goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de osseworst rond gaat weet je dat het gezellig is
Ik heb het zeker kunnen waarderen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel 2 hele vermakelijke fouten
Ben jij dan in Groningen?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen thuis op vrijdag, dat verwacht je niet
Als jij daar zin in hebt gaan we dan misschien wel samen naar die wedstrijdquote:Op zondag 17 januari 2016 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, als Groningen thuis speelt ben ik in de buurt
Volgens mij kan ik welquote:Op zondag 17 januari 2016 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij daar zin in hebt gaan we dan misschien wel samen naar die wedstrijd
Maar daar kom ik nog op terug
Hoe is het mogelijk?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen thuis op vrijdag, dat verwacht je niet
Ben benieuwd hoeveel geld Wang daarvoor nog niet heeft overgemaakt om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk?
ADO speelt dit seizoen ineens opvallend vaak thuis op zondag
Kappen nu met die grapjes over Wang.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel geld Wang daarvoor nog niet heeft overgemaakt om dat voor elkaar te krijgen
Wat een debiel is dat zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Arno Vermeulen had vandaag zijn topvorm te pakken. Even jezelf in het middelpunt zetten als commentator met eigen meningen en opvattingen in plaats van de wedstrijd te verslaan.
De grote Arno-show.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Arno Vermeulen had vandaag zijn topvorm te pakken. Even jezelf in het middelpunt zetten als commentator met eigen meningen en opvattingen in plaats van de wedstrijd te verslaan.
Arno maakt met zijn alziende oog doellijntechnologie overbodigquote:Op zondag 17 januari 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is inderdaad het meest storende wat Arno kan doen. Zijn eigen mening laten doorschemeren. Grueter heeft dat dan weer minder erg, behalve als Messi speelt.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De grote Arno-show.
Zou me ook niets verbazen als ze de naam van dit programma daarin veranderen.
jA?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Hebben ze elke week dezelfde gasten ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Hebben ze elke week dezelfde gasten ofzo
Kaiserslautern was beter.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
Vitesse is nog altijd de beste promovendus ooit door meteen Europees voetbal te halen
Het was inderdaad een minder interessante wedstrijd zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
Deze samenvatting kan je ookn schriftelijk afdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |