Ga dan ook niet doen alsof je het zo erg vindt voor de beste man, want wat jou betreft kan die gewoon verrekken, maar dan wel buiten Nederlands grondgebied als het even kan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil ze er helemaal niet in laten er zijn er al veel te veel. Ik heb geen hoge dunk van het merendeel van die lui. Dus dan zou ik geen kritiek mogen hebben op de migranten die hier asielzoekers de dood in treiteren ?
We zullen het nooit weten. Ik ben al zo ver dat ik het niet eens meer uitsluit. Wat een ramp gebeurt er in Europa. Het wordt met de dag een beroerdere situatie en de politiek maar sussen en proberen 'de boel bij elkaar te houden'.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:24 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
In dat AZC werden eerder homoseksuele asielzoekers bedreigd.
Artikel van zondag 13 december 2015, 18:50:
[..]
Zelfmoord bewezen of is hij wellicht om het leven gebracht?
Dat is dus onzin.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:24 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ga dan ook niet doen alsof je het zo erg vindt voor de beste man, want wat jou betreft kan die gewoon verrekken, maar dan wel buiten Nederlands grondgebied als het even kan.
Dak boven je hoofd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze krijgen geen gratis;
Tv
Playstation
wasmachine
droger
oven
magnetron
laptop
iPad
mobiel
auto
brommer
scooter
Daar zullen ze wel boos over zijn
One big sausagefest, en dat voor een volk dat anti-homo's is. Ik zou ook pissed zijn!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dak boven je hoofd.
Eten.
Fatsoenlijke sanitair.
Ik zou zo ongelofelijk pissed off zijn he. Echt woest.
Lekker veel vrouwen ook op de foto's.
Klopt, we zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Ik ben al zo ver dat ik het niet eens meer uitsluit. Wat een ramp gebeurt er in Europa. Het wordt met de dag een beroerdere situatie en de politiek maar sussen en proberen 'de boel bij elkaar te houden'.
Je gaat het bijna denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:42 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Klopt, we zullen het nooit weten.
Wel gek dat ze weten dat het zelfmoord is zonder forensisch onderzoek..
Ze werden bedreigd met de dood, moet er geen onderzoek komen van het OM?
Of zijn ze te druk met mensen op te pakken die tegen ISIS hebben gevochten?
Dus duidelijk dat het wel om een homoseksuele vluchteling gaat en dit dus een hate-crime is; hem treiteren en mishandelen tot hij uit pure wanhoop zijn eigen leven neemt........als hij het inderdaad ÉCHT zelf gedaan zou hebben.quote:
Vluchten voor vervolging om dan na 10000 kilometer een AZC te moeten delen met je vervolgers, die lekker verder gaan waarmee ze bezig waren, tja.....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Hathor het volgende:
Zelfmoord na eerst al die moeite te hebben gedaan hier te komen?
En je kunt geen kant meer op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vluchten voor vervolging om dan na 10000 kilometer een AZC te moeten delen met je vervolgers, die lekker verder gaan waarmee ze bezig waren, tja.....
Ik deel deze mening.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Fuck alle vluchtelingen. Als het ze niet aanstaat hier dan rotten ze maar weer op naar die achterlijke zandbak waar ze vandaan komen. Kunnen ze daar weer lekker rennen voor hun leven, een kijken hoe leuk ze dat vinden.
Da's wel de algemene opvatting, maar bij dit soort nieuwsberichten is het ook wel ff goed om wat dieper op de specifieke problemen in te gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Fuck alle vluchtelingen. Als het ze niet aanstaat hier dan rotten ze maar weer op naar die achterlijke zandbak waar ze vandaan komen. Kunnen ze daar weer lekker rennen voor hun leven, een kijken hoe leuk ze dat vinden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Twiitch het volgende:
En dan over de rug van degene die je de dood ingejaagd hebt gaan klagen over het eten, man man man.
[..]
Ik deel deze mening.
En dat volk gaan wij lekker huisvesten over heel Nederland, en straks nog 200.000 extra.quote:
Nou ze worden als dieren behandeld, bedankt Rutte.quote:
Lijkt me HEEL erg sterk dat een medewerker daar hen ook daadwerkelijk zo genoemd zou hebben; als je er zo over denkt, ga je er toch niet werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ze worden als dieren behandeld, bedankt Rutte.
Dat bedoelen ze zeker met "sobere opvang", homoseksuelen geen bescherming bieden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ze worden als dieren behandeld, bedankt Rutte.
Nee vanuit de politiek vinden ze het sowieso onzin om mensen op te splitsen naar geslacht,geloof, seksuele voorkeur en afkomst; dat zou een verkeerd signaal afgeven, en "ze hebben zich maar te gedragen".quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:11 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze zeker met "sobere opvang", homoseksuelen geen bescherming bieden.
Goed gedaan, COA
Eigenlijk is Dijkhoff dus schuldig aan dood door schuld?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee vanuit de politiek vinden ze het sowieso onzin om mensen op te splitsen naar geslacht,geloof, seksuele voorkeur en afkomst; dat zou een verkeerd signaal afgeven, en "ze hebben zich maar te gedragen".
Da's net zoiets als 's nachts je fiets buiten niet op slot te zetten, want "Daar hebben ze maar van af te blijven".
Ze nemen dit soort pesterijen tegen homo's voor lief, ze willen de critici natuurlijk geen munitie geven. Af en toe een keer ontkennen dat bijv. homo's lastig worden gevallen doen ze dan liever.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee vanuit de politiek vinden ze het sowieso onzin om mensen op te splitsen naar geslacht,geloof, seksuele voorkeur en afkomst; dat zou een verkeerd signaal afgeven, en "ze hebben zich maar te gedragen".
Da's net zoiets als 's nachts je fiets buiten niet op slot te zetten, want "Daar hebben ze maar van af te blijven".
Ze spreken over "een vriend van", dat zou ik eerder uitleggen als geen homoseksuele vluchteling maar iemand die ze wel hielp.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus duidelijk dat het wel om een homoseksuele vluchteling gaat en dit dus een hate-crime is; hem treiteren en mishandelen tot hij uit pure wanhoop zijn eigen leven neemt........als hij het inderdaad ÉCHT zelf gedaan zou hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |