twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:24:34Opvallend: de doelpuntenmakers van de zege op Feyenoord in De Kuip zijn dezelfde als eerder dit seizoen bij de thuiszege op ManUnited #PSV reageer retweet
Opvallend.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:24:34Opvallend: de doelpuntenmakers van de zege op Feyenoord in De Kuip zijn dezelfde als eerder dit seizoen bij de thuiszege op ManUnited #PSV reageer retweet
Wowww bedanktquote:Op zondag 17 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Illuminatiequote:Op zondag 17 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe was ADO? Heb niks gezienquote:Op zondag 17 januari 2016 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord supporters hebben alvast het evenement gepland om de derde plek te vieren op de Coolsingel
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelijkspel was terecht geweest.
Wel teleurstellend. 0 punten tegen je rivaalquote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelijkspel was terecht geweest.
Gelukkig deed Heracles het vrijdagavond ook al prima tegen Twentequote:Op zondag 17 januari 2016 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel teleurstellend. 0 punten tegen je rivaal
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig deed Heracles het vrijdagavond ook al prima tegen Twente
2-0 thuis Hansquote:Op zondag 17 januari 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik, want hij bette met mij om een jaar Schreuder UIquote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar weet niemand meer van, behalve de Heracles supporters zelf.
Weet je die 0-1 nog dit seizoen?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar weet niemand meer van, behalve de Heracles supporters zelf.
Flinke progressie geboekt, vorig seizoen was het nog 1-3. Volgend seizoen winnen wij weer.quote:
Dit linkje is de enige oplossingquote:Op zondag 17 januari 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens, ik zat er flink naast met mijn 1-1 voorspelling. Ik hoop dat jullie me op zijn minst nog een heel klein beetje serieus kunnen nemen na er zo enorm naast te hebben gezeten.
Oke jij bent moeilijk mad te krijgenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flinke progressie geboekt, vorig seizoen was het nog 1-3. Volgend seizoen winnen wij weer.
Daar is wel wat voor nodig ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke jij bent moeilijk mad te krijgen
Hun warenquote:
Uiteraard, samen met Hansie Hansiequote:Op zondag 17 januari 2016 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tagliano en ik gaan naar NEC - Willem II kijken.
twitter:SjaakBral twitterde op zondag 17-01-2016 om 14:36:13Breaking: oerwoudgeluiden bij @ADODenHaag verklaarbaar. Dit is de eerste wedstrijd van deze Chinese club in het jaar van de Aap. reageer retweet
Ja leuk, bagatelliseer het maar.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:SjaakBral twitterde op zondag 17-01-2016 om 14:36:13Breaking: oerwoudgeluiden bij @ADODenHaag verklaarbaar. Dit is de eerste wedstrijd van deze Chinese club in het jaar van de Aap. reageer retweet
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was die speler die al heel veel wedstrijden had gespeeld het afgelopen jaar (meeste achter elkaar) maar dit weekend niet kon spelen. Meijers?
ADOquote:Op zondag 17 januari 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
Was Den Haag kansloos vandaag, of?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk hele wedstrijd maar één grote kans gehad, die kopte Havenaar van dichtbij in de handen van Cillessen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was Den Haag kansloos vandaag, of?
Van der Struijk is ex-Vitessequote:Op zondag 17 januari 2016 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben de homo's van Vites hier mee te maken?
Nee maar het is ook geen kutwedstrijd imoquote:Op zondag 17 januari 2016 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis tot nu toe niet ultiem genot.
Onder andere. Zo kijk ik ook PL voetbal en zijn jullie in het topic natuurlijk ook dolkomischquote:
Foxie leest met je meequote:Op zondag 17 januari 2016 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willem II blijft maar ontsnappen.
Rickert wilde ons doen geloven dat dat een goede wedstrijd zou zijnquote:
Rickert moet je niet altijd even serieus nemen. Al had ik ook nog wel hoop dat Liverpool wat leuks zou laten zienquote:Op zondag 17 januari 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rickert wilde ons doen geloven dat dat een goede wedstrijd zou zijn
als het aan mij ligt nog 5.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat Santos en Limbombe nog een doelpunt maken.
Ik heb geen Ziggo Sportquote:Op zondag 17 januari 2016 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
De favoriete trainer van Opper op Ziggo Sport.
Een groot gemis al ben ik anti ziggo.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zonde, nu mis je de analyses van John van den Brom op Ziggo Sport.
Wij typen gewoon 'Ziggo' hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeite doen om geen Ziggo te typen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Ziggo
Hoe ver staat jouw client Shakira open?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij er op attendeert dat ik nog een paar openstaande clients had.
En willen, gezien de contracten, al ligt Limbombe tot 2017 vastquote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd of ze Santos en Limbombe kunnen behouden.
Ah, niks gemist dus. Gelukkig maar.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk hele wedstrijd maar één grote kans gehad, die kopte Havenaar van dichtbij in de handen van Cillessen.
Ajax had trouwens ook nauwelijks mogelijkheden.
Barca-Bilbo dusquote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Youri Mulder
Dick Advocaat
Sjoerd Mossou
Dat wel, trekt vervolgens wel weer zijn been enigszins terug. In ieder geval bijzonder dom om daarna als een debiel in te komen met geel op zakquote:
Gezien het feit dat je ziener met capslock schrijft zal het HMF wel geweest zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie riep dat er vandaag nog 2 rode kaarten zouden vallen?
Die persoon is een ZIENER
Mooi dat ik ging bikken.quote:
Tong heeft zijn wikipediapagina waarschijnlijk nog wel onder zijn ctrl c staanquote:Op zondag 17 januari 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat ik ging bikken.
Wie is Kenneth Perez?
Oei, dat kan veel pijn doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stootte net mijn rechterkleineteen heel erg.
Eens en bedankt. Je hele leven flitst aan je voorbij en de gedachte dat je wel eens je nagel gescheurd hebt. Gelukkig is dat slechts bedrog.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat kan veel pijn doen.
Sterkte!
Ik ook, al schijnt dat te maken te hebben met een plaats in de manager voor Jones, Santos en Limbombequote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor NEC. Dan weet u dat alvast.
Ik gun de Groninger ook wat spelplezier, maar dan moet eerst die afzichtelijke Van de Looi verdwijnen. Maar Groningers zijn dom en gaan met Looi in gesprek voor een contractverlenging.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, al schijnt dat te maken te hebben met een plaats in de manager voor Jones, Santos en Limbombe
Van de Looiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun de Groninger ook wat spelplezier, maar dan moet eerst die afzichtelijke Van de Looi verdwijnen. Maar Groningers zijn dom en gaan met Looi in gesprek voor een contractverlenging.
Ik schreef thuiswinst op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een gelijkspel opgeschreven.
Die Janga kan ze wel lekker in knikken.quote:
Nijhuis fluit GRO-NEC?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:19 schreef Brammess het volgende:
Nijhuis moet MVV - OSS fluiten
Hopelijk lijdt dit een depressie in bij Johan Derksen.
MVV-OSS wordt gefloten door Berben.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dan was het gussebuyuk
Ze lijken vanaf achter verdomd veel op elkaar.
NEC speelt wel heel degelijk ja. Alleen AZ - NEC was een leuke wedstrijd van ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:30 schreef hafcfan het volgende:
Wat zijn NEC en fcg toch vreselijk kut om naar te kijken dit seizoen.
Appiah volgens Jan Jood.quote:
Gewoon laf. Je zult er maar een sc hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC speelt wel heel degelijk ja. Alleen AZ - NEC was een leuke wedstrijd van ze.
Die zullen wel tevreden zijn met een 5e plaats. Maar echt aantrekkelijk is het zeldenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon laf. Je zult er maar een sc hebben.
Als promovendus 5e staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon laf. Je zult er maar een sc hebben.
Is er niet. Vitesse heeft teveel wedstrijden waar het niet á la Bosz is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de leukst voetballende ploeg van de eredivisie dit seizoen?
Eigenlijk is het niveau overal vrij laag, ook bij ploegen die vaak wel leuk voetballen. PSV op de goede momenten is het mooist, maar die hebben ook enorme dalen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg FC Utrecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er niet. Vitesse heeft teveel wedstrijden waar het niet á la Bosz is.
Zijn we het weer met elkaar eensquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niveau overal vrij laag, ook bij ploegen die vaak wel leuk voetballen. PSV op de goede momenten is het mooist, maar die hebben ook enorme dalen.
Tis ook wel een beetje dat er geen écht mooi voetballende ploeg met voldoende kwaliteit is inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Dat valt ook weer mee.
Heracles staat in de winterstop 4e met Zomer en Weghorst. Wat is je punt ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als promovendus 5e staan.
''Je zal er maar een seizoenskaart hebben''
Ja, is gewoon zo. Vitesse speelt vaak traag, PEC is niets zoals afgelopen jaren, Heracles verdedigt alleen maar. We hebben ook niet zo'n "als we maar meer scoren dan we er doorlaten"-ploeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn we het weer met elkaar eens.
Voor goed voetbal kijk ik tegenwoordig alleen naar Barcelona of Bayern.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis ook wel een beetje dat er geen écht mooi voetballende ploeg met voldoende kwaliteit is inderdaad.
Aantrekkelijk voetbal.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:38 schreef Tchock het volgende:
Maar jongens, leuk is niet hetzelfde als mooi of goed.
Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Barcelona de laatste jaren absoluut niet leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:38 schreef Tchock het volgende:
Maar jongens, leuk is niet hetzelfde als mooi of goed.
Logisch. Hier lopen alleen maar debielen en als je er wat van kan word je meteen weggekocht. Dit wordt alleen maar erger en erger.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis ook wel een beetje dat er geen écht mooi voetballende ploeg met voldoende kwaliteit is inderdaad.
gewoon afschaffen de Eredivisiequote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Logisch. Hier lopen alleen maar debielen en als je er wat van kan word je meteen weggekocht. Dit wordt alleen maar erger en erger.
Want?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Barcelona de laatste jaren absoluut niet leuk.
Gepriegel, gepiel, alleen Messi liet wat zien.quote:
beneliga.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
gewoon afschaffen de Eredivisie
Ik zal er echt niks aan missen op mijn club na dan. Beneliga lijkt me nog wel lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
gewoon afschaffen de Eredivisie
Over welke jaren van gepriegel praat je nu?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gepriegel, gepiel, alleen Messi liet wat zien.
Nu is het spel van Barcelona voor mijn gevoel vlotter en efficienter.
Slechter zal het niet worden en het rechterrijtje eredivisie ken je missen als kiespijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk naïef als je denkt dat het daarmee beter gaat.
Vitesse heeft gewoon te weinig kwaliteit om dat elke wedstrijd te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er niet. Vitesse heeft teveel wedstrijden waar het niet á la Bosz is.
2012-2014. En ook nog in het eerste deel van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over welke jaren van gepriegel praat je nu?
Joe. Uiteindelijk wordt dat ook weer een competitie waar het uiteindelijk zoals nu wordt.quote:
Alsnog beter dan nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joe. Uiteindelijk wordt dat ook weer een competitie waar het uiteindelijk zoals nu wordt.
Die concurrentieslag verlies je toch wel vanwege het geld.
Ja, woehoe. Lekker met Groningen tegen Kortrijk gaan spelen. Zit toch geen hond op te wachten.quote:
Groningen-Excelsior wel zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, woehoe. Lekker met Groningen tegen Kortrijk gaan spelen. Zit toch geen hond op te wachten.
Ik zie liever potjes erbij tegen Anderlecht/Brugge/Gent/Genk. Krijg je ook een mooie 2e divisie met veel mooie stadions.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, precies. Laten we dat probleem niet groter maken.
Het zorgt er alleen maar voor dat een hele berg clubs uit het rechterrijtje eredivisie failliet gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De BeNeLiga oplossing is zo 2013.
Ik krijg weer paniekaanvallen van al die topics waar we de hele kloonreeks van Bojan van zijn luchtfiets af moesten schoppen. De argumenten voor een Beneliga zijn een en al luchtfietserij
Lekker naar Cambuur - Mechelen kijkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zorgt er alleen maar voor dat een hele berg clubs uit het rechterrijtje eredivisie failliet gaan.
Alsof jij naar Cambuur- Willem 2 kijkt gekkiequote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker naar Cambuur - Mechelen kijken
Je moet van de Nederlandse arbitrage niet te veel verwachtenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Higler?Dat was toch voordeel, teringdebiel.
Opstelling #Vitesse ongewijzigd voor duel met #Ajax: Room; Diks, Werff, Kruiswijk, Ota; Yeini, Vako, Nakamba; Rashica, Solanke wn Brownquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet van de Nederlandse arbitrage niet te veel verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk speelt Ota de rest van het jaar. Best goedkoop voor in de manager.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opstelling #Vitesse ongewijzigd voor duel met #Ajax: Room; Diks, Werff, Kruiswijk, Ota; Yeini, Vako, Nakamba; Rashica, Solanke wn Brown
[ afbeelding ]
Ik kots op Rob Maasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opstelling #Vitesse ongewijzigd voor duel met #Ajax: Room; Diks, Werff, Kruiswijk, Ota; Yeini, Vako, Nakamba; Rashica, Solanke wn Brown
[ afbeelding ]
Het lijkt me dan wel weer hilarisch als Brown er morgen twee maaktquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dunne versie van Edwin Winkels.
Tegenover Tete wordt dat een uitdaging.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me dan wel weer hilarisch als Brown er morgen twee maakt
Ik denk dat Tete lekker mag zwemmen aangezien Brown toch meer centraal dan op links looptquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenover Tete wordt dat een uitdaging.
Dat zei ik je voor die tijd alquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles wijst erop dat het 0-0 wordt in Groningen na 90 minuten voetbal.
Komt gewoon een kooltje van Limbombe aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles wijst erop dat het 0-0 wordt in Groningen na 90 minuten voetbal.
Rikkert heeft maar mooi het debuut van Scamacca in het betaald voetbal gevisualiseerd.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:24:22Gianluca Scamacca vergeet deze avond in Venlo nooit. Het debuut van de Italiaan als profvoetballer, bij Jong #PSV https://t.co/yPvLzARtFz reageer retweet
Veel goeie ballen op Limbombe in de counter iigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt gewoon een kooltje van Limbombe aan.
1-1.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel gaat de graafschap morgen winnen jongens zeg het maar?
Het is mijn laatste wedstrijd morgenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
hafcfan zit in een depressieve fase wat betreft Heracles. Opdat God hem op het rechte pad moge helpen.
Ga je naar Italië?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is mijn laatste wedstrijd morgen
Jezelf indekken tegen De Graafschap.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
hafcfan zit in een depressieve fase wat betreft Heracles. Opdat God hem op het rechte pad moge helpen.
Hij heeft alleen het recht om zich voor dinsdag in te dekken. Voor morgen en volgende week vrijdag mag dat niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Jezelf indekken tegen De Graafschap.
hafcfan luistert te veel naar Davy
Je hebt ook het beschikkingsrecht over de afstandsbediening.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef Tchock het volgende:
Fluit anders gewoon af. Wat een zaadpot.
Hoezo? Graafschap is in vorm en wij niet. Ook Willem 2 is de favoriet tegen ons.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het recht om zich voor dinsdag in te dekken. Voor morgen en volgende week vrijdag mag dat niet.
Je indekken voor De Graafschap thuisquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? Graafschap is in vorm en wij niet. Ook Willem 2 is de favoriet tegen ons.
Willem II speelt thuis.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je indekken voor De Graafschap thuisEn is Willem II thuis of uit?
Dan is Willem II geen favoriet natuurlijk, maar t zou best kunnen.quote:
Let nu maar op. Heracles wint niks meer dit seizoen. Alles is wegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je indekken voor De Graafschap thuisEn is Willem II thuis of uit?
Ben benieuwd hoe Willem II het vertrek van Stijn Wuytens oplost.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is Willem II geen favoriet natuurlijk, maar t zou best kunnen.
Heracles is sowieso een overrated elftal door de media. Alles zat mee. Alleen Bruns, Darri en Hassani hebben nog kwaliteit, en Te Wierik vind ik wel een prima verdediger.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Let nu maar op. Heracles wint niks meer dit seizoen. Alles is weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |