En FC kleuter staat ook nog voor ookquote:

Opso is een stabiele 7, veel te laag voor een Baas om een stijfje van te krijgenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso geen stijfje van opso krijg

Schaken schopte cillissen wel mooi in zn bek net. Die was even van de wereldquote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En FC kleuter staat ook nog voor ook

Een 7 wordt wel gauw een 8 na 15 bierquote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso is een stabiele 7, veel te laag voor een Baas om een stijfje van te krijgen

Heb je pics zodat we kunnen beoordelenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso is een stabiele 7, veel te laag voor een Baas om een stijfje van te krijgen

Bazen actie van Schakenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Schaken schopte cillissen wel mooi in zn bek net. Die was even van de wereld

Vraag maar aan Opso een naakt selfie, zal ze wel sturen denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb je pics zodat we kunnen beoordelen

Nee, stoppen met die autistenchatgroepquote:

Het is wachten totdat er pics van Opso de ronde doen in de WA groep. Die wat er zijn gedeeld zijn oude picsquote:Op zondag 17 januari 2016 14:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nee, stoppen met die autistenchatgroep

quote:Op zondag 17 januari 2016 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wachten totdat er pics van Opso de ronde doen in de WA groep. Die wat er zijn gedeeld zijn oude pics
quote:

Ik moet vanavond nog aan het werk, dus kan helaas nog niet aan het bierquote:

Zondagmiddag is weer terug gelukkig. Bier en voetbal, mannendagquote:Op zondag 17 januari 2016 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog aan het werk, dus kan helaas nog niet aan het bier![]()
#FML

Ik heb fases, soms eet ik ze maanden niet en dan opeens weer dagelijksquote:

Ik had er gewoon eentje in de pan gebakken met wat oliequote:Op zondag 17 januari 2016 14:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb fases, soms eet ik ze maanden niet en dan opeens weer dagelijks
Tosti's

Hier gaan ze altijd in de contactgrill. Een van de 2 dingen die ik van mn ex gekregen heb die ik niet weggeflikkerd heb.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had er gewoon eentje in de pan gebakken met wat olie

Goeden postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |