abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159242571
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Maar PSV is heeeeeeeel goed hoor.
Staan maar 3 punten achter Ajax dus ze kunnen best wel wat hoor.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:28:10 #152
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159242639
Baddertje wordt je er zelf nou niet moe van om dit topic constant door te moeten lezen en dan te hopen dat iemand iets positiefs over een speler zegt zodat jij kunt happen?
El Ghazi is gewoon een groot talent, een eigenschap van talenten is dat ze het niet altijd laten zien, vormdipjes komen wel vaker voor bij zulke spelers, dat wil niet zeggen dat hij niets kan, het komt er alleen niet altijd uit..
Het is altijd afwachten of hij ooit een constant niveau gaat halen, maar daarom is t nog wel een talent..
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:37:11 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159242951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef Loserkid het volgende:
Baddertje wordt je er zelf nou niet moe van om dit topic constant door te moeten lezen en dan te hopen dat iemand iets positiefs over een speler zegt zodat jij kunt happen?
El Ghazi is gewoon een groot talent, een eigenschap van talenten is dat ze het niet altijd laten zien, vormdipjes komen wel vaker voor bij zulke spelers, dat wil niet zeggen dat hij niets kan, het komt er alleen niet altijd uit..
Het is altijd afwachten of hij ooit een constant niveau gaat halen, maar daarom is t nog wel een talent..
Nou, boehoehoe. Jullie vinden hem een 'groot talent' ik zeg dat hij best wat talent heeft, maar dat je het niet moet overdrijven.

Want een enorm verschil van inzicht om je zo druk over te maken dat je weer op de man moet gaan spelen.

Doe toch gewoon eens normaal man, en discussieer gewoon op inhoud of reageer niet.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:38:30 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159242990
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou, boehoehoe. Jullie vinden hem een 'groot talent' ik zeg dat hij best wat talent heeft, maar dat je het niet moet overdrijven.

Want een enorm verschil van inzicht om je zo druk over te maken dat je weer op de man moet gaan spelen.

Doe toch gewoon eens normaal man, en discussieer gewoon op inhoud of reageer niet.
Ajax heeft geen grote talenten alleen PSV heeft die.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:39:57 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159243057
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax heeft geen grote talenten alleen PSV heeft die.
Dat is onzin en dat weet je zelf ook. Bazoer en Tete zijn er al twee. Je moet niet zo negatief doen over je eigen club hoor.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:42:34 #156
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159243164
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoezo op de man? Ik constateer alleen iets.. het valt gewoon heel erg op. En ik ben niet de enige die dat door heeft..
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:42:49 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159243177
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is onzin en dat weet je zelf ook. Bazoer en Tete zijn er al twee. Je moet niet zo negatief doen over je eigen club hoor.
Kunnen er niks van net zoals Nouri, Cerny en Van de Beek.

Bergwijn en Paal die zijn pas goed.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:48:22 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159243370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:42 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Hoezo op de man? Ik constateer alleen iets.. het valt gewoon heel erg op. En ik ben niet de enige die dat door heeft..
Echt inhoudelijke is het weer niet bij je, in elk geval.
pi_159243423
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kunnen er niks van net zoals Nouri, Cerny en Van de Beek.

Bergwijn en Paal die zijn pas goed.
We zullen het over een paar jaar weten. Er zijn altijd grote talenten die het niet redden en mindere talenten die het uiteindelijk wel redden.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er mooie tijden voor Ajax gaan aankomen. Al zal het Europees uiteraard niet meer zo zijn als vroeger. Alhoewel je in de Europa league in een goed jaar best nog wel is een halve finale kan halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:58:25 #160
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159243696
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Echt inhoudelijke is het weer niet bij je, in elk geval.
Misschien had je dan mijn hele post eens moeten lezen Badder, kun je niet gewoon een tijdje proberen om niet iedere keer gelijk een speler af te zeiken of alles te bekritiseren, maar gewoon een beetje normaal te praten hier over Ajax en de spelers, dat negatieve hoeft echt niet jongen, dan gaan we je bijdrages vast meer waarderen en hoef jij je nooit meer aangevallen te voelen..

Ik geloof ook niet dat El Ghazi de absolute top gaat halen, maar hij is zeker een groot talent, nu de laatste stap nog.. Zijn cijfers zijn iig prima, in zijn debuutjaar tien doelpunten, nu al op 8.. dat heeft Depay bijvoorbeeld niet gedaan in zijn eerste seizoenen en die speelt nu ook bij United.. Zo'n club zou heel mooi zijn voor hem.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:05:10 #161
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159243899
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef Brammess het volgende:

[..]

LitmanenAFCA zegt iets wat klopt

Je verwacht het niet
Ik post al maanden normaal in dit topic hoor :')
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:11:36 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159244083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:58 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Misschien had je dan mijn hele post eens moeten lezen Badder, kun je niet gewoon een tijdje proberen om niet iedere keer gelijk een speler af te zeiken of alles te bekritiseren, maar gewoon een beetje normaal te praten hier over Ajax en de spelers, dat negatieve hoeft echt niet jongen, dan gaan we je bijdrages vast meer waarderen en hoef jij je nooit meer aangevallen te voelen..

Ik geloof ook niet dat El Ghazi de absolute top gaat halen, maar hij is zeker een groot talent, nu de laatste stap nog.. Zijn cijfers zijn iig prima, in zijn debuutjaar tien doelpunten, nu al op 8.. dat heeft Depay bijvoorbeeld niet gedaan in zijn eerste seizoenen en die speelt nu ook bij United.. Zo'n club zou heel mooi zijn voor hem.
Als je mijn posts even terugleest, dan kun je zelf vaststellen daar jouw persoonlijke aanval gewoon nergens op sloeg.

Het is gewoon een verschil van mening. Waarbij je ook nog kunt twisten over terminologie. Ik vind hem een talentvolle speler, jullie een groot talent. Nou prima, geen reden om zo debiel te gaan doen zoals Litmanen en jij met dat persoonlijke gezeik steeds. Dat is pas kut voor dit topic. Ik houd het tenminste inhoudelijk, of je het er nu mee eens bent of niet.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:12:45 #163
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159244125
John van Zweden maakt zich weer onsterfelijk belachelijk bij Jinek.

De spreekkoren vielen wel mee en Ajax is hypocriet :')
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:15:43 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159244218
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef FritzWepper het volgende:

Ik hoop dat hij afgemaakt wordt door Jinek?
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:23:40 #165
356891 Abed
hooggeleid
pi_159244452
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef FritzWepper het volgende:

Zelden zo'n debiel gezien.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:24:04 #166
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159244466
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je mijn posts even terugleest, dan kun je zelf vaststellen daar jouw persoonlijke aanval gewoon nergens op sloeg.

Het is gewoon een verschil van mening. Waarbij je ook nog kunt twisten over terminologie. Ik vind hem een talentvolle speler, jullie een groot talent. Nou prima, geen reden om zo debiel te gaan doen zoals Litmanen en jij met dat persoonlijke gezeik steeds. Dat is pas kut voor dit topic. Ik houd het tenminste inhoudelijk, of je het er nu mee eens bent of niet.
Lieverd ik val je niet persoonlijk aan, ik bekritiseer alleen de manier waarop je je profileert..
Dingen zeggen als: Als je in dit Ajax een van de meest dreigende aanvallers bent, dan is dat geen argument om iemand een groot talent te noemen. Dat zou je ook anders kunnen verwoorden maar je valt hiermee dus gelijk Ajax weer aan, want misschien is het juist des te knapper dat hij "in dit Ajax" nog redelijk veel scoort voor een speler die pas aan zijn tweede jaar bezig is.
Of zeggen dat hij niet zo veel heeft gescoord is gewoon weer trollerig bezig zijn (want zijn cijfers zeggen iets anders) maar ik schat je wel zo hoog in dat je dat weet.. Als het onbewust gaat moet je misschien gewoon je post eens nalezen voor je op invoeren drukt, en kijken waarom mensen toch steeds vinden dat je aan t trollen bent, en Ajax constant afzeikt.. als meerdere mensen t zeggen, ligt het dan aan al die andere mensen?
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:30:10 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159244645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Lieverd ik val je niet persoonlijk aan, ik bekritiseer alleen de manier waarop je je profileert..
Dingen zeggen als: Als je in dit Ajax een van de meest dreigende aanvallers bent, dan is dat geen argument om iemand een groot talent te noemen. Dat zou je ook anders kunnen verwoorden maar je valt hiermee dus gelijk Ajax weer aan, want misschien is het juist des te knapper dat hij "in dit Ajax" nog redelijk veel scoort voor een speler die pas aan zijn tweede jaar bezig is.
Of zeggen dat hij niet zo veel heeft gescoord is gewoon weer trollerig bezig zijn (want zijn cijfers zeggen iets anders) maar ik schat je wel zo hoog in dat je dat weet.. Als het onbewust gaat moet je misschien gewoon je post eens nalezen voor je op invoeren drukt, en kijken waarom mensen toch steeds vinden dat je aan t trollen bent, en Ajax constant afzeikt.. als meerdere mensen t zeggen, ligt het dan aan al die andere mensen?
Ga het nou maar weer over Ajax hebben, dit gezever van je ken ik onderhand.

Nogmaals, inhoudelijk reageren, of mijn posts negeren. Dat zijn je opties.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:34:09 #168
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159244768
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ga het nou maar weer over Ajax hebben, dit gezever van je ken ik onderhand.

Nogmaals, inhoudelijk reageren, of mijn posts negeren. Dat zijn je opties.
Dank je voor deze inhoudelijke reactie, probeer je nou gewoon een beetje aan te passen dit is t Ajax topic we zitten echt niet te wachten op dat negatieve gedoe..

[ Bericht 0% gewijzigd door Loserkid op 19-01-2016 23:43:03 ]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:48:23 #169
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159245099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:34 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dank je voor deze inhoudelijke reactie, probeer je nou gewoon een beetje aan te passen dit is t Ajax topic we zitten echt niet te wachten op dat negatieve gedoe..
Euh. Je wilt beweren dat hier alleen positiviteit wordt gepost?

Jij leest hier wel eens vaker?

Of mag negativiteit alleen als je een Ajax UI hebt?
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:57:42 #170
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159245266
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Euh. Je wilt beweren dat hier alleen positiviteit wordt gepost?

Jij leest hier wel eens vaker?

Of mag negativiteit alleen als je een Ajax UI hebt?
Het gaat om de manier waarop.. en dat weet je nu best wel eens, en weetje toen ik puberde was ik wel s negatief over me ouders tegen mijn vrienden, maar denk je dat mijn vrienden negatief over mijn ouders moesten gaan praten? :P
pi_159245625
MikeVerweij twitterde op woensdag 20-01-2016 om 00:13:04 Vandaag in @telesport het laatste nieuws over @AElGhazi7 en @acmilan #Ajax reageer retweet
pi_159246309
quote:
De Boer sluit terugsturen van Sanogo naar Londen niet uit
Woensdag, 20 januari 2016 om 00:40
Ajax liet voor aanvang van dit seizoen Kolbeinn Sigthórsson naar Nantes FC gaan, nadat het zich had verzekerd van het aanblijven van Arek Milik. Als extra optie in de punt van de aanval huurde Frank de Boer de Fransman Yaya Sanogo van Arsenal, maar de kans is aanwezig dat er deze maand nog een spits bij komt in Amsterdam. Milik is namelijk de enige op wie De Boer kan rekenen en dat is te beperkt. Sanogo zou juist wel eens weg kunnen gaan uit de hoofdstad.
/
Milik maakte in zestien competitieduels vooralsnog acht doelpunten. Achter hem valt Arsenal-huurling Sanogo zwaar tegen: hij mocht alleen drie keer invallen, kampte met fysieke tegenslag en speelde op 12 september voor het laatst mee in de competitie. In een interview met AT5 zegt De Boer dat hij ‘bestookt’ wordt met spitsen sinds duidelijk is dat Ajax in de markt is voor een extra centrumaanvaller.

“Zowel in de vriendenkring als door zaakwaarnemers die mij bestoken, maar het meeste natuurlijk Marc Overmars. Het blijft verschrikkelijk lastig: je wilt iemand die direct inzetbaar is en echt het verschil kan maken en je echt kampioen kan maken, mede met andere selectiespelers. En die hebben we nog niet gevonden”, aldus De Boer. De coach van Ajax zegt dat er een probleem kan ontstaan wanneer Milik op 1 februari geblesseerd raakt.
/
Achter de Poolse topscorer heeft De Boer maar weinig opties. Bovendien ligt de lat voor Ajax hoog. Voor de toekomst is Kasper Dolberg een geschikte kandidaat, zo vindt de trainer, maar die is nog jong en moet nog stappen maken. Sanogo moet er volgens De Boer eerst voor zorgen dat hij honderd procent fit wordt: dat is hij nog niet. “We moeten hem continu in de gaten houden en daar kunnen we eigenlijk niet op wachten. Ik moet er zeker zijn dat wanneer Pietje geblesseerd is, Kareltje op zijn plek kan staan.”

De Boer bestrijdt dat Ajax’ scoutingsapparaat zich vergist heeft in Sanogo. De voetbalkwaliteiten zijn er en de trainer ziet de Fransman als een goed aanspeelpunt. Qua fysiek en door omstandigheden is het de club en Sanogo echter niet gelukt om alles eruit te halen. Wanneer De Boer gevraagd wordt of Sanogo terugsturen naar Arsenal een optie is, zegt hij: “We zijn wel druk bezig. Dat maakt het ook weer eventueel makkelijker voor andere mensen. Voor Dolberg? Tuurlijk.”
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_159246547
’El Ghazi niet te koop’
Marc Overmars reageerde op Italiaanse berichten dat Anwar El Ghazi op weg zou zijn naar AC Milan. ,,Er is in principe niemand te koop”, aldus de directeur van Ajax, die alleen bij niet te weigeren transfersommen zaken wil doen. ,,En niemand heeft zich tot dusver voor Anwar gemeld.” Bij El Ghazi’s vorige managementbureau Essel Sports werd er wel aangeklopt. AC Milan én Internazionale informeerden naar de contractsituatie van de buitenspeler. Omdat El Ghazi tot de zomer van 2019 bij Ajax vastligt, zijn de bedragen die in de Italiaanse media de ronde doen (rond de 15 miljoen) te laag om bij Overmars aan tafel te komen.
In het geval van Riechedly Bazoer was Napoli bereid meer dan 25 miljoen euro te betalen, een bedrag dat kon oplopen tot boven de 40 miljoen euro. Bazoer wilde zelf niet. Nicolai Boilesen, Ricardo van Rhijn en Thulani Serero hebben vernomen dat ze mogen vertrekken.
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:01:28 #174
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159247397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 01:15 schreef Brammess het volgende:
’El Ghazi niet te koop’
Marc Overmars reageerde op Italiaanse berichten dat Anwar El Ghazi op weg zou zijn naar AC Milan. ,,Er is in principe niemand te koop”, aldus de directeur van Ajax, die alleen bij niet te weigeren transfersommen zaken wil doen. ,,En niemand heeft zich tot dusver voor Anwar gemeld.” Bij El Ghazi’s vorige managementbureau Essel Sports werd er wel aangeklopt. AC Milan én Internazionale informeerden naar de contractsituatie van de buitenspeler. Omdat El Ghazi tot de zomer van 2019 bij Ajax vastligt, zijn de bedragen die in de Italiaanse media de ronde doen (rond de 15 miljoen) te laag om bij Overmars aan tafel te komen.
In het geval van Riechedly Bazoer was Napoli bereid meer dan 25 miljoen euro te betalen, een bedrag dat kon oplopen tot boven de 40 miljoen euro. Bazoer wilde zelf niet. Nicolai Boilesen, Ricardo van Rhijn en Thulani Serero hebben vernomen dat ze mogen vertrekken.
niemand is te koop, behalve Nicolai Boilesen, Ricardo van Rhijn en Thulani Serero.

Als dit echt zo is, schouderklopje voor Marc, eerlijk is eerlijk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:13:50 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159247468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

niemand is te koop, behalve Nicolai Boilesen, Ricardo van Rhijn en Thulani Serero.

Als dit echt zo is, schouderklopje voor Marc, eerlijk is eerlijk.
15 miljoen voor El Ghazi. Kom op zeg. Die laat je voor dat bedrag toch direct vertrekken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')