Is het niet een beetje vervelend voor je nofap om zo naar Helene te moeten kijken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Foppe mag wel weer naar Huize Avondrood afgevoerd worden.
Mijn stream heeft geen Eretribune gelukkig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vervelend voor je nofap om zo naar Helene te moeten kijken?
Hihi wat een leuke grolquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Elk topic in VBL is een Gastón Pereiro fantopic.
Niemand in dit topic kijkt naar VI.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zo Zwolle heeft weer gewonnen, ik ga weer. Ik wou nog even zeggen dat VI kut is. Doei.
Gelukkig, dan heb je het nog in de hand. Haha!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn stream heeft geen Eretribune gelukkig.
Heb je een nofap?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn stream heeft geen Eretribune gelukkig.
Ik kijk op maandag meestal wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand in dit topic kijkt naar VI.
Dankjewel hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een nofap?
[ afbeelding ]
Succes
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk op maandag meestal wel.
Niet zo tof doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zag ik pas een leuk gifje vanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een nofap?
[ afbeelding ]
Succes
nou niet liegen hequote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die aan nofap doen zijn mijn aandacht niet waard.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je een nofap?
[ afbeelding ]
Succes
wat moet ik anders kijken?quote:
Ik blijf kijken tot het bittere eind.quote:
Ik ben afgehaakt, tenzij er een Doordekken format komt. Patser.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik blijf kijken tot het bittere eind.
Jammer dat je zomaar een hele bevolkingsgroep negeert.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die aan nofap doen zijn mijn aandacht niet waard.
The Blacklist op RTL 5quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat moet ik anders kijken?
Dan mis je wel de items van Simon he.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt, tenzij er een Doordekken format komt. Patser.
Zo leef ik. Zie het als een compliment dat ik jou wel quotequote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je zomaar een hele bevolkingsgroep negeert.
dit was ook debielquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:40 schreef Oldground het volgende:
Toen Pellč een bord omschopte was de wereld te klein.
Belachelijke rode kaart ook.
Hey, een calimeroreactie vanuit het Rotterdam-Zuidse kamp. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:40 schreef Oldground het volgende:
Toen Pellč een bord omschopte was de wereld te klein.
Belachelijke rode kaart ook.
hopelijk zien we om 16.20 morgenmiddag heel veel beteuterde gezichten daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, een calimeroreactie vanuit het Rotterdam-Zuidse kamp. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen..
Je kan altijd blijven hopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopelijk zien we om 16.20 morgenmiddag heel veel beteuterde gezichten daar.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Zou een verrassing zijn als Feyenoord wint.
Je moet ons nu wel vertellen welke chips.quote:
Huismerk Digros/Bas/Dirk Paprika.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ons nu wel vertellen welke chips.
Gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Zou een verrassing zijn als Feyenoord wint.
Ik pak zo een zak Paprika Dorito's.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huismerk Digros/Bas/Dirk Paprika.
Dat is jouw keuze.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pak zo een zak Paprika Dorito's.
Viesdik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pak zo een zak Paprika Dorito's.
Als Ajax verliest kan ik daar wel mee leven.quote:
Ik heb vandaag ook al een zak naturel oven chips op met mayo.quote:
Tientonner.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al een zak naturel oven chips op met mayo.
Die grap van jou dat hij was afgevallen was een groot succes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Ton Elias-grappen waren woensdag leuk.
Je kan ook naar Villarreal kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat deze wedstrijd om 20:45 gepland stond.
Done.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kan ook naar Villarreal kijken.
En Van Wolfswinkel?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Betis is verrassend goed vanavond, waar Van der Vaart weer eens niet in de selectie zit.
Wat voor team is Villarreal?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zit wel op de bank. Congolees fenomeen Bakambu is er helaas al vanaf gehaald.
Ploeg die uitgaat van voetballend vermogen, met leuke, technische spelers, zoals Denis Suarez, maar die heeft het ook niet vanavond. Zijn in Madrigal wel echt schier onklopbaar. Alleen Celta won hier geloof ik.quote:
Daar doe ik het voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ploeg die uitgaat van voetballend vermogen, met leuke, technische spelers,
Ik ben benieuwd wie de Nieuwe Robben wil hebben.twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 22:04:54Een Nederlandse club heeft zich bij AZ gemeld voor Hupperts (huur). Hupperts denkt er nu over na. reageer retweet
Gwailow of Litmanenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie de Nieuwe Robben wil hebben.twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 22:04:54Een Nederlandse club heeft zich bij AZ gemeld voor Hupperts (huur). Hupperts denkt er nu over na. reageer retweet
Als jij het zegt geloof ik dat direct ouwe reusquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit zegt toch wel een hoop over Excelsior
Fijn voor de competitie, dat zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen in ieder geval stellen dat het leven in de strijd om rechtstreekse degradatie weer langzaam opgewekt wordt.
Je hebt alvast weer besloten dat er geen doelpunten meer vallen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen in ieder geval stellen dat het leven in de strijd om rechtstreekse degradatie weer langzaam opgewekt wordt.
Dit keer weet Stijn het heel zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt alvast weer besloten dat er geen doelpunten meer vallen?
Dat heb ik inderdaad gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt alvast weer besloten dat er geen doelpunten meer vallen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan.
Er is ook niet echt een teken dat iemand nog een doelpunt gaat maken op deze avond in de Vijverberg.
Heb jij in tegenstelling tot ik sympathie voor Alfons Groenendijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al blijft je eerste gemaakte stelling wel overeind staan helaas.
Dit geloof ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Graafschap gaat vanaf nu alles winnen.
Niks tegen hem in ieder geval. Al was zijn gejank over zijn tijd bij WIllem II wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij in tegenstelling tot ik sympathie voor Alfons Groenendijk?
Dit roep ik al jaren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is Ron de Rijk een walgelijke commentator
Dan heb je al jaren een meer dan uitstekende mening op dit puntquote:
'Ik wil graag aan de slag als hoofdtrainer en sta voor alles open. Het moet alleen wel passen en er moet een uitdaging zijn. Ik hoef niets achter de hand te hebben om tot een besluit te komen. Maar ik ben kritisch in mijn keuze', zegt de Leidenaar. 'Ik heb bijvoorbeeld een afkeer tegen kunstgras.'quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks tegen hem in ieder geval. Al was zijn gejank over zijn tijd bij WIllem II wel pijnlijk.
PowerLoungen heeft nog een leuk verhaal over Ron de Rijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je al jaren een meer dan uitstekende mening op dit punt
Dat verhaal ken ik, genotquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
PowerLoungen heeft nog een leuk verhaal over Ron de Rijk
Een Henk de Jong en zijn gezeik over de schuldsanering is over de top en kansloos en zeker als je het maar blijft terughalen. Maar als je als trainer te lang thuiszit begrijp ik wel heel goed dat je moet breken met dat soort principes. Het wordt je terecht aangerekend maar hij heeft ook gewoon een baan nodig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Ik wil graag aan de slag als hoofdtrainer en sta voor alles open. Het moet alleen wel passen en er moet een uitdaging zijn. Ik hoef niets achter de hand te hebben om tot een besluit te komen. Maar ik ben kritisch in mijn keuze', zegt de Leidenaar. 'Ik heb bijvoorbeeld een afkeer tegen kunstgras.'
quote:Op zondag 17 januari 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat met 1-2 winnen. Feyenoord is een zeer matige ploeg.
Nee, maar helaas is kwaliteit één van vele factoren die een wedstrijd bepalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Noppie2000 op 17-01-2016 10:42:48 ]
Ajax krijgt vandaag een rode kaart.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stand Nationale ARAG Fair Playcompetitie:
1. FC Volendam 8.14
2. FC Twente 8.13
3. Sparta 8.11
4. Ajax 8.06
5. FC Emmen 8.06
twitter:ADODenHaag twitterde op zondag 17-01-2016 om 10:55:12Opstelling ADO DH: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Beugelsdijk, Kanon; Jansen, Derijck, Bakker; Schaken, Havenaar, Duplan. #ADOaja reageer retweet
Kanon en Havenaar dus toch in de basis. Geen Malone, Kristensen en geen Meijers.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:11 schreef Tagliano het volgende:
twitter:ADODenHaag twitterde op zondag 17-01-2016 om 10:55:12Opstelling ADO DH: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Beugelsdijk, Kanon; Jansen, Derijck, Bakker; Schaken, Havenaar, Duplan. #ADOaja reageer retweet
Heeft dit een grote invloed op de uitslag?quote:Op zondag 17 januari 2016 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon en Havenaar dus toch in de basis. Geen Malone, Kristensen en geen Meijers.
Havenaar of Korte scheelt een slok op een borrel. Havenaar kan wel een goal maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft dit een grote invloed op de uitslag?
Havenaargodquote:Op zondag 17 januari 2016 11:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Havenaar of Korte scheelt een slok op een borrel. Havenaar kan wel een goal maken.
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk maakt Hansen in de laatste minuut met de hak de gelijkmaker, dat is nou echt iets wat nog nooit is gebeurd.
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk maakt Hansen in de laatste minuut met de hak de gelijkmaker, dat is nou echt iets wat nog nooit is gebeurd.
Ik had Locadia en Narsingh verwacht, dus als dit klopt dan valt het me heel erg mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:45 schreef Cavaliers het volgende:
Lestienne, de Jong en Pereiro. Ik pas mijn voorspelling aan naar 0-5.
Cocu heeft het licht gezien.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik had Locadia en Narsingh verwacht, dus als dit klopt dan valt het me heel erg mee.
Dat valt dit seizoen wel mee inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Lachwekkend dat er mensen zijn die doen alsof het ontbreken van Klaassen een gemis is.
Had ik niet verwacht aan het begin van het seizoen, laten we het hopenquote:Op zondag 17 januari 2016 11:55 schreef hafcfan het volgende:
Het lijkt erop dat we onderin eindelijk weer een spannend jaar krijgen. Al gaat Twente daar nog wel weg natuurlijk.
Wat een mongool is dat zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is zondagmiddag, Feyenoord voetbalt, Mario Been is analist.
Ook 2016 blijft onveranderd.
Ik hoop op Roda en Excelsior.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht aan het begin van het seizoen, laten we het hopen
Die zijn veel te goed om te degraderen zag ik vrijdagquote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, Twente zou ook geinig zijn
Ik vond Twente ook weer niet enorm goed, en ik ging er eigenlijk wel vanuit dat Ziyech nog gaatquote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn veel te goed om te degraderen zag ik vrijdag
13:30 uur pas.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het al gezellig bij de Carnavalsverplichtingen?
Nog steeds geen club die zich gemeld heeft volgens Ted en ik vraag me intussen echt af of die er nog gaat komenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond Twente ook weer niet enorm goed, en ik ging er eigenlijk wel vanuit dat Ziyech nog gaat
Kut levenquote:Op zondag 17 januari 2016 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is zondagmiddag, Feyenoord voetbalt, Mario Been is analist.
Ook 2016 blijft onveranderd.
Ik krijg ook wel iets meer mijn twijfels, maar er moet toch nog wel een of ander figuur uit het buitenland te vinden zijn lijkt mijquote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog steeds geen club die zich gemeld heeft volgens Ted en ik vraag me intussen echt af of die er nog gaat komen
Je hoort er ook weinig geruchten overquote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog steeds geen club die zich gemeld heeft volgens Ted en ik vraag me intussen echt af of die er nog gaat komen
Ik moest zo hard lachen om iPad en Google translate.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kluns heeft Jaume Domenech gepasseerd, de enige die een beetje presteert dit jaar.
Kan die Been geen derderangs clubje krijgen, dat ie weer eens oprot met zijn bloedkop.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens je veel kracht en wijsheid toe dit jaar.
Heerenveen zoekt nog een trainer voor het volgende seizoen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan die Been geen derderangs clubje krijgen, dat ie weer eens oprot met zijn bloedkop.
Nee nee nee, Mario moet lekker in Australië ofzo gaan trainenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen zoekt nog een trainer voor het volgende seizoen.
Nosball ook inderdaad, voorheen weinig problemen gehad.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:06 schreef RipCity het volgende:
Iemand een geode NL stream? BVLS werkt zelden nog
Dan zien we hem elke week weer joh, gewoon india of syrie ofzoquote:Op zondag 17 januari 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen zoekt nog een trainer voor het volgende seizoen.
Daarom ook Valencia v Rayo kijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:07 schreef Brammess het volgende:
Van deze analyse wil ik met mijn hoofd vooruit in een ondiep zwembad springen.
Van mij mag jequote:Op zondag 17 januari 2016 12:07 schreef Brammess het volgende:
Van deze analyse wil ik met mijn hoofd vooruit in een ondiep zwembad springen.
Irritant ja. Kan hier in buitenland niet. Belachelijk dat ze die optie niet aanbieden voor international kijkers. Zou toch simpel moeten zijn. Stream met creditcard betalen. 2.95 voor een potje ofzo..quote:Op zondag 17 januari 2016 12:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Nosball ook inderdaad, voorheen weinig problemen gehad.
Nu Foxgenot genomen, was het beu.
Nee, dat is niet zo simpel als het lijktquote:Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Irritant ja. Kan hier in buitenland niet. Belachelijk dat ze die optie niet aanbieden voor international kijkers. Zou toch simpel moeten zijn. Stream met creditcard betalen. 2.95 voor een potje ofzo..
Dat zal vermoedelijk meer niet kunnen aanbieden dan niet willen aanbieden zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Irritant ja. Kan hier in buitenland niet. Belachelijk dat ze die optie niet aanbieden voor international kijkers. Zou toch simpel moeten zijn. Stream met creditcard betalen. 2.95 voor een potje ofzo..
Ook niet met de Hola plugin?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo willen ze mensen die niet veel kijken toch een abonnement aansmerenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOX vraagt 8 euro voor ADO - Ajax
Betalen voor een streamquote:Op zondag 17 januari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
eenmalig kijken is echt dom met die bedragen ja.quote:
Ajax vraagt 30 euro voor een kaartjequote:Op zondag 17 januari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat kost dat nou bij PSV zo'n potje? Vind het ook absurd duur in de graftombe.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax vraagt 30 euro voor een kaartje
Volgens mij een eurootje of 5 minder voor vergelijkbare potjes.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat kost dat nou bij PSV zo'n potje? Vind het ook absurd duur in de graftombe.
ACHT? HAHAHHAHAHAHAHAHAH!quote:Op zondag 17 januari 2016 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Woon je in Oregon?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Had een vriend meegenomen naar de EL wedstrijden, was leuke aanbieding toen. Kon je naar 2 wedstrijden voor 25e. Na 180 minuten heeft hij besloten nooit meer Ajax te kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij een eurootje of 5 minder voor vergelijkbare potjes.
tussen de 30-70 euro ong volgensmijquote:Op zondag 17 januari 2016 12:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat kost dat nou bij PSV zo'n potje? Vind het ook absurd duur in de graftombe.
En dan niet de goedkoopste plekken.
70 euro what the fuckquote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tussen de 30-70 euro ong volgensmij
Blijf het een hoop geld vinden, maar misschien ben ik te gierig.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tussen de 30-70 euro ong volgensmij
Kijk eens over de grens naar Engeland of de USA bij andere sporten, valt wel mee johquote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
70 euro what the fuck
krijg je dan ook een massage tijdens de wedstrijd ofzo?
Courtsideticketgenot, zit je wel tussen Tom Cruise en Jack Nickolson in.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:22 schreef Doublepain het volgende:
In Amerika betaal je zo 1000/2000 dollars voor een plek helemaal vooraan..
Ik hoop op Leo Vogelzang.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk geen Leo Driessen of Leo Oldenburger.
Er gaat een ploeg punten verliezen in deze wedstrijd ja, scherp.quote:
Mogelijkerwijs zelfs tweequote:Op zondag 17 januari 2016 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er gaat een ploeg punten verliezen in deze wedstrijd ja, scherp.
Gisteren Nickie Minajquote:Op zondag 17 januari 2016 12:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Courtsideticketgenot, zit je wel tussen Tom Cruise en Jack Nickolson in.
Hoe kan je punten die je nog niet hebt verliezen?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er gaat een ploeg punten verliezen in deze wedstrijd ja, scherp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long time no seequote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit er klaar voor, lieve vrienden!
Iedereen gaat er gewoon vanuit dat ze het seizoen eindigen met 102 punten.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan je punten die je nog niet hebt verliezen?
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Brammess het volgende:
Die had je ook door de plee kunnen spoelen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het was erg druk, inderdaad. Maar vandaag ben ik bij zowel deze als bij de kraker kneiterhard aanwezig.quote:
Risicoloosquote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had je ook door de plee kunnen spoelen denk ik
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Brammess het volgende:
Doneer het dan aan FOK! zoals Danny graag wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hopen dat je eigen spelers rood pakken is wel een beetje treurig, Stijnquote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk pakken Fischer en Gudelj rood.
#iwish
Wat een gezelligheid.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was erg druk, inderdaad. Maar vandaag ben ik bij zowel deze als bij de kraker kneiterhard aanwezig.
Sorry, anders komen we nooit van Gudelj afquote:Op zondag 17 januari 2016 12:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopen dat je eigen spelers rood pakken is wel een beetje treurig, Stijn
Dan kan je beter hopen dat hij zijn kruisband afscheurt nu.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, anders komen we nooit van Gudelj af.
Ben ik de enige die zich niet walgelijk stoort aan de reclames? Ze zijn niet altijd prettig, vooral die geluidsreclames, maar de rest stoort me eigenlijk niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doneer het dan aan FOK! zoals Danny graag wil
Staat iemand een blessure toewensen lager op jouw ergheidsladder dan hopen dat iemand rood pakt?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan je beter hopen dat hij zijn kruisband afscheurt nu.
Ik heb er ook niet zoveel last van, waarbij ik moet zeggen dat ik nooit op de FP kom en ze daar het meest irritant schijnen te zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich niet walgelijk stoort aan de reclames? Ze zijn niet altijd prettig, vooral die geluidsreclames, maar de rest stoort me eigenlijk niet.
Ik heb in het topic al gepost dat ik het niet erg vind.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich niet walgelijk stoort aan de reclames? Ze zijn niet altijd prettig, vooral die geluidsreclames, maar de rest stoort me eigenlijk niet.
Maar jij zet je altijd af tegen de meerderheid.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb in het topic al gepost dat ik het niet erg vind.
Ik kan nu "FPquote:Op zondag 17 januari 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel last van, waarbij ik moet zeggen dat ik nooit op de FP kom en ze daar het meest irritant schijnen te zijn
In dit geval wel. Als Gudelj rood pakt ondervindt Ajax daar deze wedstrijd hinder van. Als hij zijn kruisband nu afscheurt niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat iemand een blessure toewensen lager op jouw ergheidsladder dan hopen dat iemand rood pakt?
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
In dit geval wel. Als Gudelj rood pakt ondervindt Ajax daar deze wedstrijd hinder van. Als hij zijn kruisband nu afscheurt niet.
Bedankt voor deze overweging, ik neem het meequote:Op zondag 17 januari 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan nu "FP" posten maar Sport is een onderdeel van de FP dus dat zou enigszins ironisch zijn.
ik kom er wel eens, maar zelden en de reacties mijd ik vaak behalve bij Sport of Muziekberichten
Geen dank. Ik doe dit met plezier.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt voor deze overweging, ik neem het mee
Ik vind Turn To Stone een beter liedje van ELOquote:
Hattrick.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Hansen vandaag een doelpunt gaan zetten?
In eigen goal of in het goal van de tegenstander?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Hansen vandaag een doelpunt gaan zetten?
Ik verwacht wel dat Duplan er zin in heeft tegen ons aller Ajax.quote:
Dat is de meest kansloze gimmick tijdens wedstrijden van Ajax. Hij heeft al tijden niet meer gescoord tegen Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Duplan er zin in heeft tegen ons aller Ajax.
Het wordt weer eens tijd iddquote:Op zondag 17 januari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de meest kansloze gimmick tijdens wedstrijden van Ajax. Hij heeft al tijden niet meer gescoord tegen Ajax.
Maar wel veel gespeeld?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de meest kansloze gimmick tijdens wedstrijden van Ajax. Hij heeft al tijden niet meer gescoord tegen Ajax.
Ik heb gewoon Fox, maar okequote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:● Van alle huidige Eredivisie-spelers wonnen alleen Dirk Kuijt en Jan Wuytens (beide 6 keer) vaker van Ajax dan Edouard Duplan (5).
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat ik je weer op weg heb kunnen helpen op deze koude zondag.
Mijn goede voornemen was om minder woordgrappen te maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks voor jou om dit woordgrapje te laten liggen
Dit was een klein beginquote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen was om minder woordgrappen te maken.
Maar helaas lukt dat nog niet al te goed.
Blijf het proberen. Hoe minder woordgrappen jij maakt hoe beter FOK wordtquote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen was om minder woordgrappen te maken.
Maar helaas lukt dat nog niet al te goed.
Vertel ons eens met hoeveel PSV gaat verliezen vanmiddag?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stinho blijft in 2016 gewoon weer open deur intrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |