Mwa, toch wel een hit in die tijd. En doet het nog steeds goed in iets alternatievere kringen,mede vanwege de Daft Punk-connectie (Thomas Bangalter zat in Stardust, net als Alan Braxe en Benjamin Diamond; toch ook geen kleine namen).quote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh nooit gespeeld, ik ben afgehaakt toen ze naar 3D gingen
Het was een bescheiden hitje in '98
Ik had gehoopt van iemand anders, dit blijft slecht ookal is het niet zo vals.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Een studio-uitvoering, die wel zuiver is. En ze mochten hem ooit doen bij Paul de Leeuw.
Die vind ik wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Dat niemand The Shaggs (en welk nummer dan ook van ze) nog heeft genoemd
Oja Duck Toy, die is dan weer zo slecht dat ik m ergens wel kan waarderenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:52 schreef Gehenna het volgende:
Deze was ook zo erg, zo'n simpel deuntje + irritant gepiep![]()
En je had toen ook een tijdje veel van die eindeloos herhalende house nummersDaar hadden die Fransen wel vaker een handje van..
Luister dan gewoon naar Chaka Khan's Fate, als je het deuntje zo leuk vindt.
Klinkt inderdaad nergens naarquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Toch apartquote:Frank Zappa noemde The Shaggs naar verluidt "beter dan The Beatles"[1], muziekcriticus Lester Bangs noemde het album een mijlpaal in de geschiedenis van rock-'n-roll[5] en Kurt Cobain plaatste Philosophy of the World op de vijfde plaats in een lijst van zijn favoriete albums.
Denk niet dat ze serieus waren.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad nergens naar
Maar dan kijk op hun wiki en zie je dit:
[..]
Toch apart
Met een intro van Rick de Leeuwquote:
Hoogste notering was op #17 zag ik op wikipedia, valt tegen toch? Ik dacht dat het hoger scoorde toen.quote:
Haha ja klopt. Het is voor mij gewoon een combinatie van er sowieso al niet zo veel aan vinden en het compleet dood-draaien in die tijd op tv en radio. En die stomme clip erbij hielp ook nietquote:[..]
Maar ik zag al op RYM dat ik je a) niks nieuws vertel en b) je dit nummer echt heel, heel erg haat.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:39 schreef ranja het volgende:
Ik vind het altijd wel bijzonder dat een hoop mensen met 'slechtste nummer ooit' vaak aankomen met of iets heel recents of iets nederlands, of beide![]()
Mja, dat is een beetje hetzelfde als claimen dat Song 2 van Blur geen hit is geweest, omdat het nooit hoog in de hitlijsten gestaan heeft. Er zijn meer manieren waarop een nummer een hit kan zijn dan enkel in kille verkoopcijfers.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hoogste notering was op #17 zag ik op wikipedia, valt tegen toch? Ik dacht dat het hoger scoorde toen.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje hetzelfde als claimen dat Song 2 van Blur geen hit is geweest, omdat het nooit hoog in de hitlijsten gestaan heeft. Er zijn meer manieren waarop een nummer een hit kan zijn dan enkel in kille verkoopcijfers.Zeker in de
top 40.
![]()
Was toch wel één van de bepalende nummers van het jaar.
https://rateyourmusic.com(...)imit=none&countries=
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)n-het-jaar-1998.html
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik de topictitel zag.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Als ik aan oerslechte nummers denk komt deze toch altijd als eerst naar boven drijven.
Oh die vind ik wel mooi, vraag me af waar dat vreselijke dan in zit voor jouquote:
Muzikaal gezien heb ik een bijzonder verfijnde smaak...quote:
En terechtquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Dan mag deze er ook wel bijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:54 schreef Scuidward het volgende:
Vanaf de 1e seconde al. Die doedelzak
Pfoe, da's toch gewoon een classic met dat deuntje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:54 schreef Scuidward het volgende:
Vanaf de 1e seconde al. Die doedelzak
Ja, maar ik krijg er de rillingen van. Elke keer dat ik het hoor is het 'o heb je dat nummer ook weer'.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, da's toch gewoon een classic met dat deuntje.
Trojan Horse vind ik wel weer leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan mag deze er ook wel bij
Patty Brard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het geen superliedje, niet zoals Power of Love of You Can Call Me Al, maar het is wel een goeie, pakkende deun als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg er de rillingen van. Elke keer dat ik het hoor is het 'o heb je dat nummer ook weer'.
[..]
Trojan Horse vind ik wel weer leuk!![]()
Ja, ik snap wel waarom mensen het wel leuk vinden. Jaren 80 vind ik ook een hele leuke decade.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het geen superliedje, niet zoals Power of Love of You Can Call Me Al, maar het is wel een goeie, pakkende deun als je het mij vraagt.
Brokencyde al eens geluisterd?quote:
brokeNCYDE stond ook heel hoog in mijn lijstje van 'mogelijk noemenswaardige bands', al moet ik zeggen dat ik geen nummer van titel ken en dat graag zo wil houden.quote:
Zo boeiend vond ik à;GRUMH... anders nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je naam voor de helft in caps schrijven zou niet slecht moeten zijn, bewees een zekere Belgische band, maar helaas doet crunk daar in zijn geheel niet aan mee.
Verdomme. Ik wist niet dat die uit België kwamen... ook zelden naar geluisterd eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zo boeiend vond ik à;GRUMH... anders niet
Wow dat is ook wel kutquote:
Wie wil jij het liefst slaan? Ik die vieze sloeber met dat grijze shirt.quote:
Ik heb mij zojuist ziek moeten melden. Ik heb oor- én oogaids.quote:
Die schittert door zijn onnodigheidquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wie wil jij het liefst slaan? Ik die vieze sloeber met dat grijze shirt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |