quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Wie nu nog coins naar Cryptsy stuurt, is die volgens mij toch kwijtquote:Op maandag 18 januari 2016 09:44 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb besloten Cryptsy uit de OP te halen en een aantal exchanges toe te voegen.
Ik ga er niet van uit dat iemand hier bezwaar tegen heeft?
Erm, ik denk niet dat je die coins nog kan verhuizen.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:49 schreef RoelerMF het volgende:
Hoi! Jaar of twee geleden al een tijdje meegelezen en semi meegedaan met cryptocurrencies, had nog een restant staan op Cryptsy. Afgelopen weekend even wake-up call gehad ivm hun gestolen BTC. Mijn account was gelocked omdat ik een half jaar niet had ingelogd, maar inmiddels kan ik er weer bij.
Tijdens mijn inactiviteit zijn mijn 12000 DOGE nog wel verkocht op 66, dus dat was een mooie meevaller. Nu wil ik mijn BTC en LTC gaan verhuizen naar een beter betrouwbare trader waar je ook met altcoins nog wat leuks kan doen. Waar kan ik het beste naar toe gaan?
Bittrex en Poloniex zijn op dit moment de grootste altcoinexchanges qua BTC-volume volgens mij. Daarnaast heb je nog wat kleinere, zoals Yobit en C-cex. Zelf ben ik momenteel alleen op Bittrex en Yobit actief en dat gaat primaquote:Op maandag 18 januari 2016 09:49 schreef RoelerMF het volgende:
Hoi! Jaar of twee geleden al een tijdje meegelezen en semi meegedaan met cryptocurrencies, had nog een restant staan op Cryptsy. Afgelopen weekend even wake-up call gehad ivm hun gestolen BTC. Mijn account was gelocked omdat ik een half jaar niet had ingelogd, maar inmiddels kan ik er weer bij.
Tijdens mijn inactiviteit zijn mijn 12000 DOGE nog wel verkocht op 66, dus dat was een mooie meevaller. Nu wil ik mijn BTC en LTC gaan verhuizen naar een beter betrouwbare trader waar je ook met altcoins nog wat leuks kan doen. Waar kan ik het beste naar toe gaan?
Inderdaad Poloniex zou er toch wel bij moeten voor altcoins, wat ik van altcointraders hoor is dat toch wel dé exchange momenteel (als je de wat betrouwbaardere coins wil traden)quote:Op maandag 18 januari 2016 09:44 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb besloten Cryptsy uit de OP te halen en een aantal exchanges toe te voegen.
Ik ga er niet van uit dat iemand hier bezwaar tegen heeft?
Toch aardig, van Bitonicquote:Er is 67,45¤ onderweg naar uw bankrekening.
Kan je helemaal geen transacties meer starten naar partijen buiten Cryptsy dan? Gaat maar om 0,01 BTC en 1 LTC trouwens, dus echt spannend is het niet meer, maar zou er wel van balenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bittrex en Poloniex zijn op dit moment de grootste altcoinexchanges qua BTC-volume volgens mij. Daarnaast heb je nog wat kleinere, zoals Yobit en C-cex. Zelf ben ik momenteel alleen op Bittrex en Yobit actief en dat gaat prima.
En wat TimKuik zegt: als je coins nog op Cryptsy staan, kun je er waarschijnlijk nog weinig mee.
Bij dezequote:Op maandag 18 januari 2016 12:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Inderdaad Poloniex zou er toch wel bij moeten voor altcoins, wat ik van altcointraders hoor is dat toch wel dé exchange momenteel (als je de wat betrouwbaardere coins wil traden)
Qua btc exchanges mis ik de leidende -chinese- exchanges, waarbij OKcoin zeker ook vermeldt mag worden met het oog op de mogelijkheid om btc-futures te traden.
Voor het checken van de btc koers is er m.i. maar 1 site en dat is https://hypron.net/bitcoinwisdom/
Hij heeft een aantal varianten op dit overzicht (met bv ltc), maar deze vind ik t handigst om btc te checken
Dat is wel mijn hele crypto kapitaalquote:Op maandag 18 januari 2016 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Dus hooguit 10¤... ik zou er niet te veel tijd aan verspillen.
jij ook al?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch aardig, van Bitonic
Op dit nog in bezit van 0,05BTC, just in case
En 100$ op BTC-e die nergens naartoe gaat, voor een andere just in case.
Dat wordt me een crash... ik heb het popcorn al ingeslagenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:33 schreef TimKuik het volgende:
Niet even wachten tot de blockhalvering?
Eet die bak popcorn maar alvast leeg. Kan je hem in Juli met je tranen vullenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt me een crash... ik heb het popcorn al ingeslagen
Laten we zeggen dat een val naar 300 mij niet zou verbazen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verwacht je dat je 10 dollar lager weer kunt instappen dan?
Ach ja, mooi instapmoment dan toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een val naar 300 mij niet zou verbazen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, mooi instapmoment dan toch?
Ik maak me momenteel totaal niet druk over de Bitcoinprijs... als die daalt, stijgen de alts waar ik in zit misschien weer een beetje en verdien ik wat extra BTC om richting een hele te gaanquote:
Omdat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:39 schreef VeX- het volgende:
Het is dit jaar wel een beetje erop of eronder voor bitcoin.
Ja. ik had ook uitbetaald via de bitonic weg.quote:
quote:
Nah, krijg toch wel weer nieuwe bitcoins.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:33 schreef TimKuik het volgende:
Ik volg de technische kant van btc niet echt, maar ik zie en hoor de laatste weken nogal eens die blockhalving voorbij komen dat t me niet zou verbazen dat heel die halving er niet gaat komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:33 schreef TimKuik het volgende:
Je haalt op dit moment 2 dingen door elkaar. De Max Block Size en de Block Reward Halving.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik volg de technische kant van btc niet echt, maar ik zie en hoor de laatste weken nogal eens die blockhalving voorbij komen dat t me niet zou verbazen dat heel die halving er niet gaat komen.
Volgens mij is er dan een hard fork nodig? Het zal wel allerlei beperkingen hebben, maar volgens mij zit daar een groot gedeelte van de onrust onder de devs.
Is ook niet erg, daarom leg ik het verschil ook even uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:31 schreef edraket31 het volgende:
Zoals ik al zei: ik volg de technische kant niet zozeer
"bitcoinbende"quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:43 schreef µ het volgende:
http://www.nu.nl/internet/4200696/fiod-rolt-bitcoinbende.html
Ik neem aan dat je 4 uur bedoelt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:10 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat is er gebeurd? Bitcoin knalt met 40 dollar in 4 minuten omhoog. Mis ik iets?
quote:– Update 2016/01/19 10:08pm –
The following wallets have been opened for withdrawals:
007
42Coin
Acoin
Aegis
Aiden
AlienCoin
AlphaCoin
AmricanCoin
AppleBytes
Agentum
AsiaCoin
AsicCoin
Axron
BancorCoin
BatCoin
BattleCoin
BBQCoin
BetaCoin
BitBay
BitGem
Bitshares
Bitstake
BlackCoin
BoostCoin
BottleCaps
Bytecent
ByteCoin
CacheCoin
CAIx
CashCoin
CheckCoin
CinderCoin
CinniCoin
Clams
CoinMagi
ContinuumCoin
CosmoCoin
CounterParty
CrackCoin
CraftCoin
DamaCoin
DevCoin
Diamond
Doubloons
Ducknote
e-Gulden
ElephantCoin
Ether
Expanse
EZCoin
We will be opening more wallets over the next couple days.
het enige nieuws dat rondgaat is dat de chinese POBC zijn eigen digital currency gaat uitbrengen. Hoe dit positief voor btc uitgelegd kan worden, is mij nog niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:10 schreef Rene_Froger het volgende:
Wat is er gebeurd? Bitcoin knalt met 40 dollar in 4 minuten omhoog. Mis ik iets?
Maakt traden vanuit China voor BTC gemakkelijker op exchanges, ook buitenland.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
het enige nieuws dat rondgaat is dat de chinese POBC zijn eigen digital currency gaat uitbrengen. Hoe dit positief voor btc uitgelegd kan worden, is mij nog niet helemaal duidelijk
Hmmmmmmquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:15 schreef edraket31 het volgende:
Nog wat extra voer voor mij theorie dat de banken niet zomaar in btc stappen. Misschien een complot theorie, maar waar rook is.....
https://www.reddit.com/r/(...)as_a_strategic_move/
Hoe laag verkocht jequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie niet in hoe dat positief voor Bitcoin kan zijn
376.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe laag verkocht je
Ik moet stiekem wel lachen hoor, 2 jaar geleden ging het ook niet anders.
Het NKS bestaat nog![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
doorgaans maak je geen winst door met de massa mee te gaan.
quote:
Hier een verslag van het statement van POBC: https://blog.bitmex.com/t(...)-currency-statement/quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
het enige nieuws dat rondgaat is dat de chinese POBC zijn eigen digital currency gaat uitbrengen. Hoe dit positief voor btc uitgelegd kan worden, is mij nog niet helemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |