goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de osseworst rond gaat weet je dat het gezellig is
Ik heb het zeker kunnen waarderen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel 2 hele vermakelijke fouten
Ben jij dan in Groningen?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen thuis op vrijdag, dat verwacht je niet
Als jij daar zin in hebt gaan we dan misschien wel samen naar die wedstrijdquote:Op zondag 17 januari 2016 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, als Groningen thuis speelt ben ik in de buurt
Volgens mij kan ik welquote:Op zondag 17 januari 2016 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij daar zin in hebt gaan we dan misschien wel samen naar die wedstrijd
Maar daar kom ik nog op terug
Hoe is het mogelijk?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen thuis op vrijdag, dat verwacht je niet
Ben benieuwd hoeveel geld Wang daarvoor nog niet heeft overgemaakt om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk?
ADO speelt dit seizoen ineens opvallend vaak thuis op zondag
Kappen nu met die grapjes over Wang.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel geld Wang daarvoor nog niet heeft overgemaakt om dat voor elkaar te krijgen
Wat een debiel is dat zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Arno Vermeulen had vandaag zijn topvorm te pakken. Even jezelf in het middelpunt zetten als commentator met eigen meningen en opvattingen in plaats van de wedstrijd te verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |