Ik bedoel ook voor als je niet zwanger wil worden. Uit de tampon kunnen ze toch niet meer ontsnappen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weiger een kind dat hulp nodig had om mijn baarmoeder in te zwemmen. Alleen de sterkste zaadcellen overleven. Survival of the fittest bitch
Nee, want kan niet zelfstandig luchthappen down under. Dus als er geen lucht ingepompt is komt dat er ook niet uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat jij wel eens kutscheten als je die mozyïden naar buiten perst
Tardis wacht al weken op post van jouquote:Op maandag 18 januari 2016 13:33 schreef Crip het volgende:
vriendin van mn broer zoetsappige liefdespost naar mn broer zien schrijven.
''happy bday to the best handsome boyfriend''quote:Op maandag 18 januari 2016 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tardis wacht al weken op post van jou
wat schattigquote:Op maandag 18 januari 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
''happy bday to the best handsome boyfriend''
Ontroerendquote:Op maandag 18 januari 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
''happy bday to the best handsome boyfriend''
Denk laatste. Als een keer iemand geïnteresseerd was in je op die manier en jou zo op een lieve manier benaderde was je ook vast wel gecharmeerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:40 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn, hou niet zo vn dat kleffe gedoe.
of k ben gwn jelly
nee eiglk niet als ik er zo over na denk, ik negeer mannen altijd die zo tegen me doenquote:Op maandag 18 januari 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk laatste. Als een keer iemand geïnteresseerd was in je op die manier en jou zo op een lieve manier benaderde was je ook vast wel gecharmeerd.
Forever alonequote:Op maandag 18 januari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
nee eiglk niet als ik er zo over na denk, ik negeer mannen altijd die zo tegen me doen
Dit maakt een hoop duidelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
nee eiglk niet als ik er zo over na denk, ik negeer mannen altijd die zo tegen me doen
Die neuken vastquote:Op maandag 18 januari 2016 13:33 schreef Crip het volgende:
vriendin van mn broer zoetsappige liefdespost naar mn broer zien schrijven.
O Ja, dat kan ik beter overlaten aan gemeentelijke ICT-ers die volkswijsheid hebben gestudeerd.quote:
Dat moet je allemaal zelf weten, zijn die ICT-ers daar goed in?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
O Ja, dat kan ik beter overlaten aan gemeentelijke ICT-ers die volkswijsheid hebben gestudeerd.
Ow tis geen moslima?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
nee die kinderen zijn er gewoon zo uitgefloept op telepathische wijze
Tot nu toe heeft de ICT-er in kwestie zijn eigen geestelijke vermogens schromelijk overschat.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dat moet je allemaal zelf weten, zijn die ICT-ers daar goed in?
Ik zeg in elk geval alleen dat jij dat beter niet kan doen.
Oké man je bent beter dan ikquote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de ICT-er in kwestie zijn eigen geestelijke vermogens schromelijk overschat.
Het is een feit dat ik beter mijn gedachten kan laten spreken en jij daarentegen wat minder 13 in een dozijn uitspraken de wereld in mikt. Zelfs een scheet voegt meer aan de wereld toe dan nog zo'n standaard one-liner.
deze reactie vind ik net zo sneu eigquote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké man je bent beter dan ikprima, als jij dat vind ( hoe sneu btw
![]()
).
Voelt het nu ook als dat je gewonnen hebt?
Uiteraard. Daarom reageer ik ook bijna niet op hem, het is ook allemaal erg sneu.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze reactie vind ik net zo sneu eig
kquote:Op maandag 18 januari 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom reageer ik ook bijna niet op hem, het is ook allemaal erg sneu.
Toch gaat er van mijn kant niks veranderendeal with it.
jaquote:
dnkjewel manquote:Op maandag 18 januari 2016 14:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Leuke beauty facebook!
xox de brandweer
Vandaag niet sexy?quote:
Vindt.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
).
Bedankt, man.quote:
Wel lekker eigenlijk. Zeker gezien de onbedoelde ironie waarmee je comment doorspekt is. Kan ik een weekje op teren hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
).
Mooi zo. Kijk nu alweer uit naar je volgende rode hoofd momentje.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel lekker eigenlijk. Zeker gezien de onbedoelde ironie waarmee je comment doorspekt is. Kan ik een weekje op teren hoor.
Beetje zelfde tijd als elk jaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer begint de lente weer? Wat een tyfuszooi.
21 maartquote:Op maandag 18 januari 2016 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer begint de lente weer? Wat een tyfuszooi.
waarom weer zo barbaars?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar is ie weer! Snel! Grijp en stenig hem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |