SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mexican pepper en cream van Lays Sensationsquote:Op zondag 17 januari 2016 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, wat zijn, met het risico dat ik dit niet eens wilde weten, dan 'de beste chips van de wereld'.
Oh, spuit11.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Artoo het volgende:
Isa:
[ afbeelding ]
Ik bevestig de statement van Lonaa, trouwens. Deze zijn echt
Ja, die zijn lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Artoo het volgende:
Isa:
[ afbeelding ]
Ik bevestig de statement van Lonaa, trouwens. Deze zijn echt
Ik zal mn werkgever alvast bellen voor een ziekmelding 😛quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Ik denk dat je nu morgen 5kg aankomt en dood gaat.
Het was geen opgezet plan hoor.Ik was van plan om 7 km te gaan lopen maar dat liep wat uit de hand.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:23 schreef MutedFaith het volgende:
Het enige nadeel aan een maaltijd overslaan is dat je schema door de war is. De enige reden waarom het eten van ontbijt/lunch/diner helpt bij afvallen is de regelmaat. En dat je zo dus probeert te vootkomen dat je niet luncht en om 2 uur opeens alle chocolade in huis naar binnen stouwt, want honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |