Ik vind het ook wel een teken dat je de speler niet als mens ziet maar puur als handelswaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gaf ik eerder al aan. Het was qua handelen veel slimmer geweest om eerst bij Bazoer te informeren of hij überhaupt wel wilde. Wil hij niet, mooi bod afslaan en zeggen dat je echt meer wilt voor je grootste talent.
Dan zet je hem niet zo in de etalage met prijskaartje, zoals nu wel is gebeurd.
Dat heb ik bij Marc wel vaker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een teken dat je de speler niet als mens ziet maar puur als handelswaar.
Overmars is groot (pun intended) geworden in het vastgoed. Ik denk dat hij zijn spelers ook voor een deel zo ziet. Prima natuurlijk als je alleen bent om te handelen en de clubkas vol te krijgen en misschien is dat ook wel zijn opdracht?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een teken dat je de speler niet als mens ziet maar puur als handelswaar.
die gaat op de trein terug naar engelandquote:
SaYesGo dus?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die gaat op de trein terug naar engeland
HAHAHHAHAHAHA!11!!!!1quote:
het is je vergeven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat misschien nog niet alle naamgrapjes waren gemaakt.
Ik begrijp overigens niet zo goed wat er mis is met Milik dat er perse een spits bij moet komen. Met Milik als eerste spits en El Ghazi als tweede is het toch gewoon prima bezet die positie? Ik zie eerlijk gezegd buiten PSV niet één club met een betere/vergelijkbare bezetting op die positie. Milik is misschien qua type niet helemaal een 100% Ajax-spits, maar daar valt toch prima mee te werken?quote:
eens, Milik is(zo als ik al vaker heb gezegd) vrijwel het beste wat Ajax kan halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik begrijp overigens niet zo goed wat er mis is met Milik dat er perse een spits bij moet komen. Met Milik als eerste spits en El Ghazi als tweede is het toch gewoon prima bezet die positie? Ik zie eerlijk gezegd buiten PSV niet één club met een betere/vergelijkbare bezetting op die positie. Milik is misschien qua type niet helemaal een 100% Ajax-spits, maar daar valt toch prima mee te werken?
Ik zou dan eerder kijken of je op de flank iets kunt, of op het middenveld maar dan moet je wel eerst wat spelers verkopen/verhuren daar. Volgens mij is dat de enige plek waar je met een verantwoorde investering kwalitatief een stap kunt zetten. Maar ja, dan zit je je jeugd weer in de weg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, Milik is(zo als ik al vaker heb gezegd) vrijwel het beste wat Ajax kan halen.
Natuurlijk zijn er andere opties
Maar ik bedoel dan meer. Gezien leeftijd, transferwaarde, en het feit dat hij bij Ajax wil spelen.
Ik zou niet weten wie Ajax zou kunnen halen die een grote stap beter is ten opzichte van Milik
en inderdaad met Ghazi en de jeugd als back-up zie ik niet in waarom juist de spits positie moet worden versterkt.
hooguit iemand op de flank, maar zelfs dat vind ik persoonlijk niet echt een must. Gewoon met de groep doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder kijken of je op de flank iets kunt, of op het middenveld maar dan moet je wel eerst wat spelers verkopen/verhuren daar. Volgens mij is dat de enige plek waar je met een verantwoorde investering kwalitatief een stap kunt zetten. Maar ja, dan zit je je jeugd weer in de weg.
Hou eens op over het middenveld, daar zitten onze beste spelers juist, en zeker in potentie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder kijken of je op de flank iets kunt, of op het middenveld maar dan moet je wel eerst wat spelers verkopen/verhuren daar. Volgens mij is dat de enige plek waar je met een verantwoorde investering kwalitatief een stap kunt zetten. Maar ja, dan zit je je jeugd weer in de weg.
dan nog had hij voordat hij het tegenbod deed, eerst naar bazoer moeten stappen om te overleggen wat zijn gedachtes bij Ajax zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:55 schreef Loserkid het volgende:
Dat gezeik ook weer over Bazoer, op mij kwam het over dat Napoli informeerde, Overmars een exorbitant bedrag vroeg om ze af te schrikken, en toen accepteerde die gekke Italianen dat ook nog eens (weliswaar met bonussen en andere clausules maar toch).
Tja dan kun je niet meer terug natuurlijk.
Je weet toch niet wat Bazoer wel en niet wist?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan nog had hij voordat hij het tegenbod deed, eerst naar bazoer moeten stappen om te overleggen wat zijn gedachtes bij Ajax zijn.
Het gaat dan ook vooral om een speler die je kampioen kan maken. Milik en eventueel El Ghazi zijn leuke spitsen als alles goed loopt, maar ik zie ze Ajax niet kampioen makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik begrijp overigens niet zo goed wat er mis is met Milik dat er perse een spits bij moet komen. Met Milik als eerste spits en El Ghazi als tweede is het toch gewoon prima bezet die positie? Ik zie eerlijk gezegd buiten PSV niet één club met een betere/vergelijkbare bezetting op die positie. Milik is misschien qua type niet helemaal een 100% Ajax-spits, maar daar valt toch prima mee te werken?
dan nog zijn er maar heeeel weinig opties die beter zijn dan Milikquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vooral om een speler die je kampioen kan maken. Milik en eventueel El Ghazi zijn leuke spitsen als alles goed loopt, maar ik zie ze Ajax niet kampioen maken
Omdat Frank nooit normaal kan doen betreft de spits positie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, Milik is(zo als ik al vaker heb gezegd) vrijwel het beste wat Ajax kan halen.
Natuurlijk zijn er andere opties
Maar ik bedoel dan meer. Gezien leeftijd, transferwaarde, en het feit dat hij bij Ajax wil spelen.
Ik zou niet weten wie Ajax zou kunnen halen die een grote stap beter is ten opzichte van Milik
en inderdaad met Ghazi en de jeugd als back-up zie ik niet in waarom juist de spits positie moet worden versterkt.
heeft weinig met Frank te maken. Gaat er om dat de eredivisie in dusdading verval is geraakt dat spelers niet meer willen. Enkel jeugdige spelers zien Ajax nog als de juiste (op)stap. Maar die spelers zijn niet per definitie beter dan Milik (terwijl die ook nog jong is)quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat Frank nooit normaal kan doen betreft de spits positie.
Zeker, want zo'n speler kost natuurlijk wat. Ik zie graag zo'n spits komen maar ik denk dat het onbegonnen werk is en we uiteindelijk met één of andere prutser opgescheept zittenquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan nog zijn er maar heeeel weinig opties die beter zijn dan Milik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |