Dat is wel heel erg extreem, maar wel enigszins begrijpelijk. Een kansloze judoka heb je ook niks aan op de OS.quote:Op zondag 17 april 2016 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij top-16 op de geschoonde ranking, heb het even niet bij de hand zo. In elk geval ondoenlijk.
Dit zijn de leuke strikvragen.quote:Op zondag 17 april 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk om te weten!(ik zie zo mijn sportminnende vader en die weet dit waarschijnlijk niet
)
Net als een kansloze marathonloper die op 6 seconden de limiet niet haalt.quote:Op zondag 17 april 2016 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg extreem, maar wel enigszins begrijpelijk. Een kansloze judoka heb je ook niks aan op de OS.
Dat die eisen soms belachelijk zijn hoor je me niet ontkennenquote:Op zondag 17 april 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als een kansloze marathonloper die op 6 seconden de limiet niet haalt.
Nou met judo zou ik altijd iedereen meenemen. Op de Spelen er vaak genoeg favorieten vroegtijdig gesneuveld tegen nobodiesquote:Op zondag 17 april 2016 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg extreem, maar wel enigszins begrijpelijk. Een kansloze judoka heb je ook niks aan op de OS.
Dan moet je zelf ook niet vroegtijdig sneuvelenquote:Op zondag 17 april 2016 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou met judo zou ik altijd iedereen meenemen. Op de Spelen er vaak genoeg favorieten vroegtijdig gesneuveld tegen nobodies.
Net als in alle andere head-to-head sporten, waar schermen ook gewoon onder valt. Dat zijn nou typisch sporten waarbij je niet met extra eisen moet komen..quote:Op zondag 17 april 2016 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou met judo zou ik altijd iedereen meenemen. Op de Spelen er vaak genoeg favorieten vroegtijdig gesneuveld tegen nobodies.
Zo iemand dan alsnog naar de Spelen sturen zou pas vreemd zijnquote:Op zondag 17 april 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als een kansloze marathonloper die op 6 seconden de limiet niet haalt.
Moeten ze ook niet doen. Wat heb je er aan ?quote:Op zondag 17 april 2016 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo iemand dan alsnog naar de Spelen sturen zou pas vreemd zijn
Meer dan aan de nodige andere sporters waarschijnlijk, maar het gaat erom dat er een limiet is gesteld. Dan kun je iemand die die limiet niet haalt niet alsnog uitnodigen omdat het anders zo sneu is.quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet doen. Wat heb je er aan ?
nog 4 daagjes wachten toch tot het definitief is?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Jacco Arends en Selena Piek zijn inmiddels mathematisch zeker van de Spelen (badminton gemengd dubbel) als ik het goed zie![]()
Piek zal met Eefje Muskens in het vrouwendubbel ook wel zeker zijn inmiddels.
Volgens mij wel ja, alleen zijn er geen punten meer te verdienen na de EK-finales vandaag. Wachten is alleen doordat de BWF de ranglijst altijd op donderdag publiceertquote:Op zondag 1 mei 2016 12:10 schreef franklop het volgende:
[..]
nog 4 daagjes wachten toch tot het definitief is?
Die zag ik niet aankomenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:08 schreef Max23 het volgende:
Fabian Florant, de hink stap springer verrast toch wel de limiet. Hij sprong 16m92, verbetering van het NR record met 25cm. Limiet stond op 16m85
Topquote:Op zondag 1 mei 2016 13:08 schreef Max23 het volgende:
Fabian Florant, de hink stap springer verrast toch wel met de limiet. Hij sprong 16m92, verbetering van het NR record met 25cm. Limiet stond op 16m85
quote:Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Eerste Nederlandse hinkstapspringer op de Spelen sinds 1936
Het zal toch niet dat hij zelf denkt dat hij het wel gehaald heeft terwijl het mogelijk niet zo is?twitter:maarten_kano twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 13:05:38Am I dreaming? I still can't believe it. RIO HERE I COME! Thanks for all the support! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |