abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159157816
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Sterker nog, ik wil ze er helemaal niet in laten er zijn er al veel te veel. Ik heb geen hoge dunk van het merendeel van die lui. Dus dan zou ik geen kritiek mogen hebben op de migranten die hier asielzoekers de dood in treiteren ? :{w
Ga dan ook niet doen alsof je het zo erg vindt voor de beste man, want wat jou betreft kan die gewoon verrekken, maar dan wel buiten Nederlands grondgebied als het even kan. :')
pi_159157949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:24 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

In dat AZC werden eerder homoseksuele asielzoekers bedreigd.

Artikel van zondag 13 december 2015, 18:50:

[..]

Zelfmoord bewezen of is hij wellicht om het leven gebracht?
We zullen het nooit weten. Ik ben al zo ver dat ik het niet eens meer uitsluit. Wat een ramp gebeurt er in Europa. Het wordt met de dag een beroerdere situatie en de politiek maar sussen en proberen 'de boel bij elkaar te houden'.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 21:28:58 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159157971
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:24 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ga dan ook niet doen alsof je het zo erg vindt voor de beste man, want wat jou betreft kan die gewoon verrekken, maar dan wel buiten Nederlands grondgebied als het even kan. :')
Dat is dus onzin.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159157995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ze krijgen geen gratis;
Tv
Playstation
wasmachine
droger
oven
magnetron
laptop
iPad
mobiel
auto
brommer
scooter

Daar zullen ze wel boos over zijn :)
Dak boven je hoofd.
Eten.
Fatsoenlijke sanitair.

Ik zou zo ongelofelijk pissed off zijn he. Echt woest.

Lekker veel vrouwen ook op de foto's.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159158187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dak boven je hoofd.
Eten.
Fatsoenlijke sanitair.

Ik zou zo ongelofelijk pissed off zijn he. Echt woest.

Lekker veel vrouwen ook op de foto's.
One big sausagefest, en dat voor een volk dat anti-homo's is. Ik zou ook pissed zijn! O-)
pi_159158360
Triest dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, en als het blijkt dat het een homo was vind ik het nog veel erger. Maar dan is het een logisch vervolg van alle verhalen over intimidatie en kleineringen in asiel centra die je al zo vaak leest en hoort, en waar de politiek geen oplossing voor heeft, behalve mooie woordjes en idiote ideeën zoals homo's apart opvangen, en asielzoekers bij binnenkomst een verklaring laten tekenen dat iedereen hier gelijk is.

Maar volgens het bericht zijn dus nu de bewoners zelf boos op het COA.

Dit bericht, naast alle verhalen over slechte hygiëne, verveling, vechtpartijtjes, intimidaties en andere negatieve shit, geeft een beetje een beeld van die mini samenlevingentjes in die centra.

Ze zorgen niet voor zichzelf, maar verwachten zelf verzorgd te worden. Ze verwachten van het COA oplettendheid en mandaad om op te treden tegen dit soort situaties, zodat een zelfmoord voorkomen kan worden, want zelf vinden ze blijkbaar dat dat niet hun taak is. Dit geld natuurlijk niet voor alle asielzoekers, maar het gros blijkbaar wel - tenminste, zo komt het nu onderhand op mij over.

En die mini samenlevingentjes worden te zijner tijd hier in deze samenleving los gelaten?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 21:40:24 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159158384
Ik denk dat homo organisatie nu ook pissed zijn. En terecht... COA zal wat beters moeten bedenken dan het voorlezen van regeltjes eb dreigen met een strenge aanpak van de overtreders.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159158467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten. Ik ben al zo ver dat ik het niet eens meer uitsluit. Wat een ramp gebeurt er in Europa. Het wordt met de dag een beroerdere situatie en de politiek maar sussen en proberen 'de boel bij elkaar te houden'.
Klopt, we zullen het nooit weten.

Wel gek dat ze weten dat het zelfmoord is zonder forensisch onderzoek..

Ze werden bedreigd met de dood, moet er geen onderzoek komen van het OM?

Of zijn ze te druk met mensen op te pakken die tegen ISIS hebben gevochten?
pi_159158663
pi_159158664
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:42 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Klopt, we zullen het nooit weten.

Wel gek dat ze weten dat het zelfmoord is zonder forensisch onderzoek..

Ze werden bedreigd met de dood, moet er geen onderzoek komen van het OM?

Of zijn ze te druk met mensen op te pakken die tegen ISIS hebben gevochten?
Je gaat het bijna denken :')
pi_159158883
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:46 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus duidelijk dat het wel om een homoseksuele vluchteling gaat en dit dus een hate-crime is; hem treiteren en mishandelen tot hij uit pure wanhoop zijn eigen leven neemt........als hij het inderdaad ÉCHT zelf gedaan zou hebben.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:00:50 #112
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159159235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Hathor het volgende:
Zelfmoord na eerst al die moeite te hebben gedaan hier te komen?
Vluchten voor vervolging om dan na 10000 kilometer een AZC te moeten delen met je vervolgers, die lekker verder gaan waarmee ze bezig waren, tja.....
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:00:59 #113
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_159159243
Fuck alle vluchtelingen. Als het ze niet aanstaat hier dan rotten ze maar weer op naar die achterlijke zandbak waar ze vandaan komen. Kunnen ze daar weer lekker rennen voor hun leven, een kijken hoe leuk ze dat vinden.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_159159278
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Vluchten voor vervolging om dan na 10000 kilometer een AZC te moeten delen met je vervolgers, die lekker verder gaan waarmee ze bezig waren, tja.....
En je kunt geen kant meer op.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:01:53 #115
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159159292
En dan over de rug van degene die je de dood ingejaagd hebt gaan klagen over het eten, man man man.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Fuck alle vluchtelingen. Als het ze niet aanstaat hier dan rotten ze maar weer op naar die achterlijke zandbak waar ze vandaan komen. Kunnen ze daar weer lekker rennen voor hun leven, een kijken hoe leuk ze dat vinden.
Ik deel deze mening.
pi_159159327
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Da's wel de algemene opvatting, maar bij dit soort nieuwsberichten is het ook wel ff goed om wat dieper op de specifieke problemen in te gaan. :)
pi_159159357
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Twiitch het volgende:
En dan over de rug van degene die je de dood ingejaagd hebt gaan klagen over het eten, man man man.

[..]

Ik deel deze mening.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:04:12 #118
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159159399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:46 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat volk gaan wij lekker huisvesten over heel Nederland, en straks nog 200.000 extra.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159159642
quote:
Nou ze worden als dieren behandeld, bedankt Rutte.
I´m back.
pi_159159730
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me HEEL erg sterk dat een medewerker daar hen ook daadwerkelijk zo genoemd zou hebben; als je er zo over denkt, ga je er toch niet werken?

ÓF die persoon sprak hen aan op hun gedrag!
pi_159159738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat bedoelen ze zeker met "sobere opvang", homoseksuelen geen bescherming bieden.

Goed gedaan, COA :r
pi_159159885
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:11 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Dat bedoelen ze zeker met "sobere opvang", homoseksuelen geen bescherming bieden.

Goed gedaan, COA :r
Nee vanuit de politiek vinden ze het sowieso onzin om mensen op te splitsen naar geslacht,geloof, seksuele voorkeur en afkomst; dat zou een verkeerd signaal afgeven, en "ze hebben zich maar te gedragen". :')

Da's net zoiets als 's nachts je fiets buiten niet op slot te zetten, want "Daar hebben ze maar van af te blijven". :')
pi_159159960
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee vanuit de politiek vinden ze het sowieso onzin om mensen op te splitsen naar geslacht,geloof, seksuele voorkeur en afkomst; dat zou een verkeerd signaal afgeven, en "ze hebben zich maar te gedragen". :')

Da's net zoiets als 's nachts je fiets buiten niet op slot te zetten, want "Daar hebben ze maar van af te blijven". :')
Eigenlijk is Dijkhoff dus schuldig aan dood door schuld?
pi_159160012
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze nemen dit soort pesterijen tegen homo's voor lief, ze willen de critici natuurlijk geen munitie geven. Af en toe een keer ontkennen dat bijv. homo's lastig worden gevallen doen ze dan liever.
pi_159160101
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus duidelijk dat het wel om een homoseksuele vluchteling gaat en dit dus een hate-crime is; hem treiteren en mishandelen tot hij uit pure wanhoop zijn eigen leven neemt........als hij het inderdaad ÉCHT zelf gedaan zou hebben.
Ze spreken over "een vriend van", dat zou ik eerder uitleggen als geen homoseksuele vluchteling maar iemand die ze wel hielp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')