Dat zei alleen Tortugal, een fr12-figuur.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gustafson is in potentie Europese top werd hier eerder geopperd.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke gek heeft dat nou weer geroepen?
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:49 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat Gustafson gaat uitblinken vandaag. Die komt nog wel in de Europese top.
PSV uit een goede wedstrijd? Eerste helft was goed, tweede helft matig. Standard thuis ook niet veel gecreëerd, en Sevilla thuis 2 kansen 2 goals. Prima, maar zo geweldig was het nou ook allemaal weer niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
AZ, PSV uit, Sevilla, Standard Luik.
Feyenoord stapte dat seizoen ook niet geheel ontoevallig af van de methode Verheijen. Ze wisten niet hoe snel ze hem dit seizoen weer bij de club moeten betrekkenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is hem overigens bij PSV al meerdere malen verteld door professionals op dat gebied.
Vilhena kreeg zo wel de kans. Clasie en De Vrij idem. Oké, die waren een jaar ouder. Maar Gustafson is er de komende jaren ook nog neem ik aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schuurman van 17 jaar oud even op 10 gooien. Right.
Jij weet nu al dat Gustafson volgend jaar speelt?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vilhena kreeg zo wel de kans. Clasie en De Vrij idem. Oké, die waren een jaar ouder. Maar Gustafson is er de komende jaren ook nog neem ik aan.
En toch speelden we onder Rutte bij vlagen een soort voetbal dat ik in 10 jaar niet gezien heb bij Feyenood.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bovendien staan tegenover die goede wedstrijden een eindeloze rij 0-0'tjes, nipte overwinningen en nipte nederlagen. (NAC uit, Go Ahead thuis)
Wat voetbal betreft was het een aantal maanden genieten ja, afjagen, druk zetten, heerlijk tikken soms. Maar zoals altijd hield het elftal dat niet klaar, dankzij Fredje. En dat had je van te voren kunnen weten.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg wat je wil over Rutte, ik heb wedstrijden onder leiding van die man gezien op zó'n niveau, dat heb ik zeker in 10 jaar niet gezien in de Kuip. Ik noem bijvoorbeeld Ajax thuis.
Ze combineerden in sommige potten echt zo bizar, dat lijkt geen een trainer bij ons elftal erin te krijgen. Rutte flikte dát in ieder geval wel.
Verder had ik het schijt aan sliske. "Ik weet niet of ik het Feyenoordgevoel kan overbrengen op de spelers". Dat riep meneer in Oktober 2014, 8 weken werkzaam voor de club o.i.d.
Mja, ik onderstreep eigenlijk alles wat je hier zegt. Zoals wel vaker. Ouwe rukkerquote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat voetbal betreft was het een aantal maanden genieten ja, afjagen, druk zetten, heerlijk tikken soms. Maar zoals altijd hield het elftal dat niet klaar, dankzij Fredje. En dat had je van te voren kunnen weten.
En ik vind het helemaal geen verkeerde vent, die Fred. Ja, hij zegt domme dingen soms, maar bij hem heb ik het idee dat het puur uit ongemakkelijkheid is.
Verheijen is een vreselijke zelfingenomen lul, maar op zijn vakgebied een topper. Had het veel verder kunnen schoppen nog als hij wat vriendelijker zou zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord stapte dat seizoen ook niet geheel ontoevallig af van de methode Verheijen. Ze wisten niet hoe snel ze hem dit seizoen weer bij de club moeten betrekken
Nee, ben ik met je eens. Behalve Kuyt en Gustafson kán het worden. Elia ben ik nog niet over uit (en dan is het al te laat eigenlijk). Elia heeft een paar goeie wedstrijden gespeeld, maar die speelde hij ook bij Southampton, waar na het weer 3 keer niets was. Net als hier dus. Moet echt verbeteren wil ik hem een goeie aankoop noemen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Van Geel is er prima in om een club uit de financiële shit te helpen en spelers voor een groot bedrag te verkopen, maar qua aankopen komt hij constant met middelmaat aan.
Geen één speler die door jullie is gekocht dit seizoen vind ik nou echt Feyenoord-waardig.
Mwah. Hij is niet slecht. Maar hij weet zijn zogenaamde geweldigheid wel erg goed te extrapoleren en geloofwaardig te maken voor mensen als jij die het slikken als zoete koek.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verheijen is een vreselijke zelfingenomen lul, maar op zijn vakgebied een topper. Had het veel verder kunnen schoppen nog als hij wat vriendelijker zou zijn.
De Vrij kwam er in na allerlei blessures geloof ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat Gustafson volgend jaar speelt?
Vilhena kreeg zo die kans omdat Feyenoord geen cent had om uit te geven en spelers in het eerste nodig had. Wijnaldem is zo idem op zestien(!)jarige leeftijd in het eerste gekomen. Dat is natuurlijk totaal niet optimaal voor de ontwikkeling van zo'n speler.
Clasie is eerst een jaar gaan rijpen bij Excelsior én heeft zich daar kunnen bewijzen. Wederom een slecht voorbeeld dus.
De opkomst van De Vrij kan ik me niet meer herinneren.
Botteghin. Dat is tegen alle verwachtingen bij mij iig. in een heel degelijke CV gebleken.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Scrummie het volgende:
De rest voegt of niets of te weinig toe (en ik kan nu een heel opstel gaan tikken over Vilhena, Boetius, maar daar heb ik gewoon geen zin in).
Deze bewaar ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mja, ik onderstreep eigenlijk alles wat je hier zegt. Zoals wel vaker. Ouwe rukker
Oh, die is nu ietsjes ouder dan ik dacht. Wat gaat de tijd snel.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Vrij kwam er in na allerlei blessures geloof ik.
Schuurman wordt over een maandje 19 trouwens. Prima leeftijd om te debuteren.
Hm ja. Qua CV is die prima. Maar ik had dat geld liever in een linksback gestopt zodat je niet had lopen te hannesen met Nelom nog, zoals vandaag, daarom noemde ik hem niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Botteghin. Dat is tegen alle verwachtingen bij mij iig. in een heel degelijke CV gebleken.
Ik vond Nelom eigenlijk wel zeer behoorlijk spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm ja. Qua CV is die prima. Maar ik had dat geld liever in een linksback gestopt zodat je niet had lopen te hannesen met Nelom nog, zoals vandaag, daarom noemde ik hem niet.
Ik heb hem vanuit mijn werk meermaals ontmoet en het is echt inhoudelijk een kanjer. En daar zouden veel meer collega's van hem het mee eens zijn, als hij door zijn zelfingenomenheid de gun-factor niet zo gruwelijk tegen had.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah. Hij is niet slecht. Maar hij weet zijn zogenaamde geweldigheid wel erg goed te extrapoleren en geloofwaardig te maken voor mensen als jij die het slikken als zoete koek.
Er is een verschil tussen fysiek (spieren, kracht) en uithoudingsvermogen. De methode Verheijen is vooral gericht op balans tussen die twee, waar Rutten gewoon op alle vlakken overtraind. Een speler als Clasie was nu veel verder geweest als hij al die tijd onder Verheijen had kunnen werken.quote:Het probleem met de methode Verheijen de andere kant op, is dat ik er heilig van overtuigd ben dat zijn methode spelers belemmert om fysiek op het niveau Engeland te komen. En dát lijkt me juist weer een enorm probleem.
Dat viel me ook alleszins mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Nelom eigenlijk wel zeer behoorlijk spelen.
Exact dit dus. Ik twijfel daardoor ook enorm aan de 'methode Verheijen'. Ik snap zijn gedachtegang wel, maar is dat niet beter voor spelers die fysiek al top zijn, en niet zoals we in Nederland op dit moment nog maar 'jochies' zijn? Lastig verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah. Hij is niet slecht. Maar hij weet zijn zogenaamde geweldigheid wel erg goed te extrapoleren en geloofwaardig te maken voor mensen als jij die het slikken als zoete koek.
Het probleem met de methode Verheijen de andere kant op, is dat ik er heilig van overtuigd ben dat zijn methode spelers belemmert om fysiek op het niveau Engeland te komen. En dát lijkt me juist weer een enorm probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |