Hey Tomquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Van der Heijden niet speelt, die is iedere wedstrijd wel goed voor minstens een fout.
Nelom v Pereiro is toch ook leuk Tomquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Van der Heijden niet speelt, die is iedere wedstrijd wel goed voor minstens een fout.
De achterlijkste opmerking van de dag-prijs gaat naar haags_kwartiertje!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat komt overal voor. Alleen nu bij Den Haag komt het weer in de media
Alleen hagenezen kunnen zo denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zou me persoonlijk doodschamen ADO-supporter zijnde, maar blijkbaar is 'het gebeurt overal dus het is zo erg allemaal niet' de redenatie van ADO-supporters.
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zou me persoonlijk doodschamen ADO-supporter zijnde, maar blijkbaar is 'het gebeurt overal dus het is zo erg allemaal niet' de redenatie van ADO-supporters.
Stijn is nu madquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.
gewoon negeren is het beste inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haags_kwartiertje ziet het probleem niet zo
Ik vind het een groter probleem dat die man van de Telegraaf dit zo uitvergroot.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haags_kwartiertje ziet het probleem niet zo
'Als ... zijnde' is dubbelopquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |