Dat zijn zo van die gevalletjes idd. Maar daarvoor moeten ze eerst zich nog eens zien te kwalificeren. Tot nu toe staan ze in de kwalificaties na 2 degelijke sprongen 14e van de 15, dus ze moeten eerst eens de finale zien te halen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef roos85 het volgende:
Stel dat de dames zich samen weten te kwalificeren. En Jansen haalt wel de standaard kwalificatie eis, maar niet de extra eis van NOC*NSF, dan zou ze individueel niet mogen uitkomen?
Das toch eigenlijk best raar
Dat heeft ze zich absoluut, maar ze gaat nooit voorgedragen worden door de KNZB. Individuele aanvullende eis is 3x halen van 305 punten en dar haalt ze never nooit niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Wikipedia heeft Celine van Duijn zich op het 10 meter-platforum geplaatst, maar dat betwijfel ik sterk
Ja ok, zo bedoelde ik het eigenlijk ook, beetje krom geformuleerd.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat heeft ze zich absoluut, maar ze gaat nooit voorgedragen worden door de KNZB. Individuele aanvullende eis is 3x halen van 305 punten en dar haalt ze never nooit niet.
Jep dat heeft ze. Er waren er ook al 10 tot 15 geplaatst en daar mochten er nog maximaal 18 bijkomen hier. Kortom, bijna iedereen die startte hier.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, zo bedoelde ik het eigenlijk ook, beetje krom geformuleerd.
Maar heeft ze zich dan via een geschoonde prestatie geplaatst? Want ik kan er niet opkomen hoe ze het (internationaal gezien) gehaald zou hebben.
Internationaal heeft ze zich geplaatst, volgens mij heeft ze nog twee landen voor die 305+quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef swimmie86 het volgende:
Het schijnt dat Inge Jansen in de voorrondes van de 3m 309 punten heeft gesprongen.
Dit moet ze nog 2 keer doen (boven de 305) om naar de OS te mogen.
Mits ze zich via deze world cup plaatst.
Heb nog geen uitslagen kunnen vinden.
quote:Alleen Peter Hellenbrand lijkt enigszins kans te hebben om de Spelen te halen. Op het EK van 2016 zal hij daar bij de beste drie nog niet geplaatste schutters moeten eindigen op het 10 meter luchtgeweer. Een plek op het podium voldoet sowieso voor Hellenbrand. Verder is hij afhankelijk van de nationaliteit van de schutters boven hem.
Schutters uit Hongarije, Servië, Rusland en Wit-Rusland zullen weggestreept worden, want die landen hebben al twee plaatsen op het 10 meter luchtgeweer. Van Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Frankrijk, Duitsland, Israël en/of Oekraïne - landen met één startbewijs - wordt de tweede schutter op het EK weggestreept. Theoretisch kan Hellenbrand zich met een 18e plek op het EK dus nog plaatsen voor Rio, mits de nationaliteiten boven hem de juiste samenstelling hebben.
Als je ergens livebeelden of livestanden hebtquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Schutter Peter Hellenbrand heeft zaterdag zijn laatste kans om naar de Spelen te mogen. Op het EK in Hongarije moet hij het op het 10 meter luchtgeweer dan goed doen, top-6 als ik me niet vergis.
Edit: Volgens mij klopt dit wel:
[..]
Als het goed is zijn de scores hier straks live te volgenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je ergens livebeelden of livestanden hebt
Dank, hoeveel gaan er ook alweer door naar de finale?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het goed is zijn de scores hier straks live te volgen
http://results.sius.com/S(...)HUN&ShootEvent=AR60M
8quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dank, hoeveel gaan er ook alweer door naar de finale?
Gaat hem niet worden, halverwege staat hij rond plaats 50quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
8
Deze gaan we boven hem wegstrepen voor wat betreft de olympische eis dus:
[ afbeelding ]
Wel veel boven hem die al meer schoten hebben gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, halverwege staat hij rond plaats 50
Ja, maar dat is allemaal al door berekendquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel veel boven hem die al meer schoten hebben gehad
Wilde het net zeggen ja, ze kijken al naar het gemiddelde per schotquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is allemaal al door berekend
Ja ik zag het netquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Het zijn trouwens 6 series van 10 schoten bij de mannen lees ik net, niet 4 zoals bij de vrouwen.
Nu is hij helemaal gezakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
Maar ja, gemiddeld toch bijna 0.2 punten achter wat hij nodig heeft
59e!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu is hij helemaal gezakt.
63e van de 71
Wat doet vd Ven nu dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Zo jammer, dat was 4 jaar geleden echt leuk, een Nederlander die meedeed om de medailles in een voor het gros totaal onbekende sport
En hij was ook zo lekker verlegen ipv zo'n arrogant Kromo-achtig figuur.
Nummer 3 van de wereld zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat doet vd Ven nu dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |