Slechte satire, Guardado is al sinds vorig jaar de aller, allerbeste. Nu deelt hij die titel met Pereiro, moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar was dit waar. Hij heeft zich mijn kritiek aangetrokken. Ik zet vaker mensen succesvol op scherp.
Wijnaldum was de beste.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slechte satire, Guardado is al sinds vorig jaar de aller, allerbeste. Nu deelt hij die titel met Pereiro, moet ik erbij zeggen.
Ludieke opmerkingquote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'satire' uit zijn toetsenbord laat rollen heeft een groot probleem met mij.
Je vindt het cringeworthy?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'satire' uit zijn toetsenbord laat rollen heeft een groot probleem met mij.
Waterdrager Love ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf gewoon voor schut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |