Tijdens 't verschonen enthousiast fonteinpoepen. Hoog én wijd! Alleen de luier er tegenaan houden werkt nog.. Nee serieus, het zat een meter verderop ookquote:Op maandag 18 januari 2016 08:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha bloesem. Poept ze dan langs de luier of? Ik moet afkloppen, pas 1 of 2 keer gehad maar heel minimaal. Komt vast nog wel (;().
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, één keer in een rij van redelijke nachten en daarna een vrije dag valt op zich mee. Het enige dat ik dacht was als dit maar niet vaker achter elkaar gebeurt.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:35 schreef pinquit het volgende:
Wow, een nacht van 0 uur slaap lijkt me niet te doen Sel
ja, inderdaad.. Anderhalf uur wiegen, ben je gek!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:46 schreef Cholula het volgende:
Mijn eerste reactie is slaapdronken aanleggen. Daarna ga ik pas wiegen.
Dat heb ik ook niet gedaan hoor. Hij dommelde steeds in, maar begon dan even later weer. Soms was een aai over z'n bol genoeg om weer in te dutten. Maar goed ik was uiteindelijk zelf wel anderhalf uur wakkerquote:Op maandag 18 januari 2016 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, inderdaad.. Anderhalf uur wiegen, ben je gek!
Hier ook!quote:Op maandag 18 januari 2016 10:46 schreef Cholula het volgende:
Mijn eerste reactie is slaapdronken aanleggen. Daarna ga ik pas wiegen.
Waha! Hier maar een paar keer gebeurd, helemaal in het begin, maar niet metersverquote:Op maandag 18 januari 2016 09:36 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Tijdens 't verschonen enthousiast fonteinpoepen. Hoog én wijd! Alleen de luier er tegenaan houden werkt nog.. Nee serieus, het zat een meter verderop ook
Behhh....quote:Op maandag 18 januari 2016 08:11 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gisteren is de wasmachine overleden. Gelukkig had ik al 1 was kunnen doen. De 2e helaas niet meer. Hij is al oud, dus het wordt een nieuwe wasmachine.
Ik doe dat regelmatig omdat ik veel late diensten werk. Vriend komt dan om 18 uur thuis met hongerige kids en een baby die niks wil, dus wel zo makkelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:01 schreef JantinaGr het volgende:
Beterschap Skoap, longontsteking
[..]
Hier ook!
Ik praat ook 's nachts niet tegen haar en ik kijk haar zo min mogelijk recht in de ogen aan, om te voorkomen dat ze wordt "geactiveerd".
[..]
Waha! Hier maar een paar keer gebeurd, helemaal in het begin, maar niet metersverEn heel typisch toen de thermometer erin ging, die ploefte er toen zo weer uit
[..]
Behhh....![]()
Qua eten: Wij bekijken op de dag zelf wat we eten, vaak een uur van tevoren ofzo. Genoeg ingredienten in huis altijd om alle kanten op te kunnen qua maaltijden.
Een aantal mensen maken de avond of een paar avonden ervoor al een maaltijd. Wat voor maaltijden zijn dat dan? Doe je het dan gewoon in de magnetron om op te warmen?
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef mignonne het volgende:
Ik denk dat ik gevoed heb vannacht want A. lag tussen ons in en daar lag ie niet toen we naar bed gingen
Hihi, zo'n momentje had ik zaterdag op zondagnacht ook... Ik had mijn man de late fles laten doen want ik was kapot na nachten doorbroken en weinig slaap wegens Fedde en Man... werd ik om 2 uur wakker en zag ineens Fedde tussen ons in liggen... heerlijk in dromeland. Kennelijk wilde hij niet in zijn eigen bedje dus had man hem maar meegenomen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:06 schreef Bloesem. het volgende:
[..]Dat vind ik altijd zo'n leuk cadeautje! "Oh, jij hier?
"
Ik denk rond 1,5 jaar mee begonnen. Dan gaat het luisteren naar een verhaaltje prima.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Cholula het volgende:
Gezellig Kris![]()
Lezen jullie je kinderen voor? Ik probeer het iedere avond en dat gaat als volgt:
Ik ga op de grond zitten met een boekje.
"Dit is Teun. Teun is een klein bruin gansje." Frits komt in volle vaart aangekropen.
"Dit is Otto. Otto is Teu..." boekje wordt uit mijn handen getrokken. "ns beste vriendje."
Frits gaat er vandoor met het boekje. Einde boekje voorlezen want alles wat je moeder in haar handen heeft is supertof en dat laat je pas los als er iets beters gevonden is. Zoals de waterbak van de hond.
Dat is niet zo hoor, al vanaf veel eerder is voorlezen goed voor de taalontwikkeling en concentratievermogenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:04 schreef JantinaGr het volgende:
Hier nog geen voorlezen, en zo te lezen is dat dus pas zinnig na > 1 jaar.
Ik vertel wel verhaaltjes ahv 2 knuffeldoekjes, 1 met pip en 1 met woezel. Dat vindt ze leuk, lekker kijken en aanraken in de tussentijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor, al vanaf veel eerder is voorlezen goed voor de taalontwikkeling en concentratievermogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee vanaf drie maanden al nuttig hoor, voor de taalontwikkeling.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:04 schreef JantinaGr het volgende:
Hier nog geen voorlezen, en zo te lezen is dat dus pas zinnig na > 1 jaar.
Ik vertel wel verhaaltjes ahv 2 knuffeldoekjes, 1 met pip en 1 met woezel. Dat vindt ze leuk, lekker kijken en aanraken in de tussentijd.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:15 schreef Estrys het volgende:
Hoef jij dan pas om 7.30 op Jantina?![]()
Voorlezen is leukTip: zorg voor wat variatie in je assortiment
![]()
Korte verhaaltjes van Dikkie Dik doen het hier erg goed. Maar sommige boeken worden wat langdraaaadig na een aantal keer.
Ik weet nu bijvoorbeeld ondertussen wel wie er op de kop van de mol gepoept heeft.
Hoeven we die ook niet meer te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verwachtte een schattige foto van je oudste die een poging deed om de jongste voor te lezen ofzo...
En ik verwachtte dat jouw zin zou eindigen met 'die een poging deed om jongste op z'n kop te poepen'quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:29 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hoeven we die ook niet meer te lezenik verwachtte een schattige foto van je oudste die een poging deed om de jongste voor te lezen ofzo...
Dat zal ik tegen hem zeggen. Alles wat over poep, pies en piemels gaat is namelijk heel grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Krisvc het volgende:
[..]
En ik verwachtte dat jouw zin zou eindigen met 'die een poging deed om jongste op z'n kop te poepen'
We hebben nu Hydrocortison gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:19 schreef pinquit het volgende:
Wat voor creme hebben jullie voor ketels eczeem luna?
Dit doet me ineens denken aan die keer dat mijn oma vertelde dat mijn twee ooms toen ze klein waren op elkaars hoofd hadden gepoeptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat zal ik tegen hem zeggen. Alles wat over poep, pies en piemels gaat is namelijk heel grappig
Dat is precies volgens het boekje!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:10 schreef kazy het volgende:
Ze kan overdag gewoon niet langer dan 40-45 minuten slapen.
De mijne ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef mousemicky het volgende:
Hmz, als ik jullie verhalen zo lees is mijn baby een narcolept? Hij slaapt de nacht van 20-7u, en dan overdag vaak nog twee of 3 keer kort (45-90min) en een keer lang (90-180min)![]()
Als ik 10 minuten wacht met eten geven dan is ze klaarwakker hoor.quote:Als je baby ’s nachts wakker wordt, hoeft hij niet altijd honger te hebben. Wacht ongeveer 10 minuten voor je begint met voeden, want misschien valt hij zo weer in slaap. En soms heeft je kind geen honger, maar vindt hij het fijn om zich te laten troosten door voeding.
http://www.oudersvannu.nl(...)/slapen-0-6-maanden/
Narcolept boksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef mousemicky het volgende:
Hmz, als ik jullie verhalen zo lees is mijn baby een narcolept? Hij slaapt de nacht van 20-7u, en dan overdag vaak nog twee of 3 keer kort (45-90min) en een keer lang (90-180min)![]()
En tussendoor lacht ie, en poept ie zichzelf helemaal onder. Gister precies op het moment dat ik peuter op de PSZ moest gaan ophalen. Ik heb nog nooit zo snel een baby in bad gedaan (en de leidster maar even gebeld dat ik 10 min later was). Ik weet nu iig wat te doen bij verstopping: bruine bonen van Olvarit![]()
Nahjah, hier klopt dat wel, het huiltje (of roepje meer) is dan ook anders. Als ik het dan even laat doen valt W. meestal weer in slaap.. Juist als ik hem dan ga oppakken om aan te leggen wordt 'ie pas echt wakker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:35 schreef LuDann het volgende:
Hmm, misschien moet ik me er eens in verdiepen, slaapsignalen en zulks. Kan iemand me wat goeds te lezen aanraden hierover?
Ik zat even te googelen en kwam op oudersvannu.nl uit:
[..]
Als ik 10 minuten wacht met eten geven dan is ze klaarwakker hoor.Lekker tegenstrijdig ook. Ik neem na zulk advies meteen die hele website niet meer serieus. Mja er staat dan ook onder In samenwerking met Nestlé Babyvoeding dus het zal vooral op flesgevoede baby's gericht zijn.
Narcolept check! Hier ook!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef mousemicky het volgende:
En tussendoor lacht ie, en poept ie zichzelf helemaal onder. Gister precies op het moment dat ik peuter op de PSZ moest gaan ophalen. Ik heb nog nooit zo snel een baby in bad gedaan (en de leidster maar even gebeld dat ik 10 min later was). Ik weet nu iig wat te doen bij verstopping: bruine bonen van Olvarit![]()
Ik las dat ze dan meerdere slaapcycli achter elkaar kunnen plakken. Ik merk dat dus ook bij W., die is af en toe wakker tussendoor maar slaapt dan verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef SaskiaR het volgende:
Klopt, maar toch slapen ze vaak 's nachts wel lang achter elkaar door en overdag niet (gelukkig maar). Hoe kan dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |