Halve liter was genoegquote:
Het zou zomaar kunnen dat ik het als erg zoet ervaar, want suiker eet ik niet zoveel. Hoewel, in het weekend wil ik nog wel eens mijn eigen gemaakte dropshot drinken en dat is ook zoet.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Halve liter was genoegals je het trouwens té zoet vind kan je er altijd een beetje (soja) melk
bij flikkeren
Ja. je kan het ook met banaan doenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik het als erg zoet ervaar, want suiker eet ik niet zoveel. Hoewel, in het weekend wil ik nog wel eens mijn eigen gemaakte dropshot drinken en dat is ook zoet.
Het is trouwens wel een prijzige smoothie, dame.
Oh, dropshot recept kan ik er ook wel een keer bijkwakken in dat bak ouwe zak topic.
Ik doe minstens een jaar met een kilo suiker.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik het als erg zoet ervaar, want suiker eet ik niet zoveel. Hoewel, in het weekend wil ik nog wel eens mijn eigen gemaakte dropshot drinken en dat is ook zoet.
Het is trouwens wel een prijzige smoothie, dame.
Oh, dropshot recept kan ik er ook wel een keer bijkwakken in dat bak ouwe zak topic.
Heb je weleens gezien hoeveel die piepkleine flesje kosten?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aan de andere kant is een smoothie van alleen fruit ook duur.
Die avocado zal het wel heerlijk zacht maken ja. Net wat je zegt, dan blijkt je een knol van een avocado te hebben gekocht, of je knijpt erin, denkt dat ie rijp is, maar dan is ie nog keihard van binnen. En dan is het zonde van het geld.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja. je kan het ook met banaan doenmaar dit vind ik wél veel lekkerder, alleen als
ik geen avocado heb, of ik heb per ongeluk weer van die vieze rottedan doe ik het
met banaan![]()
Droprecept?ja doe dat maar dan
Dan neem je toch bloem en gist, maar, zelfrijzend is in feite ook gewoon bloem, droge gist en wat smaakstofjes waaronder vanille extract, alleen is dat al kant en klaar, whatever that may be....quote:Op zondag 17 januari 2016 14:12 schreef Mickeys het volgende:
Weer goede recepten voor de LDS persoon...
Denk erover om die van L2B te gaan proberen... weet alleen niet of zelfrijzend bakmeel gaat werken i.p.v. patentbloem en gist
Dat is héél lang zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe minstens een jaar met een kilo suiker.
Kan je nagaan, ik gebruik alleen 2 schepjes suiker in mijn dagelijkse kop koffie en af en toe een schepje bij de jus.quote:
Geen idee, daar let ik nooit op, want ik maak alles vers. Alles wat je zelf maakt is veel lekkerder. Als je het goed doet dan hè.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien hoeveel die piepkleine flesje kosten?dat is hélemaal duur en de rest
zit allemaal zooi bij, is helemaal niet lekker als je vers gewend bent....
Bij de jus? Waar is dat goed voor?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik gebruik alleen 2 schepjes suiker in mijn dagelijkse kop koffie en af en toe een schepje bij de jus.
Smaak, maar ik gebruik met hetzelfde doel ook wel honing en (Limburgse [chauvinist die ik ben]) appelstroop.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij de jus? Waar is dat goed voor?
Gaat niet worden zoals met gist, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder, dus rijst het pas in de oven. Je zou het kunnen maken en dan meteen in de oven mieteren, maar ik heb geen idee of het wat zal worden. Wie weet heb je een wereldrecept te pakken.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:12 schreef Mickeys het volgende:
Weer goede recepten voor de LDS persoon...
Denk erover om die van L2B te gaan proberen... weet alleen niet of zelfrijzend bakmeel gaat werken i.p.v. patentbloem en gist
Ah ja natuurlijk, suiker haalt net als zout de smaak op.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smaak, maar ik gebruik met hetzelfde doel ook wel honing en (Limburgse [chauvinist die ik ben]) appelstroop.
Dan pleur je er toch zelf wat bakpoeder bij.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat niet worden zoals met gist, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder, dus rijst het pas in de oven. Je zou het kunnen maken en dan meteen in de oven mieteren, maar ik heb geen idee of het wat zal worden. Wie weet heb je een wereldrecept te pakken.
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan pleur je er toch zelf wat bakpoeder bij.
Dat spul heet 'backin', van Dr. Oetker, koop je in een pakje met van die kleine zakjes, net zoals vanillesuiker.quote:
Ik heb hier wel een voorraadje van die meuk liggen, dus ik zóu het kunnen proberen binnenkort.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul heet 'backin', van Dr. Oetker, koop je in een pakje met van die kleine zakjes, net zoals vanillesuiker.
Meestal, afhankelijk van de hoeveelheid bloem zijn er een of twee theelepels nodig, die verhouding staat op het pakje aangegeven, dat is bij droge gist net zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een voorraadje van die meuk liggen, dus ik zóu het kunnen proberen binnenkort.
Jep, pakje per pond bloem meen ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal, afhankelijk van de hoeveelheid bloem zijn er een of twee theelepels nodig, die verhouding staat op het pakje aangegeven, dat is bij droge gist net zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |