Oké man je bent beter dan ikquote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de ICT-er in kwestie zijn eigen geestelijke vermogens schromelijk overschat.
Het is een feit dat ik beter mijn gedachten kan laten spreken en jij daarentegen wat minder 13 in een dozijn uitspraken de wereld in mikt. Zelfs een scheet voegt meer aan de wereld toe dan nog zo'n standaard one-liner.
deze reactie vind ik net zo sneu eigquote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké man je bent beter dan ikprima, als jij dat vind ( hoe sneu btw
![]()
).
Voelt het nu ook als dat je gewonnen hebt?
Uiteraard. Daarom reageer ik ook bijna niet op hem, het is ook allemaal erg sneu.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze reactie vind ik net zo sneu eig
kquote:Op maandag 18 januari 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom reageer ik ook bijna niet op hem, het is ook allemaal erg sneu.
Toch gaat er van mijn kant niks veranderendeal with it.
jaquote:
dnkjewel manquote:Op maandag 18 januari 2016 14:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Leuke beauty facebook!
xox de brandweer
Vandaag niet sexy?quote:
Vindt.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
).
Bedankt, man.quote:
Wel lekker eigenlijk. Zeker gezien de onbedoelde ironie waarmee je comment doorspekt is. Kan ik een weekje op teren hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
).
Mooi zo. Kijk nu alweer uit naar je volgende rode hoofd momentje.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel lekker eigenlijk. Zeker gezien de onbedoelde ironie waarmee je comment doorspekt is. Kan ik een weekje op teren hoor.
Beetje zelfde tijd als elk jaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer begint de lente weer? Wat een tyfuszooi.
21 maartquote:Op maandag 18 januari 2016 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer begint de lente weer? Wat een tyfuszooi.
waarom weer zo barbaars?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar is ie weer! Snel! Grijp en stenig hem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |