Boooh ik zie dit nu pas!quote:

En toch reageerde je er al op in de WAquote:Op zondag 17 januari 2016 09:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Boooh ik zie dit nu pas!
RUSTAAAAAAAAAAAAAAGH

Ohquote:Op zondag 17 januari 2016 11:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
En toch reageerde je er al op in de WA

Liever nietquote:Op zondag 17 januari 2016 09:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven dan, debieltje.

Gewoon meer dan 1000 berichten toen ik wakker werdquote:

Dat is ook de reden dat ik er ben uitgestapt.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon meer dan 1000 berichten toen ik wakker werd![]()
Dat ga ik no F*ing way terug lezen

Ik vind het nog wel grappig om terug te lezen als ik een bezigheid heb die uiterst saai is zoals kakken of achter de bar staan terwijl er maar 2 mensen binnen zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er ben uitgestapt.
Als je wi-fi aanzet moet je eerst 6 jaar wachten totdat alle berichten zijn opgehaald en dan willen ze nog meer random mensen toevoegen. Juist...

Met zijn allen terug naar de SC zoals de goede oude tijd!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel grappig om terug te lezen als ik een bezigheid heb die uiterst saai is zoals kakken of achter de bar staan terwijl er maar 2 mensen binnen zijn.
Deze SC heeft behoorlijk geleden onder de WA qua activiteit dus deze terug lezen is vaak ook geen optie.

De goede ouwe tijdquote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Met zijn allen terug naar de SC zoals de goede oude tijd!

Ik zat voetbal te kijken, kan niet overal tegelijkertijd zijnquote:

Wie heeft de vroege wedstrijd vandaag?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zat voetbal te kijken, kan niet overal tegelijkertijd zijn

Ik had meer een andere oplossing in gedachten.quote:

Ado - Fc Neusquote:Op zondag 17 januari 2016 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft de vroege wedstrijd vandaag?

Naaktpics van opso?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had meer een andere oplossing in gedachten.

Naakt pics van Opso zijn overratedquote:

Sowieso!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naakt pics van Opso zijn overrated

Zodra je haar een maal irl naakt hebt gezien dan krijg je geen stijfje meer van haar picsquote:

Ik denk dat ik sowieso geen stijfje van opso krijgquote:Op zondag 17 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zodra je haar een maal irl naakt hebt gezien dan krijg je geen stijfje meer van haar pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |