Jam!!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:41 schreef emmyemmy het volgende:
Ik had een pizza met italiaanse worst en artisjok
Lekker, zo'n Hongaars broodavondjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van pompoenpitbrood met allerlei soorten beleg: camembert, schapenkaas, kalfsleverworst met snippers rode ui, zelfgemaakte rundvleespaté met schijfjes augurk, Hongaars-Turkse salami op een bedje van kruidenroomkaas. Snoeptomaatjes, banaan, peer.
Dit soort eten krijg je alleen thuis.
Tapas... Of restjes?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:54 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van pompoenpitbrood met allerlei soorten beleg: camembert, schapenkaas, kalfsleverworst met snippers rode ui, zelfgemaakte rundvleespaté met schijfjes augurk, Hongaars-Turkse salami op een bedje van kruidenroomkaas. Snoeptomaatjes, banaan, peer.
Dit soort eten krijg je alleen thuis.
Vers gebrande pistachenootjes is ook een treat als je daar eenmaal aan begint kan je niet stoppenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef derLudolf het volgende:
Een of andere notenmix van de markt met volgens mij amandelen, vliespinda's, hazelnoten, cashewnoten sultana's en heule dikke gele rozijnen. Heb 350g gekocht, heb ongeveer de helft wel op denk ik![]()
In principe zou ik vlees kunnen laten staan vanavond... Maar dat doe ik niet
Heel eerlijk gezegd vind ik de verse pistachenoten van de notenboer lang niet zo lekker als die uit de supermarkt. Daar eet ik ook zo een hele zak van leeg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vers gebrande pistachenootjes is ook een treat als je daar eenmaal aan begint kan je niet stoppen
Vreemd ik vind die van de notenboer toch wel een stuk beterquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik de verse pistachenoten van de notenboer lang niet zo lekker als die uit de supermarkt. Daar eet ik ook zo een hele zak van leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |