quote:Op maandag 18 januari 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar voortaan niet meer tonen hier
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je daartoe niet in staat bent. Maak je maar geen illusies dat ik die illusie zou koesteren.
Je cheat weer he... wacht maar ik hou je wel in de gaten.quote:
staat nergens in de reglementen ditquote:Op maandag 18 januari 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je cheat weer he... wacht maar ik hou je wel in de gaten.
Zijn ongeschreven regels.quote:
jij wel?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
He nuttie word jij weleens wakker 's ochtends met een ontzettend minderwaardigheidscomplex en dat je dan inlogt op FOK! om een paar slimme reacties te typen zodat je met een beter gevoel je dag kan beginnen?
Weerbeeld : licht bewolkt en droog.quote:
Ja, ik weet niet, het is het toch net niet. Hij bracht het overtuigender. Tevens altijd een mooi overzichtje erbij enzo.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weerbeeld : licht bewolkt en droog.
De temperatuur zal 1 °C bedragen. De wind zal uit het eerst ZO, later OZO waaien met een kracht van 3 Bft.
De zon zal 4 uur schijnen. .
De temperatuur van het zeewater ligt rond 10 °C. De temperatuur van het strandwater ligt rond 8 °C.
De golfhoogte zal 25 cm bedragen.
De UV-index op de middag, aangepast aan de bewolkingsgraad is 1.
Dit. Of je doet het niet, of je doet het goed.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, het is het toch net niet. Hij bracht het overtuigender. Tevens altijd een mooi overzichtje erbij enzo.
en voor waar geldt dit?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weerbeeld : licht bewolkt en droog.
De temperatuur zal 1 °C bedragen. De wind zal uit het eerst ZO, later OZO waaien met een kracht van 3 Bft.
De zon zal 4 uur schijnen. .
De temperatuur van het zeewater ligt rond 10 °C. De temperatuur van het strandwater ligt rond 8 °C.
De golfhoogte zal 25 cm bedragen.
De UV-index op de middag, aangepast aan de bewolkingsgraad is 1.
hjb vuige flikkerquote:Op maandag 18 januari 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
Zullen we rellen en de SC weer laten sluiten? Is al ruim een week niet gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |