Klopt, maar is wel in vorm, Kerber erg wisselvallig. Eerder dit jaar stond ze set voor tegen dr, maar moest opgeven door ziektequote:
franklop klopt. Dan zeg ik: "Binnen."quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:21 schreef franklop het volgende:
Dion Dreesens haalt de limiet op 200 vrij
Helaas, even Dion z'n karretje in de poep rijden.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:50 schreef TheArt het volgende:
Ongelooflijk, de limiet voor Dion telt niet omdat in niet in een individuele 200 is gezwommen. Zal wel weer een regeltje van ome Joop zijn. Echt, wat een gigantische klapjosti is dat geworden. Ik had enig respect voor hem als bestuurder, maar sinds ie bij de KNZB zit, is dat helemaal weg. Wat een pathetische man is het geworden.
Hij was toch de startzwemmer? Dan is het echt tijd voor Joop om te gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas, even Dion z'n karretje in de poep rijden.
[..]
Voor single moet ze top 40 ongeschoond staan, of top 56 met een kwartfinale in ene premier of GS toernooi.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Kiki Bertens niet richting een nominatie, single of eventueel in een mixed met Rojer en een dubbel met Kraai
Gaat op basis van gecombineerde dubbelranking. Rojer heb je sowieso nodig gezien zijn hoge mannen ranking.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Zijn Kraai en Rojer sowieso geplaatst voor de Spelen dan?
Lijkt me ook beter, dan kan Kiek gewoon lekker rustig richten op enkelspelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat op basis van gecombineerde dubbelranking. Rojer heb je sowieso nodig gezien zijn hoge mannen ranking.
Bij de vrouwen is Bertens overigens Krajicek voorbij en dat nog zonder punten van vandaag. Geen idee of ze samen hoog genoeg staan om geselecteerd voor de vrouwendubbel te kunnen worden.
VOor de mix zal er dus gekozen moeten worden tussen hun twee samen met Rojer. Maar nogmaals Rojer en Krajicek wilden oorspronkelijk samen gaan.
Goed moment op mijn geüpdatete bestand weer te droppen hier: https://we.tl/SdoeuoLlt0quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even gekeken welke sporten nog kwalificatiemoment hebben
Atletiek tot 11 juli 2016
Beachvolleybal 12 juni ranking
-Nummerdor/Varenhorst + Brouwer/Meeuwsen en Meppelink/Van Iersel + misschien Van Gestel/Van der Vlist
BMX 30 mei ranking
- kansrijk op 3 heren + 2 dames
Boksen
-Fontijn op WK momenteel
Boogschieten 19 juni World Cup Antalya
- alleen 3 heren (Van der Ven, Van den Berg en Dielemans waarschijnlijk) in team en individueel
- dames vrij matige speelsters, behalve Deden wellicht
Golf 11 juli ranking
- Joost Luiten en wellicht Christel Boeljon
Judo 10 juni ranking
Mountainbiken 24 mei ranking
- Van Houts geplaatst
Roeien 22 - 25 mei Regatta Luzern
Tafeltennis
Team geplaatst, Jiao en Jie geplaatst. Eerland mag enkel meedoen in teamverband
Tennis
- Kiki Bertens kleine kans, Rojer + Krajicek/Bertens
Kano
- Maarten Hermans heeft internationale eis gehaald, maar moet nog aan kwalificatie-eis voldoen
Wegwielrennen
- 4 heren en 4 dames wegwedstrijd (Dumoulin, Mollema en Poels, +1) (Vos, Van der Breggen, van Vleuten, van Dijk)
- 2 heren en 2 dames tijdrit (Dumoulin +1) (Van der Breggen en Van Dijk)
Zeilen
Moment al geweest, heb niet zoveel inzicht van wie mogen gaan
Zwemmen
EK 2016 Londen laatste kwalificatiemoment
Woehquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goed moment op mijn geüpdatete bestand weer te droppen hier: https://we.tl/SdoeuoLlt0
de wegrenners bij de mannen zijn toch nog niet aangewezen ?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goed moment op mijn geüpdatete bestand weer te droppen hier: https://we.tl/SdoeuoLlt0
Jazekerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
de wegrenners bij de mannen zijn toch nog niet aangewezen ?
Is al half doorgesijpeld inmiddels. Daarom heb ik ze er maar bijgezet. Dumoulin, Mollema en Poels zijn wel zeker. Laatste plek gaat tussen Gesink, Kelderman en Kruijswijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
de wegrenners bij de mannen zijn toch nog niet aangewezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |