Brrr doet me denken aan een ex.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Of ben je niet interesseert in getut met make-up?
Kun je allemaal wel stoer lopen doen dat je weet dat het Washington is, maar hoe maak je echt goeie smokey eyes?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:11 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Brrr doet me denken aan een ex.
Geen idee wat de hoofdstad van Amerika was (ja New York of Hollywood of zo) of waar Nederland te vinden is op de wereldkaart, maar wel alles weten van poedertjes en maskertjes en![]()
![]()
Dan kan ze nog zo lekker zijn, maar daar ga ik me zo snel aan doodergeren. Ook die volkomen desinteresse om wat wereldwijzer te worden, maar wel opbloeien als ze de rode loper bij rtl boulevard voorbij ziet komen
Ja stoer man.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je allemaal wel stoer lopen doen dat je weet dat het Washington is
Met stickey green. Hoe anders?quote:maar hoe maak je echt goeie smokey eyes?
eens.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
En dan nu advocaat van de duivel spelend: hoe ik je over haar hoor praten komt het over of je haar niet als gelijkwaardig ziet. Jij weet het allemaal zo goed en hoe je het bedoeld met haar. Je lijkt daardoor meer een ouder dan een partner en mss is dat wat ze tussen de regels door bij jou voelt, als je weer eens doorvraagt.
Zo erg is het nou ook weer niet. Maar een gesprek over de situatie in Syrië zit er niet in, of mag ik zoiets eigenlijk niet verwachten van een vriendinquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:11 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Brrr doet me denken aan een ex.
Geen idee wat de hoofdstad van Amerika was (ja New York of Hollywood of zo) of waar Nederland te vinden is op de wereldkaart, maar wel alles weten van poedertjes en maskertjes en![]()
![]()
Dan kan ze nog zo lekker zijn, maar daar ga ik me zo snel aan doodergeren. Ook die volkomen desinteresse om wat wereldwijzer te worden, maar wel opbloeien als ze de rode loper bij rtl boulevard voorbij ziet komen
Dit viel mij dus ook op. In een paar regels op Fok heb ik al het gevoel dat jij jezelf ook inderdaad slimmer vind en beter onderbouwd je mening vind ventileren. Als ik dat extrapoleer naar het dagelijks leven kan ik me voorstellen dat jij haar onbewust ook in de verdediging duwt door uit te stralen dat zij mag proberen uit te leggen waarom jij geen gelijk zou hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
En dan nu advocaat van de duivel spelend: hoe ik je over haar hoor praten komt het over of je haar niet als gelijkwaardig ziet. Jij weet het allemaal zo goed en hoe je het bedoeld met haar. Je lijkt daardoor meer een ouder dan een partner en mss is dat wat ze tussen de regels door bij jou voelt, als je weer eens doorvraagt.
Tja... deze post had ik nog niet gelezen, maar ik vrees dat ik gelijk heb in m'n vorige post. En anoniem op een internetforum,je vriendin belachelijk maken geeft weinig blijk van respect.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:19 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet. Maar een gesprek over de situatie in Syrië zit er niet in, of mag ik zoiets eigenlijk niet verwachten van een vriendin![]()
Wat wel eens gebeurt is dat ik als reactie op mijn verhaal een trotse opmerking over nagels terug krijg
Kan maar zo dat je gelijk hebt. Ik ga ook wat meer letten op mijn eigen houding hierin. Na het advies van scary Mary was ik daar al achterquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:21 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dit viel mij dus ook op. In een paar regels op Fok heb ik al het gevoel dat jij jezelf ook inderdaad slimmer vind en beter onderbouwd je mening vind ventileren. Als ik dat extrapoleer naar het dagelijks leven kan ik me voorstellen dat jij haar onbewust ook in de verdediging duwt door uit te stralen dat zij mag proberen uit te leggen waarom jij geen gelijk zou hebben.
Ik hoop dat ik er naast zit natuurlijk en nogmaals, ik baseer dat uitsluitend op een aantal regels in je OP en op wat reacties van je verderop in het topic.
Wat een verstandige vrouw is dat ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:41 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Kan maar zo dat je gelijk hebt. Ik ga ook wat meer letten op mijn eigen houding hierin. Na het advies van scary Mary was ik daar al achter
Laten we er maar gewoon "ongekend" van makenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef Multatilu het volgende:
Topictitel svp veranderen in 'Ik ken mezelf niet'
Ga hier geen one-man-show van maken maar betrek je vriendin hierin. Dit zou wel eens het vlak kunnen zijn waar jij weer wat van je vriendin kunt leren door hier samen over te pratenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:41 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Kan maar zo dat je gelijk hebt. Ik ga ook wat meer letten op mijn eigen houding hierin. Na het advies van scary Mary was ik daar al achter
goed plan!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:30 schreef DeKnuppel het volgende:
Accepteren dat ze dommer is. Haar hiermee confronteren. En kijken of ze meer wil leren om het tij te keren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |