevoel... ik raad ook echt kinderen aan, steeds die geknakte eigenwaarde als je het weer uitlacht om zijn onkunde
zit al op level 3quote:Op maandag 18 januari 2016 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een tyfusvader ben jij zeg![]()
hahahquote:Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijk pappa, een mooie tekening... flikker op joch, chineesjes van jouw leeftijd maken iphones sta je daar met je prutswerk, uit mijn ogen....
Ik dacht dat je een pets ging geven ala Hans, maar dit is ook acceptabelquote:Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kijk pappa, een mooie tekening... flikker op joch, chineesjes van jouw leeftijd maken iphones sta je daar met je prutswerk, uit mijn ogen....
doe eens normaalquote:
Nog nooit gedaan, noch de drang gehad.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:38 schreef madeliefff het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned
40% masturbeert op het werk jongens. Wie van jullie??
same herequote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, noch de drang gehad.
Nooit gedaanquote:Op maandag 18 januari 2016 16:38 schreef madeliefff het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned
40% masturbeert op het werk jongens. Wie van jullie??
Ik moest hier hardop om lachenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar vast nog steeds veel vetquote:Op maandag 18 januari 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er in die van jou 30% vet zit en die van mij niets
Echt wel iets voor jou ook om hier hardop om te lachen.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen![]()
ook gewoon omdat ik dit geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |