Hier weet ik weinig vanaf. Kan je het verder toelichten?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:59 schreef ChrisCarter het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dode_Zee-rollen
De Dode Zee-rollen zijn overigens best relevant hierin. [b]Ook daaruit blijkt dat vroeger al joden werden onderdrukt/weggezet als de boemannen.
[/b]
Let wel; dat geldt alleen voor de regio's zoals wij ze nu kennen. Buiten de EurArabische wereld is het weer totaal irrelevant.
In de protocollen heerst een sterk anti chriselijk sentiment dus helemaal offtopic is het nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zie modpost-edit
BNW / -The Protocols Of The Learned Elders Of Zion-
Gewoon doorgaan
Voor je weer een nep-verklaring geeft, het heeft niks te maken met mijn post of het topic-onderwerp.
Heb je de vid niet gekeken ofzo? Jij begint over de dode zeerollen en dat de Joden altijd maar zielig zijn, maar krijg je het tegendeel van een Jood zelf te zien en dan heb je ineens geen inhoudelijke reactie? Typisch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alle reli-gekkies mogen weleens kritisch naar zichzelf kijken. Ik zie niet in hoe dat interessant/relevant is om op te focussen?
Voor de ontdekking van deze geschriften was er niet veel echt bekend over de tijd waarin het Oude Testament zich afspeelt. Veel hearsay en teksten van mensen buiten de gebieden maar geen echte lokale geschiedenis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hier weet ik weinig vanaf. Kan je het verder toelichten?
De wiki link is zo goed als nutteloos
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:59 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Het filmpje is in geknipt. Want het komt van Corey (shill shuster) project zie spoiler.Dank weer dat geeft een heel ander genuanceerder beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het einde worden de citaten (die jaren terug blijven komen) één voor één keurig uitgelegd door een anti Zionist. ( op 25:39)
Ik heb de woorden anti zionist vetgedrukt omdat jij deze mensen wel wil geloven over het algemeen.There is only one religion
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |