quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:39 schreef Sosa het volgende:
ik koop gewoon dezelfde rotzooi als magneet hiero. heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd.
Ik vond die edgar soares / btcarchitect altijd al een louche figuurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:35 schreef edraket31 het volgende:
BTCarchitect.....ooit een grote naam in de altcoin scene, nu een ordinaire scammer?
Mooie samenvatting over het Archcoin drama: http://michaelquale.com/9(...)-the-arch-coin-scam/
Iemand met 500+btc gespot.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:46 schreef Tyr80 het volgende:
Zullen we een whale clubje starten? Heb vandaag wel gemerkt dat je niet heel veel nodig hebt om dingen te triggeren op Poloniex met ETH.
Ha!quote:
Das 10k BTC. Beter gaat ie t uitcashen en niks doen de rest van zn levenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:54 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ha!
*droomt verder*
Zit daar een user, astronaut, op iets van 2 miljoen ETH als ik het me goed herinner. Alles tot aan die sell wall opgekocht, en weg was de wall. Leuk ritje gemaakt.
Wie heeft het over Earthcoin?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Earthcoin, bestaat dat serieus nog?
Waar?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het staan op coinmarketcap
Cryptsy kennende zullen ze hier weinig over communiceren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:58 schreef Sosa het volgende:
Op cryptsy staat dat ze per 27/1 meer wallets zouden opengooien... nou ik heb nog niks gezien.
Ga er vanuit dat ik de 100 ltc daar kwijtben, maar heb er ook nog behoorlijk wat ripple staan. Eth weghalen is nog gelukt vd week.
zijn er nog ontwikkelingen vbw cryptsy? kan er weinig over vinden
Kan je mij iets vertellen over de "proof of stake" van ETH en wat het precies betekend?quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist met de Ethereum Mist client gespeeld, wat een mooi systeem
Het is even omschakelen van Bitcoin maar heb inmiddels al met 1 ETH wat betalingen over en weer gedaan.
Morgen testen of ik de private-key kan importeren op een andere computer en als dan ook m'n saldo weer verschijnt, ga ik alle ETH naar m'n wallet sturen
wat is dit, een grap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |