"Ja maar hullie doen het ook" is sinds groep 8 geen argument meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze bij ADO alles uitlichten. Als ik bij Vitesse liedjes hoor dat de mensen van NEC dood moeten hoor je er niks over.
Over 3 jaar heerst Bazoer op t middenveld van Juventus.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Over 3 jaar praat niemand meer over Bazoer
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Over 3 jaar heerst Bazoer op t middenveld van Juventus.
Zeker wel, ik praat niks goed, maar dan moet je er iedere week een half uur aan besteden. Niet alleen als het bij ADO is.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Ja maar hullie doen het ook" is sinds groep 8 geen argument meer.
Geeft niet hoor want ik heb ook stiekem gelachen om je blunders.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]echt
Sorry dat ik zo hatelijk tegen je deed!
Had me gewoon gequote.quote:
Weet je wie de eerste persoon met een iPad was?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker wel, ik praat niks goed, maar dan moet je er iedere week een half uur aan besteden. Niet alleen als het bij ADO is.
Ik maakte geen blunders, jij zat dom te doenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor want ik heb ook stiekem gelachen om je blunders.
Mani kom ook even bij isketchquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor want ik heb ook stiekem gelachen om je blunders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |