"oprecht" vanachter de pc zeker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat iemand zijn oprechte blijdschap toont. Dat vind ik mooi
quote:
Ik ook. En hard ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Cambuur nog een punt pakt, ga ik huilen.
Het is bijna 12.30.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijden en teams boeien mij stuk voor stuk niet, jeetje.
Was ook erg vermakelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zag net pas dat Maxim interviews doet voor de NOS, 2016 begint goed.
woon niet meer in de buurt nu pik, in het verleden ging ik geregeldquote:
Enkel op de vrijdag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zag net pas dat Maxim interviews doet voor de NOS, 2016 begint goed.
Morgen geen voetbal voor mij.quote:
Ik hoorde anders dat jij groot fan bent van de liedjes van SCC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijden en teams boeien mij stuk voor stuk niet, jeetje.
Komt nog een goal.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.
De enige reden dat ik nog kijk is Evert ten Napel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde anders dat jij groot fan bent van de liedjes van SCC.
Oke, dan blijft het inderdaad 0-1.quote:
Heb jij nog steeds een gepassioneerde hekel aan Groenendijk trouwens?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Cambuur - Vitesse zeker niet.
Met heel mijn hart.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds een gepassioneerde hekel aan Groenendijk trouwens?
Dammers kan er niets van.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:16 schreef Pascalus het volgende:
Dammers mag nog ff twee minuten meedoen.
Ik kijk nog eerst naar Roda JC - AZ.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij dezen ga ik Excelsior straks toejuichen.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Nog geen kaart getrokken volgens mij.
Toedels Haags!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga een avondje uit jongens. Veel plezier nog
Kan ook geen voetbalverstand verwachten met die gebruikersnaamquote:
Pas op de sneeuw he.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga een avondje uit jongens. Veel plezier nog
Waar komt deze ongekende spervuur van kwaadheid vandaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan ook geen voetbalverstand verwachten met die gebruikersnaam
Hou je nog steeds van jezelf?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond mijn 3-3 voorspelling bij Chelsea - Everton knapper.
Dit is geen spervuur. Dit is geen kwaadheid.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt deze ongekende spervuur van kwaadheid vandaan?
Als je niet van jezelf houdt, sta je niet achter jezelf en heb je geen basis om vanuit te leven dus ik sta hier nog steeds achter.quote:
Je wilde hem gewoon even onderwijzen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit is geen spervuur. Dit is geen kwaadheid.
Ik ben na een paar woorden gestopt met het lezen van deze zin.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet van jezelf houdt, sta je niet achter jezelf en heb je geen basis om vanuit te leven dus ik sta hier nog steeds achter.
Wat toon je dan een madness tegen de man die rond 17:00 voorspelde dat Chelsea - Everton 3-3 werd en vlak voor de 2-3 een smeekbede aan God deed tot een gol voor Everton?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit is geen spervuur. Dit is geen kwaadheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gooi deze speelronde in de prullenbak.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Room 10
Diks 9
Leerdam 0
Vako 9
Rashica 9
Solanke 5
Niks mis mee.
Gooide je je account maar in de prullenbak.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi deze speelronde in de prullenbak.
Welke gek roept dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
wordt 0-3 hattrick Pereiro heb ik me laten vertellen
'Middenvelder' Rashica is zijn geld dubbel en dwars waardquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Room 10
Diks 9
Leerdam 0
Vako 9
Rashica 9
Solanke 5
Niks mis mee.
Ik dank u hartelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
'Middenvelder' Rashica is zijn geld dubbel en dwars waard
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gooide je je account maar in de prullebak.
Die stond op mijn schaduwlijstje na de schorsing van de Staaf.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
'Middenvelder' Rashica is zijn geld dubbel en dwars waard
Dat laatste verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
wordt 0-3 hattrick Pereiro heb ik me laten vertellen
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt een dag voor de uitploegen.
Ik word op jou niet boos, want dan zou ik je serieus nemen en dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, maar als je een realistische voorspelling doet wordt hij boos
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik word op jou niet boos, want dan zou ik je serieus nemen en dat doe ik niet.
Je bent vaak boos geworden en toen begon je te schelden enzo. Genoeg getuigenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik word op jou niet boos, want dan zou ik je serieus nemen en dat doe ik niet.
Je hebt het nog steeds over davy, leuk om te zien dat als je niet op hem zelf ingaat je hem toch constant moet benoemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie gaan nog steeds op Davy in. Leuk om te zien dat verleiding moeilijk te weerstaan is.
Jij nu ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie gaan nog steeds op Davy in. Leuk om te zien dat verleiding moeilijk te weerstaan is.
Rare jijbak, dit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds over davy, leuk om te zien dat als je niet op hem zelf ingaat je hem toch constant moet benoemen.
Ik voel mij aangesproken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer wie de verstandigen zijn in dit topic.
8-0quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - FC Twente een prachtig affiche
KutFOX.
De topperquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
KutFOX.
Davy denkt dat PSV het daar nog wel eens moeilijk kan krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
KutFOX.
Denk maar niet dat ik hier intrap?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy denkt dat PSV het daar nog wel eens moeilijk kan krijgen.
Hij vergeet dat hij in de eerste helft zoveel geluk had dat het niet al 0-3 stond bij rustquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Darryl Lachman voor de camera van @NOSvoetbal "We hebben goed veldspel laten zien, maar hadden net het geluk niet".
Ik vond het ook een rare uitspraak.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vergeet dat hij in de eerste helft zoveel geluk had dat het niet al 0-3 stond bij rust
Erben Wennemars is een walgelijk mens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
Erben Wennemars zit kunstgras te promoten
Ik ga even kotsen
Erben Wennemars moet net als ene J Smit van een brugquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:45 schreef Sked het volgende:
Erben Wennemars zit kunstgras te promoten
Ik ga even kotsen
Groenendijk is bij zijn vrouw (Van Bruins) in het ziekenhuis gebleven tot 4 centimeter ontsluiting.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Luigi Bruins in de basis. Ik schrijf een 2tje op.
Mensenmens Groenendijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groenendijk is bij zijn vrouw (Van Bruins) in het ziekenhuis gebleven tot 4 centimeter ontsluiting.
Nou boos zal hij niet zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Foppe zal tevreden zijn met de aansluitingstreffer van Heerenveen
Dit soort grappen kan ik enkel van Opperkleurder aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Foppe zal tevreden zijn met de aansluitingstreffer van Heerenveen
Het gaat ook om de manier waarop inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort grappen kan ik enkel van Opperkleurder aan
Ik zou naar GRAEXC gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:53 schreef Brammess het volgende:
Is het het waard om naar Roda - AZ te schakelen?
Hasselbaink staat al op het veld.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn advies, maar ik blijf wachten tot er iets leuks uit de boom wordt geschud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
weet je wat sneeuw is?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef Brammess het volgende:
Ik vind het raar dat de Graafschap voor hun budget een prima mat heeft liggen.
Waarom kan dit niet in Zwolle, Kerkrade en ook niet in Almelo?
Speelt Mounirgod (goed)?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man man AZ heeft de wedstrijd doodgespeeld, niets aan de hand en opeens die Luckassen als VM die fel doorjaagt op de Roda JCdefensie, als enige.
Van den Brom: ''Hij glijdt uit''
daarom ligt het er ook prima bijquote:
Verdomme, volgens mij heb ik die in de manager.quote:
Ik ga wat anders doen. Morgen 12.30 ben ik weer present.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals ik zei, Opper. Wacht en je zult beloond worden
Wat ben jij domquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
daarom ligt het er ook prima bij
gelukkig slimmer dan je moeder, want die was dom genoeg om jou te verwekken.quote:
...........quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gelukkig slimmer dan je moeder, want die was dom genoeg om jou te verwekken.
Bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hopen op stunten van ADO en PSVquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen. Morgen 12.30 ben ik weer present.
Stop met posten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Winst van PSV morgen is geen stunt. Stop met dat indekken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopen op stunten van ADO en PSVGelijk in punten
Oké het is een beetje overdreven. Maar het zou wel tof zijn als de underdog eindelijk wint.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Winst van PSV morgen is geen stunt. Stop met dat indekken.
Misschien moet je terug naar KLB, in VBL pas je duidelijk niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
neequote:
neequote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je terug naar KLB, in VBL pas je duidelijk niet.
0,0001/10.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij speelt prima, ja. Tot de rode kaart kwam AZ defensief bijna niet in de problemen qua organisatie. Nu moeten ze de spervuur tot het eind van de wedstrijd zien te doorstaan.quote:
Dank. Ik wist wel dat Feyenoord hem had moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt prima, ja. Tot de rode kaart kwam AZ defensief bijna niet in de problemen qua organisatie. Nu moeten ze de spervuur tot het eind van de wedstrijd zien te doorstaan.
Het was wel belachelijk dat ze hem niet mee lieten trainen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank. Ik wist wel dat Feyenoord hem had moeten nemen.
Eens. Snap ik niets van.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was wel belachelijk dat ze hem niet mee lieten trainen.
Zeker, 4 likes in 3 maanden is erg knap.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:12 schreef Grifte het volgende:
Luister ik lekker naar Ricky - Genot, valt mijn oog op dit:
[ afbeelding ]
Zelfs op YouTube weten ze de kwaliteit van de VI-Hooligans op waarde te schatten.
Nou ja, het is een video van RIcky - Genot, dus 4 likes op 4 weergaven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, 4 likes in 3 maanden is erg knap.
Zap naar FS5 danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Graafschap - Excelsior is niet zo goed.
Digitenne.quote:
Ik spuug op die mensenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die bij KPN zitten?
paar potjes bij het b-team toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
Lion Kaak stond ooit nog onder contract bij Valencia.
Inderdaad, maar hij heeft wel ooit bij de selectie gezeten bij het eerste. Mocht helaas niet invallen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
paar potjes bij het b-team toch?
Roda kan het spel nauwelijks maken, alleen die Noor vind ik nog wel enigszins okequote:
Vaak loopt er een speler van Roda met de bal en dan staat iedereen van Roda JC en AZ gezamenlijk op één lijn rond de 16. Dan is het moeilijk spel maken. Doet me soms denken aan Ajax. Dan staan de voorste vier ook maar te dingesen zonder dat er bij Klaassen oid in het hoofd komt: laat ik eens uitzakken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda kan het spel nauwelijks maken, alleen die Noor vind ik nog wel enigszins oke
Vreselijk is dat inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaak loopt er een speler van Roda met de bal en dan staat iedereen van Roda JC en AZ gezamenlijk op één lijn rond de 16. Dan is het moeilijk spel maken. Doet me soms denken aan Ajax. Dan staan de voorste vier ook maar te dingesen zonder dat er bij Klaassen oid in het hoofd komt: laat ik eens uitzakken.
Kenner.twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 21:30:01Dit gaat AZ volhouden. #rodaz reageer retweet
Dat meent hij niet hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat ook vreselijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |