Ik ben gewoon niet zo dol op de combi van koffie en melkquote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Tchock het volgende: [..] Ik vind het maar raar als mensen hun koffie altijd hetzelfde drinken. Espresso met een borrel na het eten? Heerlijk. Cappuccino bij het ontbijt? Ook heerlijk.
Daar word ik zelfs onpasselijk van. Ik drink koffie puur.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo dol op de combi van koffie en melk
Ik drink vooral espresso's omdat ik te lui ben mijn melkopschuimer steeds af te wassen.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik drink altijd dezelfde koffie. Hooguit een ristretto tussendoor als ik haast heb.
Ik vind die poederespresso van Van Nelle erg lekker. Weinig moeite, veel smaak.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink vooral espresso's omdat ik te lui ben mijn melkopschuimer steeds af te wassen.
Nee sorry, oploskoffie pas ik absoluut voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die poederespresso van Van Nelle erg lekker. Weinig moeite, veel smaak.
Nice.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Ajax is het voorprogramma, Fey - PSV de hoofdact.
Behalve voor icecoffee 's zomers dan. Dat is de andere koffievariant die ik wel eens drink.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee sorry, oploskoffie pas ik absoluut voor.
Zwolle bazenclub.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC gister 5-2 gewonnen van SCHHeerlijk.
Mijn cluppie.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
Reya, 19 burgemeesters en 6 politiezones. Wat een zooi.
De lokale icosikaipentagon.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
19 burgemeesters en 6 politiezones. Wat een zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |