Ja ze gingen dus ook pas schoonmaken na meerdere klachten.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:29 schreef CrashO het volgende:
Pas na 2 jaar besloten ze het schoon te maken? Dus in 2 jaar tijd heeft die bios niet 1 keer de boel schoongemaakt?
Want een ranzige teringkeet is dat dan
Nee, niemand heeft me daar over aangesproken, kon de film zelfs gewoon afkijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:32 schreef Jovatov het volgende:
Bizar dat ze daar nu nog mee komen.
Heb je indertijd met de medewerkers afspraken gemaakt over een eventuele vergoeding?
Dan slaat het nergens op om je nu nog voor kosten op te laten draaien.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft me daar over aangesproken, kon de film zelfs gewoon afkijken.
Ja dat vraag ik me ook af, wie heeft me gesnitcht?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:42 schreef hottentot het volgende:
Om dit topic geloofwaardigheid te geven zouden we graag weten hoe zij aan je gegevens zijn gekomen. Ik koop geregeld bioscoopkaartjes maar heb mij nog nooit hoeven legitimeren.
Goede grap van je vriendenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, wie heeft me gesnitcht?
En, zoals eerder gevraagd in dit topic, hoe komen ze aan je gegevens?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het nummer klopte wel met het bedrijf, werd niet anoniem gebeld
Maar niemand sprak je dus indertijd aan, en nu naar aanleiding van camerabeelden (die ze na twee jaar nog hebben?) herkennen ze je?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is mij ook niet verteld, maakt het geheel nog meer bizar. Kan me ook niet voorstellen dat mijn collega's mij gesnitched hebbenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef marsan het volgende:
[..]
En, zoals eerder gevraagd in dit topic, hoe komen ze aan je gegevens?
En dus bellen ze je op zaterdagavond laatquote:Op zondag 17 januari 2016 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hahaha, ja ook dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar niemand sprak je dus indertijd aan, en nu naar aanleiding van camerabeelden (die ze na twee jaar nog hebben?) herkennen ze je?
Ja blijkbaar, hebben ze goed hun best op gedaan dan. echte CSI shitquote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar niemand sprak je dus indertijd aan, en nu naar aanleiding van camerabeelden (die ze na twee jaar nog hebben?) herkennen ze je?
Ze sloten om 23:00 en belden me om 10 voor 12 ongeveer.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dus bellen ze je op zaterdagavond laat
Dan zeg je de volgende keer dat je niet weet waar hij het over heeft en wens je hem een goedemiddag.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is mij ook niet verteld, maakt het geheel nog meer bizar. Kan me ook niet voorstellen dat mijn collega's mij gesnitched hebben
Ik snap dat dit op een zaterdagavondtroll lijkt, maar dit is serieus waar. Ik vraag me ook af of ik in de zeik genomen word, maar het nummer klopt welquote:Op zondag 17 januari 2016 00:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hahaha, ja ook dat.
Echt TS, je zult beter je best moeten doen
Twee mogelijkheden: Of jij wordt in de zeik genomen.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap dat dit op een zaterdagavondtroll lijkt, maar dit is serieus waar. Ik vraag me ook af of ik in de zeik genomen word, maar het nummer klopt wel
Om dan even serieus antwoord te gevenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap dat dit op een zaterdagavondtroll lijkt, maar dit is serieus waar. Ik vraag me ook af of ik in de zeik genomen word, maar het nummer klopt wel
Dit iddquote:Op zondag 17 januari 2016 01:41 schreef Loll het volgende:
Camera beelden mogen niet eens zolang bewaard worden
Niet CPB, staat ook zo knullig als je het verkeerd schrijft het is CBP namelijk. College Bescherming Persoonsgegevens staat het voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Om dan even serieus antwoord te geven
Vraag hen even om aan jou te tonen dat zij een uitzondering hebben gemeld bij het CPB dat zij camerabeelden langer dan 28 dagen bewaren, en doe dit per mail zodat je in mail hebt staan dat zij die beelden bewaren. Zo niet dan stel jij voor dat jij geen melding maakt als zij de boel laten rusten (Waarna je later natuurlijk alsnog melding maakt, rothonden die het zijn)
Dat ik nog op deze onzin inga....
Dit idd. De maximale bewaartermijn is geloof ik 4 weken; niet 2 jaar...quote:Op zondag 17 januari 2016 01:41 schreef Loll het volgende:
Camera beelden mogen niet eens zolang bewaard worden
Dat!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:37 schreef Mark het volgende:
Claimen dat het door hun smerige nachos kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |